Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Er halvveis mellom Drammen og Oslo nå og synes det går radig - men det hjalp vel at jeg startet reisen i Drammen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Daria skrev:

Er halvveis mellom Drammen og Oslo nå og synes det går radig - men det hjalp vel at jeg startet reisen i Drammen... :fnise:

Ja, det å starte der hjelper nok på hastigheten. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

Jeg våknet 04.15 og lå våken i over to timer - rakk akkurat å sovne igjen før alarmen slo seg på. Fryktelig unødvendig, men jeg kan i det minste opplyse om at i en mørk og regnfull høstnatt kan en glinsende våt basketball være påfallende lik en gigantisk kastanje, sett gjennom et litt skittent vindu i fjerde etasje...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden tok get-boksen min helt uoppfordret opp extra-trekningen i går? :klo: Jeg var ikke engang hjemme, så jeg kan ikke ha satt meg på fjernkontrollen med ut uhell, noe som vanligvis er forklaringen når sånne ting skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å hurtig-se lørdagens Stjernekamp - jeg har ennå ikke fått med meg hvem som røk ut. Fordelen med å se i opptak er jo at man slipper alt tompratet og kan gå rett til det som teller. Jeg har ikke hørt om hverken sangen eller artisten Bilal har valgt, det er jo en god start :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo være litt pussig for Kim, som er så på hjemmebane her (jeg elsker låtvalget! Og bunaden!), å skulle få hjelp av en yngre "sjangerekspert" som strengt driver i en helt annen sjanger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har litt problemer med Eggum på annet enn bergensk. Jeg har enda større problemer med at man hakker opp og setter sammen to vers til ett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerfuggel i vinterland er fin, men den er på mange måter sunget litt ihjel (se forøvrig over om alternative dialekter...). Dessuten var dette strengt tatt en ganske kjedelig og flat versjon, selv om Mona sikkert vil gråte og si at det var vidunderlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gikk for nydelig - minst fire ganger, men var faktisk enig med meg at det blir litt monotont :daane: Altså, jeg skjønner at dette er nært og personlig og viktig for ham, men det var det forrige uke også, og de skal primært lage lørdagsunderholdning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille, snille Adrian, du kan ikke synge DDE som følsom og langsom ballade. Det umulige e mulig er en sang om håp og skal ha mer fart enn dette, det høres bare feil ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye seige låtvalg mot slutten... Kim skiller seg ut på så mange måter, det må jo tale til hans fordel. Ut fra denne episoden ville jeg sagt farvel til Adrian, men Beate har jo ligget tynt an i ukesvis...

Vent, hva skjer? Gruppeoppgave med norske partylåter? Skeptisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, Kim, du er ikke den eneste i landet som ikke har hørt Raske briller... :fnise: (Jeg har jo hørt om den, men...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er definitivt gammel og prippen, om noen fortsatt skulle være i tvil... Dessuten er jeg glad for det ikke var jeg som måtte forklare barneskole-ungen min om Jägermeister-shots og tilliggende herligheter på lørdagskvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Jeg synes VM har gått veldig bra - jeg fikk gullmedalje og det er vel det beste man kan få...

Gratulerer, Karsten Warholm - du har skjønt hvordan det fungerer... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilhører friidrettens tøffeste menn - tikjemperne. Jeg er muskuløs så det holder og brøler som en okse nårr jeg lykkes - og jeg har mitt lange hår i to pariserfletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den polske vinneren av sleggekonkurransen var jo også minneverdig. En stor mann med kraftig skjegg og store tatoveringer - og briller, også mens hans kaster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...