Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

Hahaha! :skratte: Ja, dette kan jo bli morsomt!!!

Jeg sier bare lykke til til dere begge 2 (og selvfølgelig til dere andre prøvere der ute).

Samboeren min og jeg legge oss tidlig i kveld... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønne jentene... :rødme:

Siden jeg denne gangen har vært veeeldig usikker på syklusen min, har vi :humpe: annenhver dag siden den 23.(?). Her er en liste over siste/kommende happenings:

Mai

17: TR (1½ dag)

31: Forventet EL (regnet ut i fra 28 dagers syklus) :vetikke:

Juni

1: EL? Hadde antydninger til svake smerter...

3: Kanskje på tide å gå til innkjøp av tester (kjekt å ha) ;)

5: Lønningsdag :fnise:

14: IKM

15: ...eller IKM (og kanskje en test?)

Ved neg. test(er), handle inn masse EL-tester!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir spennende å følge deg de kommende dagen og ukene nå :) Håper at TR holder seg unna lenge fremover :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne PP'en skal det klaffe for oss alle sammen, det har jeg bestemt :jepp:

Ja, det skulle da bare mangle! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er like om hjørnet, og jeg er nesten tom for tester. :bond: Jeg har bare en test liggende, en sånn 'Clearblue Digital' med ukeindikator. Men vil helst ikke ta den i bruk før nødvendig (u know the price). Skal bestille noen i kveld :jepp: IKM'en vil jeg tro at inntreffer ca. rundt den 14./15., eller kanskje den 16.? :vetikke: Uansett, det blir spennende å følge med.

Jeg syns vi har gjort en god innsats i forsøket på å lage et barn. Vi har :humpe: annen hver dag rundt EL-tider i syklusen, vi har forsøkt flere stillinger, jeg har ligget i ro etter sex (gjerne til dagen etter), ligget med beina i været (med god hjelp av sambo :fnise:) og jeg har forsøkt å bare ta ting helt med ro. Har ikke vært like ivrig symptomjeger denne gangen som forrige gang. Å spise sunt er vanskelig, blir fort erstattet med en sjokolade/is når mulighetene byr seg :sjenert: Men prøver så godt jeg kan...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns vi har gjort en god innsats i forsøket på å lage et barn. Vi har :humpe: annen hver dag rundt EL-tider i syklusen, vi har forsøkt flere stillinger, jeg har ligget i ro etter sex (gjerne til dagen etter), ligget med beina i været (med god hjelp av sambo :fnise:) og jeg har forsøkt å bare ta ting helt med ro. Har ikke vært like ivrig symptomjeger denne gangen som forrige gang. Å spise sunt er vanskelig, blir fort erstattet med en sjokolade/is når mulighetene byr seg :sjenert: Men prøver så godt jeg kan...

Måtte nesten le litt her.. :ler: Hele den leksa om hvordan dere har gjort det og alt du har tenkt på, men likevel tatt ting helt med ro..? :hoho:

..ikke meninga å mobbe altså, det var bare litt vittig.. Og jeg skjønner egentlig hva du mener.. :Nikke::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alabama

:ler:

Jeg også... Skulle liksom ta det såååå med ro denne mnd, og nå driver jeg og tester igjen... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig lett for å falle for fristelsen å teste tidligere enn planlagt :jepp:

Er enda to dager til IKM for min del, og jeg testet i går allerede :sjenert:

Håper at TR holder seg unna for oss begge to denne måneden :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner ingeting annet enn at jeg er sår i halsen og tett i nesen. Er nesten sikker på det er et symptom... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3:

I dag har vært en kjip dag, men samtidig en veldig koselig dag.

Greit nok , jeg er forkjølet, sår hals og tett nese. Men det er ikke det verste... Vesle familien min på 3 har hatt en kosedag i byen med kino og kafe, etterfulgt av tv-underholdning på kveldstid. Men jeg har likevel klart å irritere meg over småting som egentlig burde blitt ignorert:

* Jeg får sikkert kinosalens skitneste stol, og legger ut om at billettene ikke er verdt pengene fordi renholdspersonalet ikke klarer å gjøre jobben sin. 5 minutter etter setter jeg meg til rette og ler av filmen slik som alle andre.

* Vi spiser rester av gryteretten fra dagen før, og irriterer meg grønn over sambo som ikke har forsynt seg av salaten som var ment å ha til gryteretten.

* 9åringen griser med kjeks oppi sofaen, (men klarer heldigvis å ta det med en vennlig tone).

* Sambo styrer fjernkontrollen, og finner en film jeg absolutt ikke vil se.

Jeg stikker i etasjen under for å ta meg sammen. Sambo skjønner at ting er ikke som det skal være, og løper etter. Og da kommer tårene... Årrh! Regner med dette henger sammen med syklusen min. Venter tross alt IKM ganske snart.

Sorry, men måtte bare få det ut et sted!

:klem: til den som titter innom!

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånn blir jeg også rett før IKM, og det er ikke noe særlig! :riste: Noen ganger begynner jeg i tillegg å le av meg selv fordi jeg er så tåpelig, og da blir jeg enda mer sinna fordi jeg ler, og så blir det bare noe tull! :ler:

Håper morgendagen blir mindre kjip! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...