Gå til innhold

Archee venter på gutten sin


Archee

Anbefalte innlegg

naaaaw... skjønne mannen din da!! :)

nå er det bare å :humpe: for fullt! :fnise:

:strix: Lykke til!! sender babystøv :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alabama

Vi har også hatt gjester. Har ikke hatt sex siden torsdag, og eggløsning var mest sansnynlig i går... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også hatt gjester. Har ikke hatt sex siden torsdag, og eggløsning var mest sansnynlig i går... :grine:

:sjokkert: OMG!

Du kan fortsatt være fruktbar (det sies 2-3 dager før OG etter EL).

Mitt råd til deg: Kjør på! Det finnes fortsatt håp.. (?) :pls:

Til Alabama:

:strix: :strix: :strix:

...masse babystøv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:lur: Akkurat ferdig med dagens økt! :ler:

Håper spermen har superkrefter sånn at den har lang overlevelsestid og er rask, så kanskje det ikke ble så verst timing likevel..

Endret av Alabama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg muligens hadde EL på fredag, og da dro kjæresten min bort på jobb, kommer hjem i morgen.. Ble litt :sengekos: på tirsdag da, men vet ikke om det er nok :sjenert:

Dere må kose dere mye de neste dagene :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Alabama da... :fnise:

2 dager igjen til EL og jeg kjenner meg skikkelig øm innvendig i retning eggstokkene. Føler meg som ei gammel kjerring når jeg går så vondt som det er. Noen som kan tolke hva som ligger bak disse smertene?

:klem: til deg som titter innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal liksom være EL i dag, og jeg har fortsatt ikke kjent noe... Vel, får bare satse på at den er her uten å gjøre så mye ut av seg :sjenert: Men! Når jeg tenker meg om. Kan EL ha vært litt tidlig ute med tanke på de kjempesmertene jeg hadde på mandag???

Huff, skal ikke være lett dette her :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du beskrev det jo som at du var øm i eggstokkene på mandag, så da er det vel ikke helt utenkelig at det kan ha vært EL? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn! Hvor kom den kilo'en fra??? :kjefte:

Og jeg som alltid har vært bevisst på hva jeg får i meg.

Må innrømme at jeg i det siste har vært et matvrak uten grenser.

Trøkker i meg alt jeg kommer over, og litt til...

Har fått i meg 1 liten yoghurt, 1 banan, 1 kopp kaffe og litt vann. Men den metthetsfølelsen jeg sitter med nå er ikke akkurat behagelig. Du vet, når du har spist litt for mye godteri... Slik føles det akkurat nå. Og jeg som har en sjokolade som ligger og frister på kontorpulten min akkurat nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes jo ikke akkurat ut som noe voldsomt mat-inntak til å føles så mett da? :klø:

Mystiske greier :vetikke:

Det er ikke alltid vekta samarbeider :filer:

Føler jeg har vært SÅ flink denne uka, men likevel føler jeg meg større enn sist uke - blir spennende å gå å vekta neste gang - håper jeg føler feil :fnise:

Forøvrig tror jeg den beste oppskriften for baby-laging er jevnlig :sengekos: EL overrasker til stadighet :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har mange av punktene på listen, men ingen EL, er det dumt å være optimistisk da? :klø:

:ironi:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvis du hadde EL igår eller på mandag, er det vel kanskje litt tidlig med symptomer? :klø:

Jeg snakker av erfaring av min egen symptomjakt hver mnd..Jeg fant mange symptomer, men de skyltes alltid noe annet :gjeiper:

(Jeg håper for ALL del at det har klaffet for dere, men vet selv hvor skuffet jeg ble når jeg jaktet symptomer hele tiden)

Ha en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg er litt for optimistisk, men etter litt research på nettet fant jeg ut at:

EL-smerter kan kjennes andre dager enn selve EL-dagen, og at de kan merkes en del dager FØR EL. Etter eggløsningen kan kvinner føle seg oppblåste, spesielt brystene kan bli ømme.

Og dette stemmer SÅ overens i mitt tilfelle:

Mandag: STORE smerter i underliv, problemer med å stå oppreist

Tirsdag: ---

Onsdag: EL-dagen, men ingen spes. smerter.

Torsdag: Smerter igjen, men ikke like kraftige som på mandag. Føler meg også veldig oppblåst.

Dvs. 1 dpo

(det er jo lov å håpe da...) :sjenert:

Ser jeg har strøket ut symptomer på 6 og 7 dpo, men det er bare Archee 'au naturale' :fnise:

Endret av Archee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Hvor fant du denne listen? Det er dessverre fysisk umulig å få symptomer 1 og 2 DPO. Kroppen har ingen anelse om at egget er befruktet, og de fleste symptomene kommer pga. HCG som ikke engang er begynt å produseres ennå så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...