Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

Heihei! Tittet innom deg en liten tur siden jeg har sett deg litt inni her

Lykke til med prøvingen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Velkommen til prøverne!

Nå er jeg ikke teknisk sett det lengre, men har vært her en stund, så føler liksom jeg hører mer hjemme her :sjenert:

Får håpe det klaffer fort, det er vel gode sjangser for det siden du har barn fra før :Nikke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Tittet innom deg en liten tur siden jeg har sett deg litt inni her

Lykke til med prøvingen! :klemmer:

Takk takk Buffy :klem:

:vinke:

Velkommen til prøverne!

Nå er jeg ikke teknisk sett det lengre, men har vært her en stund, så føler liksom jeg hører mer hjemme her :sjenert:

Får håpe det klaffer fort, det er vel gode sjangser for det siden du har barn fra før :Nikke:

:klemmer:

Velkommen frkhøna!

Det er alltid hyggelig med hilsen, uansett prøver eller ei ;)

Jeg nevnte planen min for min samboer (om at jeg ville teste meg den 3.). Han er ikke av den typen som snakker åpent om dette... enda (heller indirekte), men ting vil nok endre seg så fort vi får utslag på testen(e) :lur:

I morgen skal vi forresten på visning og se på et hus. Gleder meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røyking:

Jeg røyker til vanlig ca. 2 røyk pr. dag (til og fra jobb) og (doh!) jeg vet at en ikke skal røyke under svangerskap. Men i mitt tilfelle da jeg ikke vet svar enda... Er det lov da? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går følte jeg meg oppblåst igjen. Noen som vet om dette kan ha en sammenheng med symptomer og graviditet å gjøre? Uansett, det hele var noe ubehagelig, og det tok sin tid før jeg fant en tilfredsstillende sittestilling i sofaen. Med en pute bak ryggen gikk det greit. En annen ting: Jeg kjente også et snev av kvalme da jeg spiste kveldsmaten min. I :hjerte: FOOD, men det smakte liksom ikke... :sukk: Innbiller jeg meg ting, eller kan det være mini på vei?

:pls: La oss bare håpe på det siste...

:klem1: til deg som titter innom

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge forhåpningene dine, men det er vel høyest sannsynlighet for at dette er noe du enten innbiller deg eller noe som ville vært der uansett som du ikke ville lagt like godt merke til om du ikke "kjente etter symptomer". Men, det er absolutt lov å håpe! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Ser du også er fersk prøver. Håper det klaffer for oss begge så fort som mulig, så vi slipper å være symptomjegere så lenge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg skjønte ikke helt om det var sånn at du hadde IKM 19. mai og skulle teste 3. mai? For eggløsning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke helt om det var sånn at du hadde IKM 19. mai og skulle teste 3. mai? For eggløsning da?

Jeg tar en graviditetstest 3. mai (just in case, men forventer ingenting). EL finner sted rundt den 5., så ved neg. utslag :humpe: vi den 4. (5.?) og 6. mai. Neste IKM vil da bli den 19. mai. :jepp:

Samtale mellom meg og en god kollega i morges:

Meg: "Jeg klør under foten!"

Kollega: "Det er et tegn på at du er gravid. Har du p**t?"

(...og hun vet ingenting)

GOD :klem: til dere alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Hvorfor skal du ta en graviditetstest før du har hatt EL?

Hmmm.. Det skjønner ikke jeg heller. Du vil jo ikke få positiv graviditetstest før ca 14 dager etter eggløsningen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende dette!

når har du ikm?

jeg kjente det på magen.. som kraftige menssmerter nederst..

ventet ikm torsdag 22 april. tok en graviditetstest torsdag morgen, som var negativ. tok en ny lørdag og den var positiv :)

så ville nok ventet til den dagen du har ikm, og heller ta en ny en et par dager etterpå dersom tr ikke har kommet enda!

lykke til!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal du ta en graviditetstest før du har hatt EL?

Hmmm.. Det skjønner ikke jeg heller. Du vil jo ikke få positiv graviditetstest før ca 14 dager etter eggløsningen!?

Er litt nybegynner på dette området, og skjønner nå at jeg kan utsette testen litt... :flau: For 10 år siden klaffet det liksom med en gang uten å engang måtte tenke på PP. Betyr det da at vi må :humpe: i perioden 3.-7. mai (EL 5. mai), for så å teste meg den dagen jeg har IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:fnise: Mye rart å sette seg inn i...

Ja, du må vente til IKM med å teste for graviditet. Og det finnes eggløsningstester som du kan ta for å se når du har eggløsning, men dette trenger du ikke vhis du vet sånn ca når det er.

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen :duskedame:

Velkommen Cami! Så koselig at flere titter innom :klem:

spennende dette!

når har du ikm?

jeg kjente det på magen.. som kraftige menssmerter nederst..

ventet ikm torsdag 22 april. tok en graviditetstest torsdag morgen, som var negativ. tok en ny lørdag og den var positiv :)

så ville nok ventet til den dagen du har ikm, og heller ta en ny en et par dager etterpå dersom tr ikke har kommet enda!

lykke til!! :):klem:

Takk Mokkon83! Jeg har IKM den 19. mai. Men det er jo så leeenge til... :bond: Vil helst at ting skal skje NÅ! Har ihvertfall en spennende uke i vente... :lur:

:fnise: Mye rart å sette seg inn i...

Ja, du må vente til IKM med å teste for graviditet. Og det finnes eggløsningstester som du kan ta for å se når du har eggløsning, men dette trenger du ikke vhis du vet sånn ca når det er.

Ja, gosj! Der tok jeg rimelig feil :klaske: Tviler på at det blir nødvendig å teste seg for EL. Syklusen min er på nøyaktige 28 dager, og det har den vært så lenge jeg kan huske ;)

Godt jeg har dere som kan "veilede" meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende uke foran deg du også, ser jeg. Vi får :humpe: om kapp de dagene, og krysse fingrene for oss begge! :ler: Noe må man jo fylle tida med mens man venter på ikm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at flere er litt symptomjegere. Jeg er redd for å bare innbille meg, for så å bli skuffa. Er best å være litt avventende :-)

Lykke til, blir spennende å følge med på deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: beeaatee

Er innom en kjapp tur for å ønske dere en god helg. Kommer sterkere tilbake i morgen ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye nytt herfra... ENDA :lur:

Jeg venter EL på onsdag (5. mai), så nå skal samboeren min og jeg :humpe: annenhver dag fremover i kommende uke. Har hatt gjester i helgen, og da passer det dårlig med aktiviteter i senga med dem i rommet ved siden av. Men vi gjorde det likevel... :fnise: Da er det vel bare å repetere aktiviteten igjen på tirsdag... og torsdag, og lørdag... :jepp:

Samboeren sa til meg i går kveld: "Jeg gleder meg til dette!", samtidig som han knelte ved sofaen, smilte lurt og la hodet inntil magen...

:rødme:

Jeg bare elsker den mannen!

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...