Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Hvorfor er absolutt alle sko som ikke er svarte utstyrt med hvite gummisåler som er minst tre cm høye? Jeg vurderte i min desperasjon til slutt dyre pudderrosa joggesko, kun fordi de var de eneste jeg fant uten de sålene. Konklusjon: Ingen nye høstsko på meg... Derimot ble det høstte - årets utgave fra BlackCat er med honning og sitron, og det passet jo utmerket ettersom jeg tømte boksen med sitronte tidligere i uka. Butikken i Grensen hadde dessuten den mest entusiastiske ekspeditøren jeg har opplevd i en tebutikk i Oslo på lenge, bare så synd at hun satte inn alt sitt mersalg-engasjement på tilbehør, som jeg har i overflod, heller enn på te...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lave sko finnes i uendelig mange varianter 

...skiver Ellos på sine sider, hvor de ha 16 modeller i svart og én i vinrødt. Til sammenlikning har de 46 typer gummistøvler i ti forskjellige farger, mens sneakers gir 560 treff fordelt på 15 farge-muligheter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muligens litt i overkant til hverdagsbruk... (men jeg er jo ikke helt uten lyster :fnise: )

Fra Klingel - Stort utvalg for kvinnen midt i livet. Jeg omfavner min stadig mer nærliggende middelalder, samt sidens gode utvalg av Rieker-sko. Stort sett alle virkelig gode sko jeg har kjøpt de siste årene har vært derfra, det er åpenbart et merke som passer føttene mine.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg to par i bestilling, et par brune og et par vinrøde. Med litt flaks burde jo hvertfall et av dem passe... Siklet litt på noen blomstrede også, men prisen sto ikke helt i stil til anvendeligheten.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Daria skrev:

Lave sko finnes i uendelig mange varianter 

...skiver Ellos på sine sider, hvor de ha 16 modeller i svart og én i vinrødt. Til sammenlikning har de 46 typer gummistøvler i ti forskjellige farger, mens sneakers gir 560 treff fordelt på 15 farge-muligheter...

Sneakers er da lave sko? :klo: 

Mens vi er i shoppemodus, jeg er svæææært spent på om jeg har gjort ting rett i jetcarrier så jeg får mitt "down blanket" og "mosquito net". Har fått det til før og det er egentlig ganske enkelt, men når man ikke har brukt det på en stund så blir man (les: jeg) en anelse usikker likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sneakers er OK men må de være neonfargede eller ha store hvite såler?

 

Men jeg er enig med Daria at det er penere med andre type sko...... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig glad i mine sorte Skechers med sort såle. Bruker opp par etter par :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skechers - bare å se ordet holder - får meg alltid til å høre denne lille replikkvekslingen fra den strålende Shakespeare-oppdateringen 10 things i hate about you i hodet...

Bianca : There's a difference between like and love. Because, I like my Skechers, but I love my Prada backpack.
Chastity : But I love my Skechers.
Bianca : That's because you don't have a Prada backpack.

:fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Veldig glad i mine sorte Sketchers med sort såle. Bruker opp par etter par :jepp:

Mine mørkeblå Skechers har for så vidt hvit såle, men det er ikke plagsomt i den fargekombinasjonen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og når vi snakker om sko og farge - keeperen til det østerrikske laget Rosenborg spiller mot akkurat nå kombinere rød drakt og knall rosa strømper med noengule sko. Ikke et eksempel til etterfølgelse...

An ande klesrelaterte nyheter kan jeg informere om at jeg har gjort en innsats for å opprettholde allmenn anstendighet og har sydd strategiske trykknapper i et omslagsskjørt og en jakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 8.3.2019 den 15.09, Daria skrev:

Litt mer usikker på mammutboka som kom i posten i dag. Rent visuelt bærer den preg av å værer utgitt på et lite forlag, for å si det sånn... Men den handler om Bjerkebæk, Sigrid Undsets hjem, som jeg ble så betatt av i sommer, så den er jo verdt et forsøk. Man skal ikke (nødvendigvis) dømme boka etter omslaget - selv om det ofte gir et hint eller tre... 

Den var faktisk enda dårligere enn den så ut til. Rotete og usammenhengende både i form og innhold, dårlig skrevet og uinteressant og ikke helt det den ga seg ut for å være. Den havnet rett i Fretex-posen før jeg var halvveis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo Maraton. Ikke bare den dagen halve Oslo løper utenfor hos meg, som Øystein Sunde uttrykte det, men den dagen all kollektivtrafikk i sentrum står hele dagen, veier er stengt på de mest uventede steder og framkommeligheten er generelt ubrukelig, i tillegg har arrangøren belemret nabolaget med en musikkstasjon som stå og spiller for seg selv og oss som ikke slipper unna hele dagen. En av høstens siste varme soldager ser ut til å være i anmarsj, men alle de stedene jeg vanligvis ville trekke til en sånn dag er enten utilgjengelig eller oversvømt med løpere som tror startnummer gir samme rettigheter som en russedress hva oppførsel angår. Når jeg skal ut i kveld -  etter at sistemann har kommet seg i mål - er fortsatt eneste mulighet t-bane og tog, som stopper lenger unna både der jeg er og dit jeg skal enn det buss og trikk ville gjort.

Om noen skulle være i tvil - jeg synes byløp generelt er en uting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...