Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpe avent sin elektriske, synes den fungerer bra + at det var den de hadde på apoteket her.

Vesla sover i ammeputen vår ennå, håper hun sover en halvtime til. For da rekker jeg å ordne tillegg, koke flaske og pumpe + lage mat til meg selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vurderer dere å kjøpe mikrosterilisator?

Har ikke mikrobølgeovn så da er det bortkastet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Ikke så mye å komme med her inne for tida, men det er godt å høre at dere har det bra. Tenker på dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å komme med her inne for tida, men det er godt å høre at dere har det bra. Tenker på dere :klemmer:

Blir nok litt mye babyprat for tiden ja, men koselig at du følger med for det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må skryte av meg selv i dag, jeg har vært ganske så flink her hjemme:

- ryddet bort oppvasken

- tatt gårsdagens oppvask

- lagt sammen og ryddet bort det rene og tørre tøyet

- satt på en maskin med bleier

- og ryddet i stuen

Samtidig som jeg har tatt meg av vesla, bæresjal er gull verdt - det gir en ganske så stor frihet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vesla storgulpet. ALT hun hadde spist kom opp. Skikkelig ekkelt, men jeg taklet det. Jeg har alltid hatt problemer med oppkast og sånne ting - da kaster jeg opp selv. Men dette klarte jeg fint. Fikk snudd vesla over på siden med gulpekluten under og kom oss ut på badet, dynket i gulp begge to. Vesla stakkar var kjemperedd og bare gråt, men etter å fått vasket seg og fått av de nedgulpete klærne ble det litt bedre. Og enda bedre ble det da jeg satte henne i bæresjalet i bare bleia inntil den bare overkroppen min. Kroppskontakt er deilig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. De er ikke noe morsomme de episodene, nei. Godt det gikk så fint, og at hun fant roen inntil mammaen sin. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj. De er ikke noe morsomme de episodene, nei. Godt det gikk så fint, og at hun fant roen inntil mammaen sin. :hjerte:

Ja deilig at jeg klarte å roe henne ned så bra. Ble litt satt ut av den episoden selv, men glad jeg klarte å håndtere den så bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda bedre ble det da jeg satte henne i bæresjalet i bare bleia inntil den bare overkroppen min. Kroppskontakt er deilig!!!

Det høres så herlig ut :happy:

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres så herlig ut :happy:

Ha en fin torsdag :klem:

Det er helt herlig. Har henne i sjalet nå også, men nå har hun vært der i snart 4 timer, bare avbrutt av matpause. Vi har nemlig vært hos legen, eller jeg har vært hos legen. Brystene mine har liksom ikke blitt noe bedre så jeg tok en tur til legen i dag fordi jeg trodde det var trøske. Det var det ikke, men legen ringte til sykehuset og fikk svaret på bakterieprøvene jeg tok forrige onsdag og det viser seg at jeg har gule stafylokokker. Så nå har jeg fått antibiotika og da håper jeg det blir bra, for nå er jeg lei av sviingen hver gang vi ammer og etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg følte meg som en supermamma, da jeg klarte å komme meg ut av huset på en time. Da hadde jeg kledd på meg og vesla, ordnet slik at vi hadde mat til vesla på veien. Og det å ta bane og tog med en liten en i bæresjal funker fint, men jeg skal innrømme at det var litt skummelt å gjøre det helt alene. Enda en grunn til at jeg følte meg som en supermamma. Jeg klarte turen frem og tilbake til uten problemer, men nå er jeg sliten så her skal vi prøve å sove litt når vi har spist begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du, vet du hvor lenge det er normalt å ha rennende øre under ørebetennelse?

Finner ikke noe på nettet, og jeg vet du har/har hatt det..

Og jeg syns også at du var supermamma idag! :jepp::klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du har fått antibiotika ! Nå må puppene dine få lov å bli friske syns jeg :Nikke:

Ha en kjempefin helg Nòtt !!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...