Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Takk :) Dagens utfordring blir å finne ut hvordan formen egentlig er - jeg har jo egentlig ikke gjort stort på egen hånd de siste dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vært fornuftig, hørt på kroppen og flyttet inn på pappa-hotellet for noen dager. Hadde til og med vett nok til å ringe da ting begynte å bli slitsomt heller enn å vente på at det skulle bli helt uoverkommelig. Det hender jo man lærer litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk telefon fra sykehuset - bare for å sjekke at jeg hadde det bra, ikke hadde merket noe mere bivirkninger og den slags. Man blir passet på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit også å få mulighet til å kunne nevne noe når de uansett ringer - litt ekstra stressa og oppmerksom på det meste blir jeg jo nå, uten at det virker nødvendig å ringe og spørre, for det er jo helt sikkert sikkert som det skal... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Permisjonen min utløper i morgen kl 9, da skal jeg melde meg og få høre hva de har kommet fram til og hva som eventuelt skal gjøres. Formen er litt sådär, men jeg kjenner jo at kortisonen gjør noe  (fortrinnsvis de riktige tingene) - det er vel ikke så rart at det tar litt på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var man tilbake hos de grønne veggene og prosjekt vente på legen... Jeg slapp ny korona-test - pasientarmbånet åpnet alle dører :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (På 2.1.2021 den 21.27):

02.01: En lest, ingen kjøpt.

Og med det erklærer jeg leseåret 2021 for åpnet... Årets første fullførte er et langtidsprosjekt - Tore Linné Eriksens Afrika-historie. Det er ganske ambisiøst å samle et helt kontinents flere tusen års samlede historie på 370 sider, og det blir jo begrenset hvor detaljer og i dybden man kan gå, men boka gir et godt overblikk og er relativt lettlest, genren og faktatettheten tatt i betraktning. Jeg er definitivt mer opplyst nå enn jeg var...

13.01: To lest, ingen kjøpt.

Man skulle jo tro at halvannen uke primært tilbragt i relativt horisontal stilling skulle gitt større utslag på lesestatistikken, men hodet og konsentrasjonsevnen har ikke hengt helt med. Tommy Körbergs memoarer viste seg å være passe krevende, underholdende og bitchy. Her slipper legges ingen fingre imellom, hverken nåt det gjelder seg selv eller andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker de som er minst like ærlig med seg selv som mot andre - det er noe befriende over "ja, jeg har vært en dust - men jeg er ikke så sikker på om jeg egentlig angrer"-innstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens legesitat: Ingenting er ødelagt i hodet ditt. Man takker... :ler:

Jeg er ett blodprøvesvar unna å bli sluppet løs, tålmodighetens brønn begynner å gå tom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hjemme :strix: Jeg rakk akkurat å få litt angst - sykepleieren som skulle sjekke svaret (og alt jeg trengte var et alt er ok, du kan gå) kom tilbake med beskjed om at legen kommer snart. Eh, hvorfor det...? Men jeg fikk klarsignal, så nå er jeg hjemme i egen sofa med egen fjernkontroll, endelig utskrevet med den litt diffuse diagnosen uspesifisert betennelsestilstand i sentralnervesystemet. Fysio på fredag, oppfølgingstime med min søte lege om tre måneder og ellers gjelder det bare å få beinet i gjengen (pun nesten ikke intended) igjen. Tid og tålmodighet og sånt. Jeg tror formen steg noen hakk bare av å få ting på plass - lite er mer beroligende enn en lege som har sett alle prøvene dine og sier at du skal ikke ligge våken om natten og bekymre deg om dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...