Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

:bolledeig: I dag skal vi inn til UL!!! :bolledeig:

Om bare noen få timer vet vi svaret på det vi lenge har lurt på: :babyjente: vs. :babygutt:

Vi tipper :babygutt:

I går kveld kjente jeg for første gang masse liv inni magen. Det sparket nedover mot bekkenet og ikke utover. Håper bare at mannen og 9åringen også snart får muligheten til å kjenne liv fra vesle nurket som venter oss i februar... 9åringen er jo bare så skjønn. Hver kveld før hun legger seg klemmer/kysser hun på magen min og sier "God natta gullklumpen min!" :rødme:

Jeg la meg tidlig i går kveld pga. hodeverk. Etter et par timer våknet jeg av tett nese og hetetokter. Det var gruuusomt, men det var kun denne ene gangen (håper jeg). Ellers er jeg i fin fysisk form. Ingenting å klage på (heldigvis)!

Oppdaterer mer senere. I mellomtiden er det lov å tippe kjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så dårlig på tipping at jeg overlater det til de andre..haha, uansett hva jeg sier, så er det garantert det motsatte! :gjeiper:

Fortell oss hvordan det gikk!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er uten tvil en :babygutt:

Kjenner jeg er noen kilo lettere nå som jeg vet at alt er bare bra med vesle gutten min :rødme: Mora (altså meg) har allerede kjøpt og mottatt flere poser med klær (og annet). Kjempe artig! Nå gjenstår det bare å lage plass til tingene hans i garderobeskapet mitt. Gjelder bare å finne på kreative løsninger, så skal nok det gå bra ;)

Termin: 21. februar

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å vite at alt er bra! Gratulerer med en liten :babygutt: i magen! Og ikke minst praktisk å vite hvilket kjønn det er, med tanke på planlegging og innkjøp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse med en liten gutt du også! :) Det blir spennende fremover og så er vel storesøster stolt over å få en liten lillebror? :)

Ha en riktig god helg Archee! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med en gutt :rødme: . Er så gøy å vite hvem som er der inne. Sa jordmora di hvordan morkaka di ligger? Min ligger foran (altså mot magen), så jeg kjenner mindre spark av den grunn. Du har jo kommet ganske langt, men likevel har du først begynt å kjenne det nå, selv om det er barn nr. 2. Jeg og kjenner best når hun sparker/stanger nedover og det er ikke spesielt godt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...