Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er fullstendig lost her inne. :forvirra: Men hyggelig å finne deg og Loffen, i alle fall. 🤗

Endret av Multi
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så mange andre kjente å finne lenger... Jerle har en bok, Skravla og Rosalie gjør stort sett gjesteopptredener i denne boka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokolade med kardemomme og pære. Ikke vondt, bare litt... merkelig. Og ikke minst unødvendig, det finnes jo så mange gode - bedre - alternativ.

Har vært ute og sett til lesebenken - høsten gjør sitt inntog, men fortsatt varmt i sola.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttirakkern for et vær syklistene har fått under vm :regn: Nesten 30 mil på sykkel i så kraftig regn at de sliter med teknikken for tv-dekningen - det er jo litt perverst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det irriterer meg at både dommere og deltakere i Symesterskapet, hvor klesplagg tross alt står i fokus, stadig sier armer i stedet for ermer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet jo at Lise Davidsen er fantastisk god - det hørte jeg senest i går - men kveldens solokonsert i operaen var virkelig overveldende. I tillegg til at hun som, som Hans Olav Brenner sa i går, har en stemme det bare kommer en av hver hundreår, har hun et visuelt uttrykk med bruk av lys og projiserte bilder - på kjoleskjørtet! - jeg ikke har opplevd på en sånn type konsert før. Dessuten prater hun - etter første sangbolk plukker hun en mikrofon fram fra flygelet og forteller om det hun har sunget, det hun skal synge, gjenforteller tekster og forteller om turnéplaner. Også pianisten - en søt sørafrikaner med stripete sokker - må ta i bruk mikrofonen når han meget effektfullt leser om Maria Stuarts henrettelse før siste sang i Schmanns sangsyklus. -Min eminente pianist. Vi sangere sier jo ofte min - som om jeg eier ham... Men han er jo litt min - han er min i kveld. Og i neste uke. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi får nok ikke varig men, tror ikke du skal være så veldig bekymret... :fnise: Men det er jo noen år siden sist du var å se på disse kanter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jag har alltid velat bryta staven nån gong - så det va kul...

Hva er vel kulere enn å gjøre det i vm-finalen :daane:Mulig Angelica Bengtsson fortsatt er en smule høy på adrenalin :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat

 

Han var seks måneder i Trøndelag i fjor og har gode minner om de norske styrkene.

De fraktet oss opp på en fjelltopp og forlot oss der. Vi lærte oss å grave snøhuler, forteller han.

 

Vakre minner... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...