Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Daria skrev:

Mistenker at Runaway train er en av de gjenstående, mener den var samtidig som Ugly Kid Joe...

...eller så var den faktisk ikke på topp ti :sur: Den var min førsteplass det året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra Jon Fosse til EDM-kveld i Stjernekamp - jeg har mer peiling på det første enn det siste, for å si det sånn. Men jeg hører hvertfall at Hanne synger surt og anstrengt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva i all verden er det Thomas har gjort med håret sitt - og ikke minst hvorfor? Det er ingenting med EDM som tilsier at en godt voksen mann skal stjele frisyren til en fem år gammel jente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det høst 🍂 Kaldt og grått og en eim av fyring i luften. Tok med varm te og varm poncho (og sitteunderlag) på leseutflukt før jeg la turen til valglokalet og stemte til både bystyre, bydelsutvalg, bispedømmeråd og menighetsråd. 

Nå fundere jeg på livets store spørsmål - nærmere bestemt at jeg er sulten, det er litt sent for lunsj og litt tidlig for middag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zapper litt mellom Hovedscenen og fotballkampen (som har pause samtidig, det var da unødvendig...) - da er det jo kjekt at  naboen kommer med uartikulerte brøl når det skje noe viktig i kampen :fnise: Men jeg har en alvorlig høne å plukke med den i nrk som har redigert kveldens konsert - man avbryter ikke arier på den måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverige utlikner. Selvfølgelig. Og nrk redigerte vekk stor sett hele annen del av konserten - jeg som hadde gledet meg til gjensyn med La Boheme-duetten... :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at det er lenge siden sist jeg kokte ris hjemme, jeg konstaterer bare at pakka i skapet påstår at den var best før juni 2016...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.9.2019 den 16.00, Daria skrev:

05.09: En lest, elleve kjøpt.

Jeg gikk jo ikke tomhendt fra nevnte forlagssalg... :plystre: En diktsamling, et par historiebøker, et par romaner, en bok om Oslo og en bok om bøker. Ingen overraskelser, med andre ord...

09.09: To lest, elleve kjøpt.

Jeg har hørt så mange skryte av Alice Zeitners Kunsten å miste, og jeg lærer mye om Algeries historie, men jeg blir aldri skikkelig berørt av historien og karakterene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klar for valgvake i sofaen, med enkelte avstikkere til BBC og den endeløse historien der. Alltid greit å sette ting i perspektiv - uansett hva som skjer i kveld har de det verre... Men jeg krysser jo alt jeg har for fortsatt rødgrønt styre i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Jeg sier ikke at det er lenge siden sist jeg kokte ris hjemme, jeg konstaterer bare at pakka i skapet påstår at den var best før juni 2016...

Så langt tyder det meste på at ris også er god lenge etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant valgdagsmåling; selv om en landsoversikt ikke har så mye å si i et kommunevalg sier den jo litt om tendensene når både MDG, Rødt og SV gjør gode valg mens de tre største går tilbake.

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...