Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hvorfor matcher toppen til Ingrid Gjessing Linhave og hanskene og skoene til Ketil Stokkan? Tilfeldig? Neppe... *dikter ville konspirasjonteorier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (19 minutter siden):

Helt uten å ha hørt noen av bidragene, vil jeg bli litt overrasket hvis Ketil Stokkan slår Daniel Owen i duell...

:filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke på stående fot Raylees låt fra i fjor, men jeg mener å huske at den var hakket mer fengende enn denne... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folklore-eksotisisme kan jo faktisk funke i den internasjonale finalen, men låta blir litt flat - særlig med hennes hviske-stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Seriøst? Kjartan Salvesen, Glenn Lyse og Tommy Fredvang (og en fyr jeg ikke hadde hørt om)? OMG, som det heter (og ikke på den gode måten)...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (26 minutter siden):

Selvfølgelig ble det Raylee - og sannsynligvis blir det David Owen i finalen...

I stand corrected - og bryr meg ikke så veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langrennskommentatorene snakker om aggressivt klister. Jeg tror ikke de mener det jeg ser for meg... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (4 minutter siden):

Langrennskommentatorene snakker om aggressivt klister. Jeg tror ikke de mener det jeg ser for meg... :fnise: 

De bildene jeg fikk opp i hodet nå var...ganske rare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine også - det er derfor jeg tror jeg er på villspor :ler: De snakker gjerne om aggressiv snø også - de bildene er heller ikke gode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (50 minutter siden):

Mine også - det er derfor jeg tror jeg er på villspor :ler: De snakker gjerne om aggressiv snø også - de bildene er heller ikke gode...

Gid jeg kunne tegne...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tur-leksjon: Benytt anledningen når du passerer en passende benk, selv om behovet ikke er så presserende der og da - det kan bli det 50 meter senere, og da vil du angre...

Det sto en enslig politimann foran naboblokka da jeg gikk ut - da jeg kom tilbake en annen vei sto det tre politibiler parkert rundt hjørnet. Som vanlig er jeg overhodet ikke nysgjerrig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den russiske lederen forsøker å bortforklare Bolshonovs angrep på den finske løperen med at han var full av følelser. Vi har vel litt forventninger om at voksne mennesker har såpass kontroll på følelser generelt og sinne spesielt at de ikke lar det få fysisk utløp på sine konkurrenter, eller...? Det var vel Bolshnovs som mer eller mindre klappet til Klæbo for et år eller to siden også, mener jeg å huske... Finnen så litt rystet ut, selv om han prøve å fleipe med litt hockey-assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Da har hele Tsjekkoslovakia falt...
-Det er jo noen år siden, da...

Knall og fall i skiskytingsstafetten... :fnise: 

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ryddet bort jula - det kan vel sies at det var på tide :fnise: Jeg har stadig sett på den og tenk at det burde jeg, men ikke prioritert å bruke krefter på det før nå - inspirert av at Skravla skulle komme en tur (som aleneboere har vi jo lov til å omgås en ekstern nærkontakt) og kunne hjelpe til med å ta ned stjerna (jeg unngår av åpenbare årsaker gardintrapper for tiden) og bære alt ned i kjelleren. Dessuten er det jo kjekt å få assistanse i å spise opp pepperkakehuset... Det skal dog sies at jeg ikke har hatt ekte tre, kun plastvariant i bordstørrelse. :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...