Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Dere er nå søte også da :blomst:

Hos legen fikk jeg målt blodtrykk, lyttet på hjertet, tatt blodprøver (syfilis, hiv, blodprosent m.m.), veid meg og målt høyden, osv... Jeg må bare si jeg trodde jeg var høyere, + vekten hos legen viste et helt annet resultat enn vekten min hjemme... :sjenert: Han stilte også en hel del masse spørsmål om både meg og den kommende pappaen :rødme: Svar på blodprøvene fikk jeg i dag, og alt ser ut til å være i skjønneste orden. :) Skulle forresten ha med urinprøve med meg til legen i dag. Klarte selfølgelig å miste alt (inkl. glass) i doen :klappe: Bravo Archee, bravo!

Har også fått gjennomført UL hos jordmor (uke 12). :rødme: Veldig rørende øyeblikk for oss. Sambo som til daglig jobber med IT , var mektig imponert over utstyret der (*kremt* vi snakker UL-apparat) :fnise: Han var overrasket over hvor mye vi fikk sett av de små 6 centimetrene som befant seg inn magen. Det viste seg at jeg var 1 uke lenger på vei enn det jeg først trodde. Det vil si at jeg nå er 15+2 uker på vei :jepp: Det er jo ikke meg i mot å være 1 uke lenger på vei enn først antatt, men hvordan i huleste er det mulig når man skal beregne fra første mens og jeg har talt på uker og dager..? :klø: Jeg får vel bare stole på jordmor.

Magen har vokst. Tror den har vokst såpass mye at folk rundt meg skjønner at jeg er gravid uten å engang spørre. Formen er fin, men er fortsatt doven, lat og trett. Begynner snart å lure på om jeg er slik av natur, eller om det faktisk bare er et graviditetssymptom. Sambo har bestandig klaget over at jeg er lite sosial om kveldene da jeg bestandig sovner på sofaen i ca 9-10 tiden. Nå er det i 7-8 tiden... :sjenert: Om kveldene (spesielt) legger jeg merke til liv i magen. Jeg får disse "boblende" bevegelsene inni meg. La først merke til dem på fredag. Det er utrolig å kjenne den følelsen :rødme:

Sambo har forresten vært bortreist i over 2 uker (guttertur) :sukk: SÅ lenge har vi aldri vært borte fra hverandre før. Føles som en uendelig evighet. Heldigvis kommer han hjem på søndag, og heldigvis blir det leeenge til neste gang :lur:

Ellers er det vel egentlig ikke mer å nevne. Skal prøve å få smelt inn et bilde av "mini" :jepp:

God kveld jenter :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror idéen om at alle fostere utvikler seg likt frem til en eller annen uke (18?) bare er tøys, for selv de som har brukt prøverør opplever jo å få terminen sin flyttet med mange dager, og noen over en uke til og med..

Å være 1 uke lenger på vei er jo ikke å forakte akkurat! Og for en fin liten mini du har! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm...

"Morsinstinktet" som min 9 åring så fint kaller det, sier at det blir en :babygutt: . Uansett hva det blir, vil det bli høyt elsket av sin mor, sin far og sin storesøster :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: Dagene går så altfor seint...

Jeg sitter her og har nedtelling til jeg får se min kjære igjen. Kjenner det kribler i hele kroppen bare tanken på å få holde rundt ham igjen. Heldigvis ikke lenge igjen nå! :strix:

En ting til...

Jeg kjenner jeg trenger litt voksentid for meg selv nå, spesielt nå som sambo er bortreist og hun henger på meg som en klegg HVER ENESTE dag. Får som regel svar tilbake: "Er du ikke glad i meg?". :sukk: Om kveldene er jeg som regel sliten og trett, og makter ikke alltid å gi henne like mye oppmerksomhet som jeg gjorde tidligere. Føler meg rett og slett egoistisk til tider! Jeg er også litt for "flink" til å kjefte på henne for de minste ting. Vurderer å la henne være hos foreldrene mine en stund i morgen, slik at jeg får litt tid for meg selv til å rydde, vaske og pakke litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når får du se han igjen da? Skjønner godt at det er kjedelig å vente.. :sukk: Høres ut som en lur idé å få litt alenetid i morra, både for deg og for jenta di! :Nikke: Egoistisk er du ikke, det har jo sine naturlige årsaker at du er mer sliten enn før, spesielt når du må være "alenemor" i tillegg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte selvfølgelig å nevne at jeg er UTROLIG glad i 9 åringen min, selv om hun kan være en MEGA mammadalt. Hun er det beste som har hendt meg :hjerte:

Sambo får jeg se igjen på lørdag eller søndag, litt avhengig av når de ankommer kaien i Bergen by (de kommer med seilbåt fra Island). Jeg og 9åringen reiser sammen med svigers til Bergen tidlig lørdags morgen, og tar i mot dem med åpne armer og det norske flagg på kaien. Vi skal bli der til mandag (fått fri fra skole og jobb), og forhåpentligvis stikke innom Akvariet en tur (9åringens største drøm).

GLEDER MEG :strix:

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tviler på at du er glad i datteren din når du sier at blir sliten av klengning, spesielt nå som du er ekstra sliten. Typisk damer å få dårlig samvittighet. Er jo godt du ser at du er ekstra irritabel for tiden og ser hva du har behov for. Først da kan man gjøre noe med det :jepp:

Så fint bilde. Suger h*n på totten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...