Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle på grillfest hjemme hos min sjef i går... :sjenert:

Først av alt må jeg si jeg fikk et MEGAsjokk i går kveld.

Jeg og ei kollega hjemme hos meg før vi dro videre til grillfesten:

Archee: Jeg er gravid!

Kollega: :sjokkert: Er du??? Jeg er også gravid!!!

Archee: Du tuller!!?! :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: Hvor langt på vei?

Kollega: Ca. 10 uker, og du?

Archee: Snart 5...

Vi ga hverandre en god klem og lo godt begge to... :fnise: Det er hun jeg pleier å spise sammen med i lunsjen, og det pleier å bare være oss to rundt bordet. Mon tro hvordan vi kommer til å se ut om noen måneder... :skratte:

Tilbake til grillfesten. Jeg er så utrolig dårlig til å lyve, og det fikk jeg merke i går kveld. Jeg er vel den av oss som har mast mest om denne grillfesten... helt til jeg stod med en pos. test i hånden forrige søndag. De andre var innstilte på at jeg både skulle drikke, og bli med dem på byen. Vel, ikke drakk jeg, og ikke dro jeg til byen. Jeg dro faktisk hjemover i 8-tiden... Lurer bare på hva de tenker om meg nå, og om de mistenker meg for å være gravid!? Vanskelig å si, men de vil få vite sannheten om noen uker...

Gosj! Ikke lett å bære på en hemmelighet!

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Godt ingen spurte deg, det hadde garantert mine kollegaer gjort!! Uff, jeg er såååå dårlig på å holde sånne ting for meg selv, så jeg kommer til å buse ut med det så fort testen er positiv.. :sjenert:

Vi var på sommerfest med jobben og kom selvsagt inn på temaet graviditet. Når en eller annen teiting spurte hvem som kom til å være nestemann, så snudde alle seg mot meg og sa høyt i kor: "Alabama". De som ikke visste jeg var klar for barn, fikk det ihvertfall bekreftet der og da. Og selvsagt skiftet ansiktet farge, slik at det utelukket all tvil.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefine tester :rødme:

Den strimmeln din var veldig klar da! Den strimmelen jeg tok dagen før CBD visste 2-3 uker var det så vidt det vistes at det var to streker på.. Så vil si den var veldig grei å lese den der :fnise::jepp:

Så moro at kollegan din også var gravid, er bestandig morsomt å ikke være alene om å gå :gravid:

At akkurat en slik hemmelighet som graviditet er vanskelig og holde på skjønner jeg veldig godt, jeg klarte det ikke! :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur for å si:

Kjenner meg SKIKKELIG varm i trøya akkurat nå. En kollega spurte meg rett ut om jeg er gravid, og så dum som jeg er svarer jeg ja. Det er ikke noe problem at arbeidsgiveren min vet om det, det største problemet er at min mor og far ikke vet noe enda. Mor min jobber innenfor samme firma som meg, bare i en annen kant av byen. Det skal så lite til for at mor min får greie på dette via noen andre nå, og det vil jeg helst at ikke skal skje...

IIIIK!!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper at den personen du snakket med holder det for seg selv slik at moren din ikke får vite det via jungeltelegrafen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh du ble gravid jo :strix:

Jeg har sett deg i andre dagbøker og ble så glad da jeg så tickeren din :hoppe:

Gratulerer så utrolig masse :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Archee!

Nå er jeg skikkelig på etterskudd ser jeg, har vært så hektisk uker at jeg nesten ikke har vært på dataen i det hele tatt...!

Men iallefall, bedre sent enn aldri:

GRATULERER SÅ MYE!!!

HURRA for Archee!! :bolledeig:

Kjempeglad på dine vegne!!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hvordan går det med deg? ser du ikke har vært her på ei stund, så blir jo litt bekymra!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Hallo jenter!!! :goodbye:

Nå er det en god stund siden jeg har skrevet her. Jeg har vært lite flink til å melde fravær ser jeg, og det beklager jeg. Men nå er jeg altså her :)

Først; Tuuusen takk til dinedama og Lemming for koselige gratulasjoner :klem:

Kjære Aries86, Småkjekset, Alabama, Mokkon83, Iril (og andre som måtte lure):

Alt står bare bra til med meg og mini'en i magen. Vi har ikke vært til kontroll enda, men har avtalt et møte med jordmor kommende fredag, klokken 11. Det skal bli spennende! Bare det å få bekreftet at det er noe inni der, evt. antall og at alt bare er i skjønneste orden. Og selvfølgelig endelig få fastsatt termindatoen (tipper et sted mellom 21. og 23. februar).

Formen er ok. Sleit litt med kvalme (ikke oppkast) i starten av juli måned, men den varte bare 2-3 uker, så var det (HELDIGVIS) over. Nå er jeg bare doven, lat og trett. Kjenner kroppen tåler fint lite for tiden.

Navn har vi ikke tenkt på enda. Eller, det vil si jeg gidder ikke å tenke på navn før vi vet hvilket kjønn som venter oss. Har noen få navn på lager, må bare diskuteres med sambo i fjerneste fremtid først :fnise: 9åringen har allerede bestemt seg: Markus om det blir gutt, og Mathea om det blir jente. Mora er ikke 100% enig, men kanskje, kanskje... :vetikke:

Ellers er det ikke annet å si enn at magen har begynt å vokse så smått, og at samtlige vet om graviditeten nå (tror jeg da...). :rødme:

:strix: FOR 11 UKER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: Velkommen tilbakers! :):velkommen:

Godt å høre det står bra til! :) var så redd du måtte gjennomgå det samme som meg!

Når skal du til legen? Hurra for 11 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Mazilla! :goodbye:

Ja tenk, snart 12 uker og inn i 2. trimester. Helt utrolig, og fortsatt uvirkelig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnfangelsen finner sted omkring: 31. mai 2010

Hjertet begynner å slå: 25. juni 2010

Embryoet beveger seg: 19. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 26. juli 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 26. juli 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 9. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 16. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 23. august 2010

Fosteret svelger og tisser: 6. september 2010

Tid for ultralyd: 13. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 20. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 4. oktober 2010

Fosteret begynner å høre: 25. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 22. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 27. desember 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 2. februar 2011

Antatt termindato: 23. februar 2011

Kopiert fra: babyverden.no

Har forresten klart å flytte dagboka mi over fra prøverdagbok til graviditetsdagbok :klappe:

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...