Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Daria skrev:

Glemme kontoret? Jeg gjør så godt jeg kan... :fnise: 

Ante meg at underbevisstheten var innblandet der - om enn med en liten stavefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det står en bikkje bundet utenfor og bjeffer i munnen på seg selv. Det finnes naboer i huset som synes en liten fest til kl 3.30 er innafor. Jeg er ikke nevneverdig positivt innstilt til verden i dag (selv om postnord melder at en dvd nå skal befinne seg i postkassen. Er jeg lur, går jeg ned og henter den i stedet for å sitte her og irritere meg over bikkja...).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-To romaner (egentlig ni - den ene er en samleutgave...)
-To notehefter 
-To cder En cd
-To romaner
-En dvd
-Et notehefte
-En musikalbok

Både dvden og en cd i postkassa - og fillebikkjas eier har avsluttet handlingen og forsvunnet. God utvikling. Nå: Valgets kvaler. Lese ute? Lese inne? Se på tv? I så fall, med eller uten håndarbeid eller pc? Og hva med te? Er det fot tidlig å begynne på sjokoladen før klokka er 12? Og burde jeg ikke egentlig rydde og påskepynte snart også?

:bond: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har oppdatert meg på de daglige videoene fra Sandi Toksvig og Sarah Millican, og vært med på direktesendt omvisning på Munchmuseet, alt med broderi i hendene. Nå er det på tide å trekke ut på balkongen med lunsj og bok og te (og kanskje et sjokoladeegg eller tre...). :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel snart på tide for gjengen ved bordtennisbordet å selv-isolere seg igjen...? *hat fått nok sosialt-liv-by-proxy for i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra "bortekontor" Har vært fysisk tilstede på jobb i dag. Og det er slitsomt å være så sosial... snakke med folk og greier. Har vært hjemme en times tid og fått spist. Kjøpte med blomster på vei hjem så jeg har litt gult til påske. Skal vaske og ordne i morgen tenkte jeg. Skal jo være i beredskap gjennom påsken så det bir skikkelig hjemmepåske. Hadde tenkt å sette meg ut på verandaen men nå har solen forsvunnet bak naboblokken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en krevende omstilling å skulle være omgjengelig igjen...? :fnise: 

Jeg gikk meg en tur og fikk en dose skilla, sjøluft og kveldssol. Påskepynting er det fortsatt dårlig med, til gjengjeld fikk jeg, før sola forsvanr fra balkongen begynt på Linn Skåbers Til ungdommen. Jeg har vært litt skeptisk, til tross for/på grunn av all den gode omtalen, men har følt at jeg burde. Den er jo så nydelig, jeg satt med klump i halsen etter noen få sider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er slitsomt med folk etter nesten en måned uten. :ler:  Men en kollega var fornøyd for da fikk hun jobbet mer i fred. Vi har en felles kollega som er litt "masete" og må forklare alt hun gjør - og i dag har jeg vært avlastning. :ler: 

 

Men jeg fikk unna det aller meste av det jeg må være fysisk til stede for å ordne, så nå kan jeg gjemme meg på kjøkkenet en stund til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minn henne på to-metersregelen og lukk kontordøra som da vil komme mellom dere? :fnise: 

Jeg har strøket påskeduker, det er jo en god start...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke stryke dukene men jeg må finne de frem. Tror de ligger bak alle juledukene. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4-5 timers jobbing i morgen - så sant det ikke dukker opp noe i løpet av morgendagen...... så da fr jegta litt vasking og pynting i morgen. Greit å gjøre litt ut av påsken. Det blir jo egentlig ikke så forskjellig fra tidligere år - jeg har jo stort sett vært hjemme de siste årene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo denne påskequizen jeg skal lage og få ut - der begynner og slutter morgendagens hjemmekontorambisjoner. 

Egentlig tror jeg denne påsken vil bli preget av flere mennesker i byen enn vanlig - alle hyttefolkene er jo hjemme... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Platekompaniet har pocketsalg - 3 for 250, både på norske og engelske. Dette nevner jeg selvfølgelig bare som forbrukerinformasjon, det er ikke noe jeg forholder meg til på et personlig plan. Men en venn lurer litt på hvor mange det vil være innafor å bestille...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si til vennen din at i disse coronatider så sparer man på andre måter, så jeg tenker det dobbelte av hva vennen egentlig først tenkte.... :ler: Dessuten tror jeg denne vennen har mer plass i bokhyllene. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig på jobb i dag, fått vasket og pyntet litt til påske, og har landet i sofaen. Må nok innom en tur i morgen for å kjøre noen overføringer men tror det holder med et par timer. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Skravla skrev:

Si til vennen din at i disse coronatider så sparer man på andre måter, så jeg tenker det dobbelte av hva vennen egentlig først tenkte.... :ler: Dessuten tror jeg denne vennen har mer plass i bokhyllene. :hoho:

Det dobbelte? Du tror ikke du overvurder min venns evne til å begrense seg en smule nå...? :fnise: Hylleplass var ikke en del av spørsmålet, det problemet får min venn forholde seg til når det oppstår (men jeg så en gang en dame på Dr. Phil som hadde så mange bøker at hun måtte ha dem i senga, og ingen av mine venner er så ekstreme...).

23 minutter siden, Skravla skrev:

Ferdig på jobb i dag, fått vasket og pyntet litt til påske, og har landet i sofaen. Må nok innom en tur i morgen for å kjøre noen overføringer men tror det holder med et par timer. 

Innom hjemmekontoret eller bortekontoret? Jeg har pyntet litt, lett etter resten av påskepynten (savner to harer og noen kyllinger. Kanskje reven har vært på ferde?) og vasket kjøkkengulvet. Nå er det faktisk sol ute, det burde man sikkert benytte seg av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...men det blåste litt for mye til å sitte ute, og å gå tur krevde litt for mye innsats. Det skal bli mer sol (og mindre vind) i morgen...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-To romaner (egentlig ni - den ene er en samleutgave...)
-To notehefter 
-To romaner
-Et notehefte
-En musikalbok
-Ni bøker (på vegne av en venn...)

:sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten kom drøy feilinformasjon fra presidenten i en tidlig fase. Han fortalte at alt var OK, at USA hadde full kontroll og at alt ville bli bra. Så ble det verre over natten.

Men alvorlig talt, hvor idiot er du hvis du baserer noe som helst - og særlig avgjørelser i tilknytning til korona-krise - på noe Trump sier?! Litt for mange slag mot hodet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...