Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor fant du denne listen? Det er dessverre fysisk umulig å få symptomer 1 og 2 DPO. Kroppen har ingen anelse om at egget er befruktet, og de fleste symptomene kommer pga. HCG som ikke engang er begynt å produseres ennå så tidlig.

Ok, takk for tips Iril. Dette ante jeg virkelig ikke. Jeg får bare ta en dag av gangen og håpe at symptomene kommer som perler på snor ;)

Hei hei! Titter innom her jeg!! =D

Lykke til i prøvingen!:)

Hei Lemming! :goodbye: Koselig at du titter innom!

Nå er det helg, og den skal virkelig nyyytes.

GOD HELG ALLE SAMMEN :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Jeg vet at jeg er litt for optimistisk, men etter litt research på nettet fant jeg ut at:

EL-smerter kan kjennes andre dager enn selve EL-dagen, og at de kan merkes en del dager FØR EL. Etter eggløsningen kan kvinner føle seg oppblåste, spesielt brystene kan bli ømme.

Og dette stemmer SÅ overens i mitt tilfelle:

Mandag: STORE smerter i underliv, problemer med å stå oppreist

Tirsdag: ---

Onsdag: EL-dagen, men ingen spes. smerter.

Torsdag: Smerter igjen, men ikke like kraftige som på mandag. Føler meg også veldig oppblåst.

Dvs. 1 dpo

(det er jo lov å håpe da...) :sjenert:

Ser jeg har strøket ut symptomer på 6 og 7 dpo, men det er bare Archee 'au naturale' :fnise:

Hvor fant du denne listen? Det er dessverre fysisk umulig å få symptomer 1 og 2 DPO. Kroppen har ingen anelse om at egget er befruktet, og de fleste symptomene kommer pga. HCG som ikke engang er begynt å produseres ennå så tidlig.

Det er jo fullt mulig å ha symptomer som dette på EL! Var det Archee mente tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Alabama: Det var nok denne "lista" hun mente. Redigerte bort lista med en smiley... :sjenert:

Intet nytt herfra. Ting går bare så INNMARI SAAAAAKTE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leser:

"Monday, May 17th ,2010: There is a good chance that a home pregnancy test can pick up enough hCG to confirm a pregnancy. A negative test doesn't mean you're not pregnant, there may simply not be enough hCG yet because it is to early after implantation."

Hmm... Skal, skal ikke? Venter IKM den 19...

Ekstra stor :klem: til DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL! =D

Særlig hvis du har sånne strips som ikke koster allverdens. ;)

(er dårlig til å oppmuntre pengesparing ved å ikke ta unødvendige tester.... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 2stk strimmel, en stav + en digital (MED ukeindikator...)... :sjenert:

Får det nok i posten i dag tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg fikk det i posten :hoppe: Nå er det bare å glede seg... *biter negler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er stadig på utkikk etter hus, og senest i går kveld fant samboeren min et som vi begge likte, til en grei pris... "Når er det visning?", spør han mens jeg surfer meg gjennom bildene. "Ehmm... For 2 timer siden!?!", svarer jeg...

Damn it! Det er fortsatt håp, men ser ikke bort i fra at det kan bli solgt allerede i kveld... Åsså jeg som hadde sett for meg litt av hvert: "Der kan vi sitte ute en sen sommerkveld og spise reker!", "Der kan vi ha en liten lekekrok til minsten når h*n blir født!" (hvis... u know what!), "Og der kan vi..." :grine:

:bond: VIL HA!!! VIL HA NÅ!!!

Har prøvd å kontakte megleren, men gnomen tar aldri telefonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Vi ser etter større leilighet, men må kvitte oss med den vi har også. Tror kanskje det lønner seg å vente til høsten, hvis man har tid til det. Alle leilighetene vi har sett på har gått for 100-400tusen over takst. Har visst vært færre boliger på markedet i vår enn tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir jeg borte noen dager.

Ha en fantastisk god helg alle søte prøvere, og god 17. mai.

STOOOOOOOOR :klem: FRA MEG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle søte prøvere som titter innom

:):klem::goodbye::popcorn::briller2::tanpuss::hug:

Håper dere hadde en suuuper dag i går, og spiste overdoser med pølser, is og brus :fnise:

Over til noe annet:

Nei jeg klarte ikke å vente :sjenert:, så dagen i går startet med en negativ graviditetstest (ikke overraskende). Hadde jo selvfølgelig håpet på et helt annet resultat, men krysset fingrene for at det ville gi et helt annet utslag to dager etter (den 19., da jeg faktisk ventet IKM). Men tror du (unnskyld uttrykket) f*** ikke TR hadde bestemt seg å komme på uventet besøk 2 dager før???

:kjempesinna:

Kjenner meg skuffet og frustrert her jeg sitter. Ikke pga. negativ test eller TR, men pga. syklusen. Hvorfor skal syklusen kødde med meg nå, nå som vi ENDELIG hadde bestemt oss for å prøve å lage barn? Og jeg som trodde jeg hadde ting under kontroll, og som hadde beregnet 28 dagers syklus laaang tid i forveien... :grine: Nå skjønner jeg i det minste hvorfor jeg kjente tydelige EL-smerter 2 dager før forventet EL...

Da ser jeg ingen annen utvei enn å måtte gå til innkjøp av EL-tester som så mange andre av dere kjære prøvere har gjort.

Archee er nå inne i PP2! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En forskjell på 2 dager er ingenting å ta på vei for, vær glad du slipper å vente på mensen i ukesvis uten å ane hva som foregår. En variasjon på opptil 5 dager hver syklus regnes fremdeles som regelmessig. ;)

Du venter vel uansett ikke med sex til dagen før EL, så om den kommer to dager "for tidlig" er da ingen krise i det hele tatt? Sorry, men det der kvalifiserer ikke til "syklus som kødder"... :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...