Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Nettbrettet bestemte seg for å ikke virke og det er ingenting på TV. Universet har bestemt at jeg skal bruke kvelden til å lese... :ac:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:Gjesp:

Har sovet omtrent tre timer i natt, samt litt dårlig de to foregående nettene. Da setter jeg ekstra pris på at pcen bestemmer deg å endre skjerminnstillingen helt på eget initiativ og så nekte å sette den tilbake før jeg har lirket med den i ti minutter. Det har vært et dårlig døgn for teknikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis nettbrettet har tenkt å fortsette å være vanskelig, er det på tide å erstatte pcen som tok kvelden for noen år siden (nettbrettet er jobbens, fra et avsluttet prøveprosjekt), så jeg begynte å kikke så hvidt på nett og rakk å kikke på én pv før jeg følte for å være vanskelig. Denne setningen

C223NA er kompakt, stilren og samtidig fulladet med flere anvendelige egenskaper.

1)Jeg tar for gitt at egenskapene den er utstyrt med er anvendelige.
2)Hvis den er full allerede ved kjøpt, og ikke engang av mange egenskaper, bare flere, må da lagringskapasiteten være usedvanlig og upraktisk liten...?

:vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilal i opera - æ e imponert! *ser Stjernekamp* Adrian orket jeg ikke høre mer enn et par strofer av - han må da ryke nå... Forøvrig mener jeg Kim bør straffes - hvite joggesko til smoking?! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glitter-Kim will survive - med attitude til tusen! At han mumler litt innimellom er tilgitt når han formidler med hver celle i kroppen uansett :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To mormonere venter på samme fly som meg, og ene har for stor håndbagasje. Jeg nynner inni meg... :romeo: Skru det av... :romeo:

 

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farvel til Adrian :goodbye:Neste lørdag ryker Sondre, og så blir det finale med Kim og Bilal. Noe annet vil være helt feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er sikkert søtt med unger som selger lekene sine til inntekt for fattige barn, men nå har de stått rett nedenfor her markedsført seg av sine lungers fulle kraft i over en time. Den sure, barnløse peppermøen i 4. begynner å få nok... :heks: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

To mormonere venter på samme fly som meg, og ene har for stor håndbagasje. Jeg nynner inni meg... :romeo: Skru det av... :romeo:

 

 

:fnise:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig legge meg, men så oppdaget jeg at BBC World direktesender utdelingen av Booker-prisen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

'We Canadians don't really do famous - we consider it bad taste..."

Margaret Atwood syntes det var helt greit å dele prisen,  for hun trengte ikke så mye oppmerksomhet... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morgenmusikk...

Jeg mistenker at Cyndi Lauper lever helt fint med at sangen hennes har fått en litt alternativ tekst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effektiv morgen. Legetime 10.20, så en tur på CC Vest og hjemme igjen 11.30... Planen om å få tak i en erstatning for nettbrettet utgikk, ettersom den el-butikken jeg trodde var på senteret ikke var der (lenger. Jeg er ganske sikker på at det var en gang osv...), så da blir det mobilsurfing en stund tid...

Dessuten var jeg kjip og vanskelig kunde på Clas Ohlson. Kjøper jeg oppbevaringskasser i tre, blåser jeg en lang marsj i om de har kampanje på enorme mengder batterier. Og selv om du som ansatt bare følger ordre, har du neppe ordre om å fortsette å mase når jeg gir utvetydig beskjed om at det er uinteressant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gregg Wallace er på en kakefabrikk på BBC. Det minner litt om pedagogisk og lærerikt barne-tv på 80-tallet, gjerne ledet av Vibeke Sæther... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...