Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

:goodbye: Hei du!

Kort oppsummert:

Som sagt tok jeg en negativ test den 17., selv om jeg visste det var 64% sjanse for positivt utslag. Senere på dagen ankom TR, men jeg ventet ikke IKM før den 19... I og med at TR kom, så jeg derfor ingen hensikt i å ta en ny test den dagen jeg i utgangspunktet skulle hatt IKM. MEN..., nå skal du høre!!! På dagen den 19. stoppet det plutselig opp, og jeg kunne ikke lenger se noen antydniger til menstruasjon. Jeg har over lengre tid hatt en stabil syklus på 28 dager, og da har jeg som regel blødd i ca. 4 dager... Denne gangen 26 dagers syklus, og 1 1/2 dag mens??? :klø: Er ikke ustabil menstruasjon et tegn på graviditet da? :pls:

Ei venninne av meg (selvfølgelig gravid :fnise:) sier at det er normalt med små blødninger i starten av en graviditet, og at jeg trygt kan teste meg i morgen tidlig. Men legger til at jeg ikke må forvente noe som helst.

Og jeg som allerede har hatt meg en "trøsterøyk" og 2... :sjokkert:

Archee kanskje ikke inne i PP2 likevel?

Skal titte innom dere senere i kveld om jeg får tid, trenger bare svar på noen spørsmål :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt det er vanlig med småbødninger i starten av graviditeten ja, så blir spennende å følge med videre her :)

Hvis det ikke skjer noe mer i løpet av de neste dagen/ukene får du teste i vei og se om de sier noe :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem1: til dere alle sammen !

:hjerte: Så søte dere er...

Testene jeg tok i dag morges (2 stk - 1 strimmel + 1 stav) viste begge negativt.

Jeg kan derfor bekrefte at jeg nå er inne i PP2 :filer:

Ønsker alle som titter innom en

KJEMPE FLOTT PINSEHELG! :sol:

Er ikke tilgjengelig før mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at du kom til PP2, men det er kanskje ikke SÅ ille til å begynne med? Iallfall var jeg sånn i starten at jeg nesten følte meg skuffet om det skulle klaffe første gang, for da ble jeg jo snytt for masse spenning.

Nå tenker jeg at det godt kunne ha klaffet på første periode, for spenningen er oppskrytt :filer:

:fnise:

Heier på deg i PP2 :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra du heier på meg Zia :tommelopp:

Her har det skjedd lite siden sist. Kommer nok til å bestille litt fra billigetester.no i kveld, både EL-tester og andre tester (u never know... ;)). Så er da spørsmålet når jeg venter EL!?!! Får vel bare kjøpe en hel haug og ha liggende sånn i tilfelle...

Det ble også litt alkoholinntak på meg denne helgen, men ikke mye...

Vi får bare se ting an og :humpe: ca. annen hver dag!

Denne gangen bare MÅ det klaffe!!!

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at det klaffer for oss begge, og alle andre prøvere i denne PP :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en del fra Billigetester i prøve-tiden og er veldig fornøyd :jepp:

Det begynte dårlig, men de var veldig service-innstilte på å hjelpe (med noe som ikke var deres feil), og etter den gang har det gått veldig greit hver gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde TR den 17. (mai). Om syklusen skulle holde seg på 28 dager i denne perioden vil jeg tro jeg har EL i dag. Men har ikke merka noe enda... Vi kjører på med :humpe:'ing annenhver dag, så LITT "safe" er vi jo uansett... Syns likevel det var merkelig jeg bare hadde 1½ dag med TR forrige mnd. Håper bare det var et tegn på at ting snur i riktig retning... ;)

Kunne selvfølgelig kjøpt EL-tester, men kom liksom aldri så langt... :sjenert:

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...