Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke noe mer, men er i allefall mett... Det er jo ganske fantastisk - jeg har fått utdelt en meny og kan bare ringe på og bestille, så blir det servert på rommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.... jeg vandret rundt med intravenøst-stativ i ene hånden og matbrett i den andre.... Det er ikke enkelt å åpne dører da. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel korona-tiltak så vi ikke skal fly i gangen i unøden - som om ikke sykepleierne hadde nok å gjøre fra før. På den annen side tror jeg ikke jeg skal tiltros å bære brett nå, det ville endt i gulvet med oss begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (2 minutter siden):

Oisann 😮 God bedring 💕

Oisann er i grunnen ganske dekkende :fnise: Alt jeg gjorde var å reise meg fra sofaen og -oisann, hvordan skjedde dette...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg også - jeg kjeder meg.. 

Skravla skrev (9 minutter siden):

Sånn.... oisann jeg reiste meg og dumpet ned..... det har jo skjedd deg før...... 

Jeg går stort sett for oisann-sykdommer - mer drama i hverdagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Det håper jeg også - jeg kjeder meg.. 

Jeg går stort sett for oisann-sykdommer - mer drama i hverdagen :ler:

Julen ble litt for kjedelig for deg ja..... :fnise: Fått for lite oppmerksomhet..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt her - innlagt i "noen dager til" for mer utredning. Etter en lang og utmattende MR i går kveld og en spinalpunksjon for en time siden har pasientfølelsen sunket litt mer inn... For ikke å snakke om når jeg knapt har våknet og det står en morgenfrisk skyepleier ved sengen for å ta prøver... Jeg har aldri vært innlagt før, så sånne ting kommer litt brått på :ler:

Men mamma har vært her med nødleveranser (mobillader! Undertøy! Hårbørste!), så da sksl jeg vel holde ut. Desperasjon var stor da batterinivået sank under 15%... Dessuten har jeg fått et av de mer spesielle komplimenter jeg har fått - jeg har veldig fin spinalvæske :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så greit å få nødproviant levert. Man skal aldri undervurdere behovet for så enkle ting som telefonlader og hårbørste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å bli ganske desperat etter den laderen... :ler: Med besøksforbud og hverken tv, radio eller nettbrett blir jo mobilen livslinjen til alt. Og selv om sykehuset har truser å by på, er de hverken av det kledelige eller behagelige slaget (og jeg har alt måttet vise dem fram..).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sykepleier på kirurgisk kalte sykehustrusene for "sexdødare" når søsteren min var innlagt for noen år siden. Da var de 4 damer på rommet.... denne yngre sykepleieren stakk hodet inn og lurte på om noen trengte sexdødare for kveldsstellet.... Han var en sjarmprins for alle damene takket pent nei når han skulle ha vakt. :fnise:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg får litt vondt når jeg ikke kan komme på besøk. Særlig med tanke på at du dukket opp daglig når jeg var innlagt. Jeg ville vært der om det var lov. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexdødare :hoho: Jeg skjønner jo hvorfor...

Det er litt stusslig med besøksforbud, særlig nå som det blir flere dager. Det er jo en del dødtid og venting. Samtidig ser jeg jo flere mennesker på daglig basis enn jeg har gjort på lenge, selv om jeg ikke alltid er like glad for å se dem :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen! Innlagt i flere dager? Hva i allverden er det som skjer? Funker beinet bedre igjen? Eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det de forhåpentligvis skal finne ut av - hva det er som skjer. Hjernen er nokså friskmeldt (medisinsk sett, vel å merke... Jeg vurderte å be om å få det skriftlig da legen sa at "Hjernen din virker helt fin" :fnise: ), nervesystemet er hovedmistenkt. Det kan være noe lite og ubetydelig og lett fikset, eller det kan være av det mer livsendrende slaget, eller noe et sted i mellom. 

Beinet fungerer ikke etter boka, jeg sa til nevrologen at det kjentes litt ut som spaghetti, og det så visst omtrent sånn ut også... En fysioterapeut står visst på morgendagens plan - mulig al dente bør være et delmål...? 🍝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...