Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Et sjokkert øyeblikk trodde jeg nrks gjest omtalte Trumps avskjedstale som rørende, men så innså jeg at han sa rørete... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (2 timer siden):

Melania smiler - tro om det er av lettelse? Endelig - nå kan jeg leve mitt eget liv igjen (og på mandag har jeg en avtale med byens beste skilsmisseadvokat)...?

Hvis den parentesen hadde slått til så tror jeg jeg hadde ledd høyt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om nrks innkalte historiker var helt forberedt på å bli tildelt rollen som moteansvarlig, men han skal ha for innsatsen... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (5 minutter siden):

Hvis den parentesen hadde slått til så tror jeg jeg hadde ledd høyt. 

Jeg er ikke akkurat den eneste som tror det bare er et spørsmål om tid... Det finnes sikkert bettingselskaper der ute som gir odds på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en gang en lærer som insisterte på å omtale den daværende amerikanske presidenten som William Clinton - jeg kjenner ham ikke godt nok til å bruke kallenavnet hans... Jeg kom på det da jeg hørte at han nå faktisk ble introdusert som William Jefferson Clinton - det er ikke ofte amerikanerne er så formelle. Biden heter vel sikkert Joseph, antar jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mike Pence er til stede - et stille, men symbolsk opprør i siste fase. Det stiller jo Trump i et enda dårligere lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (45 minutter siden):

*lurer på om strikkegjengen til @Skravla har sterke meninger om vottene til Bernie Sanders*

Jeg vet ikke.  Jeg er nettopp ferdig på jobb og har slått på. Var det fine vottter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mønstrede strikkevotter med lyse sikksakk-striper. Jeg bare så for meg at det ville vekke engasjement i en strikkegjeng - litt som når jeg ser noen med en bok... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi droppet strikkekveld i dag fordi de ønsket å følge med. Merker allerede at jubelen over at Trump er borte finnes der. Nesten nedtelleing. Og man er ikke helt fornøyd med at Trump ikek deltar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det der var da ganske diskret og passende (og ikke minst dekkende og varmt :fnise: ) til å være Lady Gaga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et ganske ladet og symboltungt øyeblikk når både den påtroppende visepresidenten og dommeren hun avlegger eden til er kvinner med minoritetsbakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er det offisielt - vi har president Biden, visepresident Harris og tidligere president Trump... 

:nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

There's always light if we're brave enough to see it
There's always light if we're brave enough to be it

Amanda Gorman. Wow. :pls: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Og da er det offisielt - vi har president Biden, visepresident Harris og tidligere president Trump... 

:nordvesta:

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo hyggelig at USA igjen har fått et presidentpar som ser ut som om de faktisk liker og bryr seg om hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...