Småkjekset Skrevet 13. juni 2010 #121 Del Skrevet 13. juni 2010 Slenger meg på Mazilla og håper at dagen i dag blir litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 13. juni 2010 #122 Del Skrevet 13. juni 2010 ja, disse hormonene... Men du er iallefall klar over det selv da! skjønne mannen din som kom ned for å se hvordan du hadde det da! Ha en herlig søndag! sender babystøv og krysser fingrene for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #123 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg vet ikke åssen en setter inn bilde, så jeg får klare meg uten... Tok en test nå nettopp (klarte ikke å vente til tirsdagen). Og jeg tror jammen meg at den viste positiv... En klar rød strek + en lyserød... Kjenner meg utrolig skjelven her jeg sitter. Har allerede felt et par gledestårer, mens sambo bare flirer og flirer... Det har ikke helt gått opp for meg, men JEG ER GRAVID!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juni 2010 #124 Del Skrevet 13. juni 2010 GRATULERER SÅ MASSE!! Endelig klaffet det for deg også :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #125 Del Skrevet 13. juni 2010 Tusen takk Jesse Kjenner det skal så lite til for å få meg til å gråte nå. Er så i lykkerus!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 13. juni 2010 #126 Del Skrevet 13. juni 2010 Tusen takk Jesse Kjenner det skal så lite til for å få meg til å gråte nå. Er så i lykkerus!!! Nyyyt det! Det er helt fantastisk å stå der med en positiv test i hånda Og ikke minst veldig uvirkelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. juni 2010 #127 Del Skrevet 13. juni 2010 GRATULERER ARCHEE!!!!!!!!!!!!!! :hoppe: Tenker du sikkert er litt i sjokk, det er nemlig jeg!!! Så herlig at det har klaffet for oss!!! Life is gooood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #128 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hipp hipp hurra for oss begge to Aries!!! Vet ikke åssen jeg skal klare å regne ut termin enda med tanke på den lille blødningen jeg hadde i mai... Må tenke litt på den saken! Akkurt nå trenger jeg å gå meg en tur! Endret 13. juni 2010 av Archee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cami Skrevet 13. juni 2010 #129 Del Skrevet 13. juni 2010 åååå såå FANTASTISK GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. juni 2010 #130 Del Skrevet 13. juni 2010 Hva er det jeg leser?? GRATULERER SÅ UTROLIG MYE!!!! Utrolig glad på deres vegne, unner dere dette Håper at en luftetur hjelper på alle disse ekstra følelsene du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. juni 2010 #131 Del Skrevet 13. juni 2010 JAAAAA!! Jeg visste jeg kunne komme hjem til gode nyheter Enda godt du rakk en positiv test i dag Gratulerer så mye Kjempeartig lesning! Forklarer kanskje at du var litt emosjonell tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. juni 2010 #132 Del Skrevet 13. juni 2010 Leste de fantastiske nyhetene i en annen bok her, men måtte inn hit for å få bekrefta de, og hva kan jeg si??! Bortsett fra: :rødme: Gratulerer!!!!! :hoppe: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 13. juni 2010 Forfatter #133 Del Skrevet 13. juni 2010 Takk søte jenter! Dere er virkelig gode å ha akkurat nå. Det er ikke mange jeg ønsker å røpe "hemmeligheten" for riktig enda, men kjenner jeg meg selv rett klarer jeg ikke å holde på denne hemmeligheten så veldig mye lenger Er bare 3 stk (utenom sambo) som vet om dette nå. Blir vel nødt til å ringe fastlegen i morgen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. juni 2010 #134 Del Skrevet 13. juni 2010 Gratulerer med positiv test!! Så fantastisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. juni 2010 #135 Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Hei hei Innom og hilser på i dagboka di jeg. Gratulerer så mye med positiv test! Du er gravid! :strix: Husker følelsen, det var uvirkelig, altoppslukende, fantastisk, skremmende og bittelitt forvirrende på en gang Endret 14. juni 2010 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archee Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #136 Del Skrevet 14. juni 2010 Koselig du titter innom prøverdagboka, Siebaeo Jeg tok en ny test i dag, en digital Clearblue med ukeindikator. Om denne indikatoren stemmer, er jeg nå 2-3 uker på vei... :rødme: Fortsatt uvirkelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. juni 2010 #137 Del Skrevet 14. juni 2010 Gratulerer så masse med positiv test! Så gøy å se at folk blir gravide Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 14. juni 2010 #138 Del Skrevet 14. juni 2010 Gratulerer så mye med positiv test!!! Det er en deilig følelse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 14. juni 2010 #139 Del Skrevet 14. juni 2010 GRATULERER med positiv test!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 15. juni 2010 #140 Del Skrevet 15. juni 2010 Gratulerer så masse, dette har jeg ikke fått med meg før nå! Så koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå