Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Jeg ville da aldri finne å å rakke ned på en frossenpizza, det går noen av dem her i huset også...

Hadde en tanke om vafler i kveld, men det innebærer litt for mye tid av sofaen. Men man har da sjokolade og peppernøtter - og et helt pepperkakehus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Abid Raja skal være litt forsiktig med å stille opp på for mye fjas, men jeg lo godt av den åpningssketsjen :ler: Og moralen er som alltid at når du har gjort deg bort, er det bedre å gjøre narr av det selv enn å late som om det aldri skjedde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen som synger på Alt for Norge - sjelden har en så ukjent vokalist hatt en så stort hit. Jeg har aldri hørt om fyren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har Blåsemafiaen korpsbakgrunn - det finnes vel knapt en blåse-musikant som ikke har det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, her ble det oppvarmet Fjordland risgrøt.

 

*peker opp til seksjonen om dagens middag *

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stina Hvahunnåhet har jo ingen stor stemme - akustisk vil det neppe være så mye å skryte av - men låta er jo veldig MGP-typisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (Akkurat nå):

Vel, her ble det oppvarmet Fjordland risgrøt.

Jeg er over på peppernøtter, mokkabønner og te - velkommen til pensjonistkveld :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beady Belle har definitivt stemme, men jeg foretrekker henne som jazzartist. Jeg får litt samme følelse av opplegget her som jeg hadde av en del av Stjernekamp-opptredenene hennes - det blir en snev av utkledd gammel tante som prøver for hardt å være ung og kul. Pluss for brå og uventet modulasjon, da :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde plan om Mokkabønner i dag, men butikken jeg var innom på vei hjem fra trening hadde bare Kremtopper :sjokkert: Og det skal man jo ikke ha, sånn guffe inni de. Så da ble det mørk sjokolade i stedet. 

Det store spørsmålet for øyeblikket. Legge mer ved i ovnen, eller la det brenne ut? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen grunn til å være kritisk til kremtopper, men jeg fikk mokkabønner til jul...

Det store oppfølgingsspørsmålet er jo hvor varmt det er inne hos deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Jeg ser ingen grunn til å være kritisk til kremtopper, men jeg fikk mokkabønner til jul...

Det store oppfølgingsspørsmålet er jo hvor varmt det er inne hos deg nå?

Det eneste gode på kremtopper er sjokoladen ytterst. Så da står jeg over. 

Det er.... varmt... Står et termometer oppå vitrineskapet (altså nær taket sånn sett, og varmen stiger jo som kjent oppover), og det bikket 27 grader før jeg la inn de siste par pinnene. Men tror jeg legger inn et par til, er jo en stund til leggetid :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lysshowet til Keiino er litt slitsomt, men låta er jo vanvittig fengende. Ser ikke bort fra at de kan vinne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Det eneste gode på kremtopper er sjokoladen ytterst. Så da står jeg over. 

Det er.... varmt... Står et termometer oppå vitrineskapet (altså nær taket sånn sett, og varmen stiger jo som kjent oppover), og det bikket 27 grader før jeg la inn de siste par pinnene. Men tror jeg legger inn et par til, er jo en stund til leggetid :sjenert:

:daane::svett:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte jeg at jeg tross temperaturen i stua har Skravlas ullsokker på føttene, joggebukse samt Devold ull-undertøy-genser på? :sjenert: Sitter jo bare i ro i sofaen... :veslejenta:

 

La på et par pinner til jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Nevnte jeg at jeg tross temperaturen i stua har Skravlas ullsokker på føttene, joggebukse samt Devold ull-undertøy-genser på? :sjenert: Sitter jo bare i ro i sofaen... :veslejenta:

 

La på et par pinner til jeg...

Og hvor svett er sjokoladen...? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (12 minutter siden):

Det eneste gode på kremtopper er sjokoladen ytterst. Så da står jeg over. 

Det er.... varmt... Står et termometer oppå vitrineskapet (altså nær taket sånn sett, og varmen stiger jo som kjent oppover), og det bikket 27 grader før jeg la inn de siste par pinnene. Men tror jeg legger inn et par til, er jo en stund til leggetid :sjenert:

Å kjære vene... Her er det 20 grader og litt varmt. Sist jeg hadde 27 grader noe som helst sted i leiligheten på vinteren var 2 år siden da jeg hadde influensa. Dyne, pledd og 27 grader..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...