Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Joa, det har nok sine fordeler - som mangeårig brilleslange har jeg unektelig full forståelse for behovet - men de pleier jo å finne andre løsninger på banen... Tror ikke jeg har sett noen konkurrere med briller på friidrettsbanen siden Tia Hellebaut, min brirlleslangeheltinne, som imponerende nok hoppet høyde - og tok OL-gull - med dem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du skal ikke undervurdere hvor mye god underholdning det er i et VM - også helt uten å bry seg om resultater og prestasjoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg var på en flyplass i Paris med operasangerinne Mari Eriksmoen. Egentlig var vi på leting etter et toalett, men vi ble stadig distrahert av alle butikkene som dukket opp. Fnisende blondiner på tur... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haddy Njie kommer med bok om den tunge tiden. Det har sikkert ikke vært lett for henne, men det er noe litt usmakelig over å skulle profitere på at mannen din har trakassert kvinner i årevis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jo det er unødvendig av Søstrene Grene å legge ned butikken ved Steen & Strøm uten å informere meg. Mye av grunnen til mitt valg av (om)vei hjem fra jobb i dag var tross alt fordi jeg skulle dit. :jolie: Men jeg fikk i det minste hamstret litt nødvendigheter for høsten - fransk earl grey fra BlackCat, svarte og grønne strømpebukser og to ny par av KappAhls tynne og sløyfepyntede vanter, som er så kjekke til høstbruk. Samt en bitteliten pose smågodt, som strengt tatt bør holde hele helgen (minst)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos høst er det også på tide å venne seg av med å sette opp balkongdøra på vid vegg med en gang jeg kommer hjem og la den bli stående åpen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

04.10: En lest, ingen kjøpt.

Quartet in autumn av Barbara Pym ble først utgitt på slutten av 70-tallet og handler om fire enslige - ensomme - mennesker på randen av pensjonisttilværelsen, ansatt på samme kontor i London. Det skjer egentlig ikke så mye, men det er mange skarpe observasjoner og treffende karakteristikker - jeg sitter stadig og humrer litt for meg selv.

Oppsummering etter 3. kvartal: 89 lest og 70 kjøpt, hvorav 27 er lest (og en påbegynt og forkastet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Daria skrev:

Smøre en brødskive før jeg spiser meg mett på smågodt, muligens...

Det var min tanke også.... så nå er det mat her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.9.2019 den 11.30, Multi skrev:

Jeg er fullstendig lost her inne. :forvirra: Men hyggelig å finne deg og Loffen, i alle fall. 🤗

:kyss2:

 

Oppdatert :danser:

 

Kjenner at etter jeg har vært her litt så savner jeg mange av emojiene på sms og messenger :yvonne::goodbye::danse::hoppe::hoppendeglad: og spesielt :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sol: :sol: 

...så da burde jeg vel sikkert komme meg ut en tur i stedet for å ligge på sofaen i morgenkåpe... :plystre: Til mitt forsvar ble det relativt sent i går, det er ikke så ofte jeg ikke er hjemme før nærmere midnatt. Mat og teater og dessert og skravling med Multi og Skravla tar jo fort noen timer :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk vært på tur...... Fant ut at en tur til fretexboksen med noen poser var lurt og når man først var ute så...... :ler: 

 

Har vært en tur i kjellerboden også og skal ned med sommersko senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...