Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Epic Sax Guy til et nytt og høyere nivå :ler:  Jeg synes faktisk at det er overraskende høyt nivå på bidragene så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (6 minutter siden):

Den ligger i kjøleskapet... :plystre:

Gjør den noe nytte for seg der...?

Skravla skrev (5 minutter siden):

Å kjære vene... Her er det 20 grader og litt varmt. Sist jeg hadde 27 grader noe som helst sted i leiligheten på vinteren var 2 år siden da jeg hadde influensa. Dyne, pledd og 27 grader..... 

Tror det er noe sånt her også - varmt nok til at jeg kan tusle rundt i nattøy og morgenkåpe om morgenen, men samtidig kan krype under pleddet for kosens skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (19 minutter siden):

Det er.... varmt... Står et termometer oppå vitrineskapet (altså nær taket sånn sett, og varmen stiger jo som kjent oppover), og det bikket 27 grader før jeg la inn de siste par pinnene. Men tror jeg legger inn et par til, er jo en stund til leggetid :sjenert:

Awww, jeg ditcher mine 22 grader og kommer på besøk. Mine 22 er i vinduet da så de er vel litt kaldere enn resten. Har det for så vidt ikke kaldt - varmepumpa leverer, men vedvarme er så koselig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (3 minutter siden):

Awww, jeg ditcher mine 22 grader og kommer på besøk. Mine 22 er i vinduet da så de er vel litt kaldere enn resten. Har det for så vidt ikke kaldt - varmepumpa leverer, men vedvarme er så koselig. 

Kom kom! 
Kjøkkenvinduet melder om 20 grader, så er bare rundt ovnen at det «koker». 

Av naturlige årsaker sitter jeg i sofahjørnet lengst unna ovnen, ikke i kroken som er rett foran glassruta :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det blant de forhåndskvalifiserte til finalen befinner seg både Rein Alexander, som var den som kunne føle seg mest snytt av fjorårets stemmeskandale og låtskriverne Kjetil Mørland og Christian Ingebrigtsen, som skrev fjorårets avlyste vinnerlåt er neppe tilfeldig... 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (14 minutter siden):

Gjør den noe nytte for seg der...?

Det er vel bare ca 1/3 igjen... Så den har i stor grad gjort nytte for seg allerede. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tix ser så hjernedød posør-popstjerne ut, så jeg blir så tatt på senga hver gang jeg hører ham snakke og han er intelligent, reflektert og velartikulert - og han kan jo faktisk synge også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Tix ser så hjernedød posør-popstjerne ut, så jeg blir så tatt på senga hver gang jeg hører ham snakke og han er intelligent, reflektert og velartikulert - og han kan jo faktisk synge også...

Var en fin prat på Lindmo i går... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så jeg ikke, men jeg har sett ham snakke på tv et par ganger før. Dette var første gang jeg hørte ham synge, og jeg ble positivt overrasket igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen sterke meninger om hvem som bør gå til finalen, men det spørs vel om det ikke blir Stina...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre norske mannlige alpinister ute med skade på en uke - så da tar Sebastian Foss-Solevåg ansvar og tar sin første v-cupseier i dag. Det var jo et hull å fylle og en stafettpinne å overta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 16.1.2021 den 20.34):

Nevnte jeg at jeg tross temperaturen i stua har Skravlas ullsokker på føttene, joggebukse samt Devold ull-undertøy-genser på? :sjenert: Sitter jo bare i ro i sofaen... :veslejenta:

 

La på et par pinner til jeg...

Det høres ut som noe jeg også ville ha gjort. 😄 Jeg har fått meg elektrisk pledd, det får være mitt bidrag til pensjonist-faktene. 😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått deg - mener du å si at du faktisk ikke har hatt det før? :daane: :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg stort sett ligget på sofaen (når jeg ikke har vært flink pike og gjort øvelsene mine ute i korridoren) - gårsdagens utskeielser var åpenbart i overkant ambisiøse. Jeg spår flere sånne realitetsorienteringer framover... En god start er antagelig å høre mer på fysio og mindre på eget overoptimistiske tror-fortsatt-jeg-egentlig-er-litt-hypokonder-hode - når jeg tenker at en test egentlig ikke gikk så verst og han kommenterer at oi, du begynner å vakle såpass fort, ja er det antagelig hans tolkning som er den riktige. Lytt til (relativt) erfarne fagfolk og så videre... Men jeg har i det minste selvinnsikt nok til å ikke protestere :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (41 minutter siden):

Har fått deg - mener du å si at du faktisk ikke har hatt det før? :daane: :ler: 

Jeg har lenge hatt diversr andre varmeputer og -tøfler, men jeg var litt skeptisk til den elektriske varianten (redd for brann 😉 )

Høres ut som om du blir stadig lydigere. 😉 Det er nok lurt å høre på ekspertene, men det er kanskje bedre å være litt for optimistisk slik du var i går enn å ikke tørre å prøve? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brann blir tross alt litt for varmt...? :ler: 

Man lærer og blir lydig av erfaring... :fnise: Jeg må jo bare prøve meg fram og se hva jeg klarer og orker, og akseptere de grensene jeg finner. Og så gjelder det å huske på den lille forskjellen mellom bedre og bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assosiasjonshjernen våknet til liv. Jeg leste på nrk at Bergens Tidende melder at filmskaper Øyvind Sandberg er død, og kombinasjonen Bergen, Sandberg og filmskaper sendte tankene til barne-tv-serien To hus tett i tett. Det viste seg at den ligger ute på nrk.no, og dermed måtte jeg jo se en episode. Fantastisk retroestetikk - og Øyvind Sandberg sto på rulleteksten...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...