Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, Daria skrev:

Kveldens år er 2000. I teorien burde jeg ha en viss oversikt, hvertfall over vårhalvåret - det var folkehøgskoletiden og vi så Topp 20-lista hver uke. Dessuten var det jo da A1 slo gjennom med Everytime...

...og der var de på femteplass, riktignok med Take on me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig - A1-innslaget var et videoklipp fra 2000 med to 13 år gamle jenter som var store fans. De var publikum i salen nå, en smule flaue over seg selv. De ble nesten ikke mer flaue da Ben dukket opp i studio med roser til dem :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Innom og vinker etter overlevd ridetur. Gikk på huet i lyngen en gang, på rattata da vi skulle ha pause og jammen meg mistet jeg ikke ene tøylen etter lunchpausen. (Sistnevnte var faktisk litt skummelt, men fikk de andre til å stoppe sine hester så min ikke fikk gå ukontrollert etter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daria skrev:

Ganglaget er fint og sittestillingen avslappet...?

Sittestillingen har det bra. Ganglaget noe stivbent men kommer seg stadig. Det ble litt ridning på vei, og trav skumper. Ble litt for korte perioder med rask fremdrift til at det var noe særlig vits i å prøve å få til tølt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freestyler på topp - jeg lurte på når den skulle dukke opp. Finsk rap med video fra t-banen i Helsinki :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Daria skrev:

Skal det rides mer i morgen, eller går ferien mot slutten?

Ferien går mot slutten og hest ble forlatt torsdag kveld etter tri heile dagar til ende, og overnatting på koselig gammel hytte med "utlagt vann" på gårdsplassen. Nå har man hatt en natt på Britannia og følt seg hensatt til "good ol' days" en dag. (Man skjønner det er 5 stjerners når man blir ønsket velkommen av dørvakt i flosshatt :ler: ) .Så blir det vel å vase seg hjemover til striskjorte og havrelefse i neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlagt vann :fnise: Det er for lite flosshatter i bruk her i verden, jeg stemmer for flere av dem. Flere netter på 5-stjerners hoteller også, i grunnen... *luksusdyr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Daria skrev:

Utlagt vann :fnise: Det er for lite flosshatter i bruk her i verden, jeg stemmer for flere av dem. Flere netter på 5-stjerners hoteller også, i grunnen... *luksusdyr*

Kan jeg få poeng for tilpasningsevne? Telt, kaldtvann, hytte og 5-stjerners. Fikser "alt" med bravur :fnise: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget tilpasningsdyktig :klappe: :ler:

Jeg er oppvokst med friluftsforeldre og hytter uten strøm og vann, så jeg takler det meste (inkludert utedo med islag på innsiden av lokket), men har jeg valget heller jeg mer mot de stjernebesatte variantene :fnise: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Daria skrev:

Meget tilpasningsdyktig :klappe: :ler:

Jeg er oppvokst med friluftsforeldre og hytter uten strøm og vann, så jeg takler det meste (inkludert utedo med islag på innsiden av lokket), men har jeg valget heller jeg mer mot de stjernebesatte variantene :fnise: 

 

Begge deler har sin sjarm. Eller alle tre i min sammenheng. Telt gav frihet (ingen bookinger å forholde seg til), hytte medførte koselig selskap og "stjernene" dempet belysning og luksusfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt til sitt bruk :Nikke: Turisthytter har jeg lite erfaring med, men jeg har bodd en del på ungdomsherberger og B&Bs i varierende størrelse, og man blir fort kjent med folk når man deler kjøkken og oppholdsrom, og til dels soverom og bad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Denne veien fikk Franco bygget - fordi han skulle på jakt. :rolleyes: 
-Det var jo ikke det verste han gjorde...

Alt er som kjent relativt... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...