Daria Skrevet 2. april 2020 Forfatter #24481 Skrevet 2. april 2020 (endret) 02.04: En lest, ingen kjøpt. Har brukt kvelden til å lese en ungdomsbok - Axel Hellstenius' Mens Blücher sank er vel ikke det mest minneverdige jeg har vært borti, hverken når det gjelder ungdomsbøker eller krigsbøker... Dessuten har jeg påbegynt et langtidsprosjekt - Vikram Seths En passende ung mann. En nett liten affære på nesten 1400 sider og to bind... Endret 3. april 2020 av Daria
Daria Skrevet 2. april 2020 Forfatter #24482 Skrevet 2. april 2020 Kinky boots står så høyt på listen over musikaler jeg ønsker meg hit Jeg angrer fortsatt litt på at jeg ikke dro og så den i Malmö...
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24483 Skrevet 3. april 2020 Været er litt ubestemmelig for tiden - i dag har det vært hagl og sol samtidig ved flere anledninger. Værgudene kjeder seg vel også...
Roadrunner Skrevet 3. april 2020 #24484 Skrevet 3. april 2020 Vi hadde alle årstider i flere omganger i går. Sterk vind, sol, lettskyet, regn, sludd, snø og hagl. Heldigvis greit på plussida temperaturmessig, så intet hvitt som fikk lagt seg til. Vinduene som var relativt nypussede bærer nå preg av å ha dannet bakgrunnen for fossefall i går. I dag? Men endel vind.
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24485 Skrevet 3. april 2020 Det har blåst lite nok til at det har vært lese-ute-vær - det er (nesten) alt jeg forlanger...
Roadrunner Skrevet 3. april 2020 #24486 Skrevet 3. april 2020 9 minutter siden, Daria skrev: Det har blåst lite nok til at det har vært lese-ute-vær - det er (nesten) alt jeg forlanger... Verandaen på fremsiden kan jeg glemme i den vinden som har vært, men tror kanskje kroken oppe kan duge Men i dag ble det rusletur og handling etter jobb, og da går tida.
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24487 Skrevet 3. april 2020 (endret) I kveld gir jeg Beat for beat en sjanse - med både Hans Marius Hoff Mittet og Kristoffer Olsen, er det jo håp om både musikalske høydepunkt og Atle-mobbing... Endret 3. april 2020 av Daria
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24488 Skrevet 3. april 2020 Eldste Cunningham med dobbelsidig lungebetennelse og brukne ribbein - sykemelding gjelder ikke for skuespillere...
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24489 Skrevet 3. april 2020 Kalte hun ham faktisk Homse-Marius? Noen interne spøker bør man kanskje holde unna riksdekkende tv...
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24490 Skrevet 3. april 2020 Dette med å la deltakerne spille tilfeldige instrumenter er jo det mest idiotiske de har funnet på på Beat for beat siden de skiftet programleder...
Daria Skrevet 3. april 2020 Forfatter #24493 Skrevet 3. april 2020 -To romaner (egentlig ni - den ene er en samleutgave...) -To notehefter -To cder En cd -To romaner -En dvd -Et notehefte -En musikalbok Dvden har i følge PostNord vært underveis i en uke, ting tar tydeligvis tid for tiden... Noe må vel rekke å komme før påskedagene setter inn? Jeg lider jo under mangel på alt dette...
Daria Skrevet 4. april 2020 Forfatter #24494 Skrevet 4. april 2020 Gått tur, vært i butikken og kjøpt jord og lest og spist lunsj på balkongen. Gjøre noe nyttig i huset, da, kanskje? Dessuten har jeg nå vært i isolasjon så lenge at jeg ikke aner når jeg vasket håret sist - søndag? mandag? - så det begynner vel å bli på tide... Ikke at det ser så ille ut, egentlig har det vel bare godt av å ikke vaskes for ofte.
Roadrunner Skrevet 4. april 2020 #24495 Skrevet 4. april 2020 4 minutter siden, Daria skrev: Gått tur, vært i butikken og kjøpt jord og lest og spist lunsj på balkongen. Gjøre noe nyttig i huset, da, kanskje? Dessuten har jeg nå vært i isolasjon så lenge at jeg ikke aner når jeg vasket håret sist - søndag? mandag? - så det begynner vel å bli på tide... Ikke at det ser så ille ut, egentlig har det vel bare godt av å ikke vaskes for ofte. Mitt klarer max 2 dager før det ser fælt ut og klør mer og mer.
Daria Skrevet 4. april 2020 Forfatter #24496 Skrevet 4. april 2020 Vanligvis vasker jeg det hver 3-4 dag (litt avhengig av hvor travelt jeg har det og om jeg skal vise meg offentlig...), da begynner det å bli fett. Men det blir jo utsatt for mindre forurensning og slitasje nå, det hjelper sikkert også
Roadrunner Skrevet 4. april 2020 #24497 Skrevet 4. april 2020 41 minutter siden, Daria skrev: Vanligvis vasker jeg det hver 3-4 dag (litt avhengig av hvor travelt jeg har det og om jeg skal vise meg offentlig...), da begynner det å bli fett. Men det blir jo utsatt for mindre forurensning og slitasje nå, det hjelper sikkert også Godt mulig det ja! Her ble det nesten 8 km skogstur i lett regn i dag. Bare en ting å gjøre da jeg kom hjem - rett i varm dusj Nå står det Anthon Berg på bordet og livet er slett ikke verst
Daria Skrevet 4. april 2020 Forfatter #24498 Skrevet 4. april 2020 Sesongen for egg er offisielt i gang? Jeg har ren oppvask og rent bad (Petter er dypt indignert), og magefølelsen sier at middag bør være en nærliggende plan...
Cata Skrevet 4. april 2020 #24499 Skrevet 4. april 2020 Liten rusletur ute foretatt, og fikk ei hostekule halvveis (uten noe sted å gjemme meg . Vurderer ellers å konvertere til klutestrikking. En gammel venninne la ut bilde av et lass hjemmestrikkede kluter under "gis bort". Foretrekker egentlig tynne som tørker lett men tror jeg må prøve. Mener bestemt jeg har noe bomullsgarn liggende et sted.
Daria Skrevet 4. april 2020 Forfatter #24500 Skrevet 4. april 2020 Jeg liker hjemmestrikkede kjøkkenkluter - men jeg overlater strikkingen til Skravla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå