Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

En unge spillet mobilspill med høy lyd, en mann har en samtale på høyttaler. Andre mennesker? Hensyn? Aldri hørt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjemveien: en medpassasjerer pakket inn noe stort med utstrakt bruk av pakketeip, en annen ser/hører på noe spansk på høyt volum. Det er en sånn dag... *gir opp planen om å lese *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.9.2019 den 16.58, Daria skrev:

Nå har jeg to par i bestilling, et par brune og et par vinrøde. Med litt flaks burde jo hvertfall et av dem passe... Siklet litt på noen blomstrede også, men prisen sto ikke helt i stil til anvendeligheten.

Brune sko er endelig i hus (jeg fikk påminnelsesmail i dag om en hentemelding jeg ikke har mottatt...) . og de passet! :danser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2019 den 14.59, Daria skrev:

28.09: Syv lest, 12 kjøpt.

Tillie Olsen, som dukket opp i så mange sammenhenger i sommer, er lest. Silences inneholder to forelesninger og et essay fra 60- og 70-tallet, om kvinner i litteraturen, mangelen på sådanne og grunner til at det er sånn, samt bakgrunnsstoff og kommentarer. En del ting har endret seg siden de ble skrevet, men kanskje ikke i den grad man skulle kunne håpet på. Litt imponert over at hun ved et par anledninger nevner Cora Sandel blant eksemplene sine, jeg visste ikke at hun er (var) såpass kjent utenlands.

30.09: Åtte lest, 12 kjøpt.

Mer Tillie Olsen, nå skjønnlitteratur. En novellesamling og et romanfragment - sistnevnte påbegynt da hun var ung på 30-tallet og gjenfunnet, rekonstruert og utgitt nesten 40 år senere. En mørkere versjon av Huset på prærien fra 20-tallet, om en arbeiderklassefamilie i evig søken etter et bedre liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roadrunner skrev:

:jepp:

Særlig i kombinasjon med de brillene ser han jo mer enn tvilsom ut - du ville ikke havnet i en samtale med ham frivillig på toget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror passer på - mens Jakob intervjues på direktesendt nrk bøyer Henrik seg ned og snører opp skoene hans. Svts kameramann var kjapt på plass :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen (og pulsen) stiger... Men treneren er jo avslappet som alltid - Jeg gleder meg, dette er jo årets høydepunkt. Kanskje går det bra også... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra! :bolledeig::flagg: :danser: Det er mulig naboene hørte meg... :fnise: Men fy f han er rå!

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Do you actually like competing against Karsten...?

Jeg tror Line Andersen mener å antyde at Raj Benjamin ikke har vunnet over ham i det siste... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først klemme på Line, så snakke om treneren. -Jeg vet jeg snakker mye om Leif, men samarbeidet betyr så mye... Det minst store på den mannen er jo egoet, og det er faktisk ganske imponerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daniel Ståhls trener (antar jeg...) er på gråten på svensk tv - de har jo også fått et gull i kveld... Han hoppet over en hekk i seiersrus - det er ganske imponerende med tanke på diskoskasterfysikken... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Å ta gull er en helt sjuk følelse. Du burde prøve det om du får sjansen...

...sa Warholm til svts intervjuer :fnise: Etter å først uoppfordret ha skrytt av Daniel Ståhl, selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...