loffen Skrevet 29. september 2019 #23041 Del Skrevet 29. september 2019 17 timer siden, Daria skrev: *kommentar overflødig* Herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. september 2019 #23042 Del Skrevet 29. september 2019 17 timer siden, Daria skrev: *kommentar overflødig* 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23043 Del Skrevet 29. september 2019 Meniallverden - Multi! (Velkommen tilbake til KG - her er et penis-hus, og forøvrig er alt som vanlig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. september 2019 #23044 Del Skrevet 29. september 2019 (endret) Jeg er fullstendig lost her inne. Men hyggelig å finne deg og Loffen, i alle fall. 🤗 Endret 29. september 2019 av Multi Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23045 Del Skrevet 29. september 2019 Det er vel ikke så mange andre kjente å finne lenger... Jerle har en bok, Skravla og Rosalie gjør stort sett gjesteopptredener i denne boka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. september 2019 #23046 Del Skrevet 29. september 2019 Nei, det har vel skjedd noen forandringer de siste årene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23047 Del Skrevet 29. september 2019 Alle er jo ikke like stabile som meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23048 Del Skrevet 29. september 2019 Sjokolade med kardemomme og pære. Ikke vondt, bare litt... merkelig. Og ikke minst unødvendig, det finnes jo så mange gode - bedre - alternativ. Har vært ute og sett til lesebenken - høsten gjør sitt inntog, men fortsatt varmt i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23049 Del Skrevet 29. september 2019 Fyttirakkern for et vær syklistene har fått under vm Nesten 30 mil på sykkel i så kraftig regn at de sliter med teknikken for tv-dekningen - det er jo litt perverst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. september 2019 #23050 Del Skrevet 29. september 2019 Multi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23051 Del Skrevet 29. september 2019 Det irriterer meg at både dommere og deltakere i Symesterskapet, hvor klesplagg tross alt står i fokus, stadig sier armer i stedet for ermer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23052 Del Skrevet 29. september 2019 3 minutter siden, Skravla skrev: Multi.... Det kom litt brått på deg også, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. september 2019 #23053 Del Skrevet 29. september 2019 3 minutter siden, Daria skrev: Det kom litt brått på deg også, ja? Ja jeg er litt sjokkert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23054 Del Skrevet 29. september 2019 Jeg vet jo at Lise Davidsen er fantastisk god - det hørte jeg senest i går - men kveldens solokonsert i operaen var virkelig overveldende. I tillegg til at hun som, som Hans Olav Brenner sa i går, har en stemme det bare kommer en av hver hundreår, har hun et visuelt uttrykk med bruk av lys og projiserte bilder - på kjoleskjørtet! - jeg ikke har opplevd på en sånn type konsert før. Dessuten prater hun - etter første sangbolk plukker hun en mikrofon fram fra flygelet og forteller om det hun har sunget, det hun skal synge, gjenforteller tekster og forteller om turnéplaner. Også pianisten - en søt sørafrikaner med stripete sokker - må ta i bruk mikrofonen når han meget effektfullt leser om Maria Stuarts henrettelse før siste sang i Schmanns sangsyklus. -Min eminente pianist. Vi sangere sier jo ofte min - som om jeg eier ham... Men han er jo litt min - han er min i kveld. Og i neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23055 Del Skrevet 29. september 2019 -Hun kan prøve med en mer aggressiv og stivere stav... Stavsprang, selvfølgelig. Hva tenkte dere på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23056 Del Skrevet 29. september 2019 Sprint for kvinner - de spenstige frisyrers idrettsgren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. september 2019 #23057 Del Skrevet 29. september 2019 7 timer siden, Skravla skrev: Ja jeg er litt sjokkert nå. Ser litt bekymret på dere... håper dere ikke skadet dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23058 Del Skrevet 29. september 2019 Vi får nok ikke varig men, tror ikke du skal være så veldig bekymret... Men det er jo noen år siden sist du var å se på disse kanter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23059 Del Skrevet 29. september 2019 -Jag har alltid velat bryta staven nån gong - så det va kul... Hva er vel kulere enn å gjøre det i vm-finalen Mulig Angelica Bengtsson fortsatt er en smule høy på adrenalin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. september 2019 Forfatter #23060 Del Skrevet 29. september 2019 Sitat Han var seks måneder i Trøndelag i fjor og har gode minner om de norske styrkene. – De fraktet oss opp på en fjelltopp og forlot oss der. Vi lærte oss å grave snøhuler, forteller han. Vakre minner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå