Gå til innhold

The Daria diaries

Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så nært, så nært... Den siste straffen var da unødvendig, vi trenger ikke enda en ekstraomgang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo være ganske slitne nå - ført gir man alt i 2x30 min, og så må man prestere i 20 min til. De med best kondis vinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hele bussen stinker av herreparfyme. Om bord satt det én mann, som har sittet på siden forrige holdeplass. Mulig han har vært i overkant generøs med de strengt tatt ikke så velduftende dråper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Du får ta med deg kameraet og filme litt folkeliv.

Aksel Lund Svindal gir kjentmannsråd til nrk i Kitzbühl :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det var ganske mye vann mellom båtene...

Det er et uttrykk jeg ikke har hørt brukt om store avstander i en skistafett før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Det blir kanskje vanskelig å få alle fire på pallen i morgen...
-Vi går for delt tredje, så ordner det seg.

Kombinertgutta er høyt oppe etter overlegen lagseier og klar for individuelt renn i morgen :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra heftig Vårløysing (med tilhørende moderat tåreflom) på Det Norske til MGP, akkurat i tide til duell to. Virtigo var jo ikke så verst, men jeg blir så oppheng i skjegget hans - jeg synes det er så sært å ha helskjegg som ikke går helt opp til munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjære du, skjære venn...

Nei, Sia Gubba, man skal ikke skjære vennene sine. I stedet kan man vurdere å skrive låter som er en anelse mer originale. Bare et forslag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen til Merete Trøan var kort... Som alltid kan jeg skremmende mye tekst i mimre-innslagene :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jo ikke bli Sie Gubba...

*zapper fort videre til minnekonsert for Marie Fredriksson på svt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange av Roxettes største hits er fra årene jeg ikke var så god i engelsk  det henger fortsatt igjen litt alternative versjoner i hodet :fnise: Men klumpen i halsen da Pär Gässle sang It must have been love... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at det var dyrehage i Slottsparken - med tigre som stadig var på rømmen. Akkurat det jeg ønsker meg i nabolaget... 🐯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Assosssiasjonshjernen synes det er helt naturlig å hente fram Øystein Sundes Påsketur hver gang Frans-Josef Rehrl viser seg i kombinertsendingene. Den har jo tross alt denne lille strofen:

...godhjerta mødre og bekymrede fedre, som presten sa vi skulle ære og hedre, for da gikk det bedre, hadde pakket i bager og sekker og spann, og trodde visst vi skulle helt til Frans Josefs Land...

Helt naturlig sammenheng :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mest sjokkskada: Lucas Braathen, ned til ledelse i Kitzbühl fra startnummer 34. :daane:  Ingen så den komme - og aller minst ham selv... :fnise: Komme meg ut på søndagstur før annen omgang, dette må man jo få med seg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...