Gå til innhold

Skravletråd 2011


Tussi!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cypress og Ella: Spennende. Gi oss en oppdatering på hvordan det har gått da. Hva er det dere venter?

Må vente i 16 dager til jeg før det er min tur :snurt: Disse dagene MÅ gå fort altså :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan virkelig, virkelig glede dere til UL altså!! Det er helt fantastisk!! Jeg lå der med et smil om munnen hele undersøkelsen!! :nigo:

Alt ser bra ut i magen min, og jeg skal ha en liten :babyjente: !! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med jente i magen, Cypress :)

Her var alt bare fint med den lille, men kjønnet ville den ikke avsløre ;)

Vi skal til ny UL i november pga. at morkaken var plassert litt lavt, og de vil sjekke at det blir greit, så da får vi en ny mulighet til å vite kjønnet :)

Er ikke bekymret for det med morkaken, sånn var det sist også og det ordnet seg.

Edit: ble forresten satt 5 dager tilbake... Ny termin 21. januar.

Endret av Ella*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg masse til det blir min tur å på UL :)

Gratulerer med en liten jente i magen Cypress :)

Hehe, er det en liten ramp du venter, eller er den bare sjenert Ella? :fnise: Håper min vil vise seg fram på ultralyden... Men så bra at alt står bra til, og en ekstra ultralyd er vel bare greit å få. Kjekt at du blir fulgt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luva: Om den er sjenert som sin mor eller rampete som sin far, det er vanskelig å si :fnise: Kjekt at vi blir fulgt opp ja, og at vi får en ny sjanse til å vite kjønnet ;) Er SÅ nysgjerrig!

Sikkert ikke lenge til det er din tur heller nå, Luva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det føles i alle fall lenge til jeg skal på ultralyd, men det er bare 15 dager igjen. Håper disse dagene går veldig fort :) Gleder meg masse til å se den lille :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Lurer på når jeg skal på ultralyd. Det er ennå en stund til, men jeg skulle gjerne hatt en dato snart. Det er jo 1 1/2 måned siden det skulle være bestilt (men jeg tenker jeg må få dobbeltsjekket det om jeg ikke hører noe snart).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det UL på mandag, og jeg har en sterk guttefølelse. Ringtesten sier gutt, det kinesiske fødselskartet sier gutt, intuisjonen sier gutt og hjertelyden sier jente. Med andre ord - jeg har ikke peiling :fnise: Spennende blir det uansett!

Gleder meg til å få vite nøyaktig hvor langt jeg er på vei og få en termindato!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det har jeg ikke tenkt på før nå, men det kinesiske fødselskartet stemte på meg! :ler: Tror ikke noe spesielt mye mer på det allikevel, men... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei paa dere :)

Kom paa at jeg ikke har oppdatert ang ordinaer UL.. det blir en GUTT og alt staar bra til :)

Termin er satt til 1.januar, saa blir spennende. Har tenkt aa bestille vogn og diverse om en maaneds tid og begynne aa faa ting i orden ;)

Flere som har vaert paa ordniaer UL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende med UL dere! :) Gratulerer til dere som har vært og alt sto bra til :klemmer:

Jeg må vente ti dager til, og håper at klumpen vil vise seg fram så vi ser om det er gutt eller jente :rødme: :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...