Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du glemte at forumet er oppdatert. 

Synes det går skrekkelig tregt, jeg savner knappene for Mine Innlegg osv. Kan Biden fikse det også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ingen endringer her :vetikke: Bortsett fra at det renner på med merkelige feilmeldinger og tar en halv evighet å laste, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: ! Sannsynligvis svært forbigående, men plutselig sto det en uventet lyssøyle inn gjennom vinduet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (15 minutter siden):

:sol: ! Sannsynligvis svært forbigående, men plutselig sto det en uventet lyssøyle inn gjennom vinduet...

Har sett glimt her også, men de har vært svært forbigående. 

Ellers blåser det kraftig, regner og hagler. Generelt trivelig ute :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske vindfullt og vått her også, men hagl har vi sluppet unna. Har vært ute en liten tur og vurderer en til, men det er jo ikke veldig fristende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Generelt trivelig ute :jepp:

Din definisjon av trivelig er ikke den samme som min hører jeg. Kan til nød strekke meg til trivelig utevær å være inne i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har vært ute og gått rundt nabokvartalet (forandring fryder...) - kan melde om sur vind, men oppholdsvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått til og fra bilen her og ved treningssenteret. Opphold, men vinden rusker godt. Nå blir det dusj, middag og sofa! :veslejenta:

Kan ellers melde at jeg har kunnet gi litt mer på spinninga i dag, og det var SÅ godt! Kroppen begynner å virke litt igjen! :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen med å ha en relativt tidlig avtale, er at jeg er hjemme igjen og føler meg særdeles effektiv allerede kl 11.30 - et tidspunkt hvor jeg knapt er ferdig med frokost og påkledning andre dager... Ukas siste økt hos fysio er unnagjort (helgens utfordring: Øve på å stå på ett ben) og pakken fra Gudrun Sjödén er endelig hentet på posten, hvor den har ligget i halvannen uke. Dessuten har jeg fått innkalling til oppfølging-MR i april, så det er bare å begynne å grue seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å ha noen å skylde på :fnise: Men han kom seg i det minste trygt ned - fallet til sveitseren som hentes ut med helikopter nå er av det styggere jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at jeg er sløv eller har mistet all oversikt over dag og tid, men jeg bladde i kalenderen og oppdaget at jeg er sykemeldt en uke lenger enn jeg trodde... Altså, jeg hadde kontroll på sluttdatoen, men den var visst fire uker unna, ikke tre. *kobler om hjernen* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (På 30.12.2020 den 18.19):

Det er romjulssalg hos Gudrun Sjödén. Spørsmålet er jo hvor mange trikotkjoler jeg kan forsvare å ha i skapet, selv om de er mye i bruk (trenger er ikke en del av diskusjonen her - der er svaret gitt for lenge siden...), samt hvorvidt lyng eller morbær er finest...

Kan melde at jeg er godt fornøyd med min morbær-kjole - og at dette er en av de sjeldne dagene da en ny bukse har funnet veien inn i skapet (ok, så henger den fortsatt over en stol i stua (den trenger å strykes), men dere skjønner poenget). At sommerkatalogen også lå i postkassen i dag var selvfølgelig en ren tilfeldighet *har noen vage lyster, men ingen umiddelbare behov*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du har fått nye hjemmelekser - jeg tar det som et tegn på at du har vist fremgang i de leksene du har gjort. 

Jeg er dog fremdeles litt snurt for at det ikke ble skikkelig hinderløype i korridoren - jeg hadde gledet meg stort til noen festlige bilder (og frustrerte naboer). 

Det viktigste er uansett at det går rette veien, og at øvelsene gjør nytten! 

Til mandag er det vel allerede to uker siden spaghettien slo til? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å si tre - tiden flyr... Det er fremskritt å spore, i følge han som ser slikt, og jeg merker det jo litt selv også, selv om det  meste, også av de egentlig enkle , skulle-vært-automatiske tingene, fortsatt krever en del fokus og hjernevirksomhet. Begynner tanker og konsentrasjon å skli ut, følger kroppen fort etter - ganske bokstavelig.  -Dette er trening som koker hjernen, så ikke hold på for lenge om gangen, fikk jeg beskjed om i dag :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forvirringen når jeg skru på tv3 for å se håndball og kommer rett inn i fotballstudio med Jan Åge Fjørtoft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså - Sveinung Hølmebakk slutter i Nordic Tenors? :grine: Skjønner at han vil satse solo, men likevel... Spennende erstatter de har fått tak i, da - Nils Georg Nilsen sjarmerte og imponerte både Skravla og meg på operaens sommerkurs for noen år siden, både med russisk ariesang og Sondheim-musikal. *splittet og spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...