Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Ja, få de til å måle jernlagrene. De har jo blitt tæret på under graviditeten. Slit an med nye, fine bleier også. :)

Er de bleiene Mannen synes er best så da tenkte jeg at det var jo for godt til å la gå fra seg.

Tror nok det kan være en fin ting å få sjekket - særlig siden jeg er svimmel hver eneste dag nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er vesla 1 måned. Og vi har hatt en veldig urolig natt. Det gikk å sove i vuggen frem til kl 0150, da var det nok. Mannen måtte ta henne med på badet for å skifte bleie - jeg var svimmel og klarte knapt nok å sitte i sengen. Han laget tillegg også, men matingen tok jeg selvom det å sitte ikke var greit. Mannen la seg rundt meg slik at jeg kunne lene meg mot han, mens han halvsov. Prøvde å legge vesla i vuggen, og det gikk i ca 10 minutter og da var alt galt igjen. Ikke så rart for hun hadde klart å tisse seg helt ut. Jeg tror ikke Mannen har helt klart å få til strammingen av bleiene. Så da var det bare å skifte igjen, jeg var med - men Mannen måtte bære og gjøre jobben. Jeg hater virkelig å være svimmel, det hjalp litt å drikke juice, men det var ikke nok.

Det endte med at vesla lå i sengen sammen med meg, hengende i puppen hele natten. Og som om ikke det var nok så har vi en nabo som har begynt å spille høy musikk om morgenen, og i dag begynte vedkommende før kl 0700. Jeg var ikke særlig fornøyd med det siden jeg ville sove litt til. :regler::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kjedelig natt, og da blir det ekstra kjipt med teit nabo!

:jepp: Har lyst til å klage, men aner jo ikke hvilken nabo det er. Og dette var ikke første morgenen vedkommende gjør sånt, men det var første gang før kl 0700.

Vesla slår seg ikke til ro noe sted i dag, så nå går jeg rundt med henne i bæresjalet. Har ryddet i skapet hennes slik at jeg fikk plass til de nye bleiene.

Har på følelsen av at dette kan bli en lang dag om hun ikke klarer å ligge alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du kommer deg gjennom dagen på en grei måte, og gratulerer til vesla! :hjerte:

Komme meg gjennom dagen gjør jeg, om det blir for ille tar jeg henne med inn i senga vår slik at vi får sove begge to. :lur:

Vesla takker for gratulasjonen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff håper du får hvile litt i løpet av dagen!

:slår: dumme nabo..

og gratulerer til vesla! gud så fort tiden har gått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med månedsdagen til Vesla! Tiden har virkelig gått fort ja, tenk at det er en måned allerede...

En ekstra stor klem til deg idag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ashelia: :klemmer:

Vi har sovet litt begge to. Jeg tok henne med meg inn i senga vår, ga pupp og så sov vi litt sammen. Ble vekket av en veldig koselig sms fra Ashelia. :)

Nå skal jeg snart henge opp bleiene jeg har vasket. Har fått gjort litt her selvom hun ikke har klart å ligge alene. Har fått tatt nesten hele oppvasken og vasket en maskin med bleier, kluter og bind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var ikke meningen å vekke deg! :flau:

Det gjør ingenting, skulle opp da - hadde vekingen 2 minutter senere. :lol:

Nå har jeg hengt opp klesvasken, ryddet i stuen og tatt resten av oppvasken. Nå kommer Mannen straks hjem og vi skal spise middag før jeg hopper i dusjen. Skal på avslutningsfest for sjefen min i dag, gruer meg litt for det kjenner jeg. Både fordi jeg skal være borte fra vesla og fordi sjefen skal slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til vesla med 1mnd! :)

Tiden går jammen fort!

Om denne musikkpersonen holder på flere dager, må noen si ifra. Slik kan man da ikke oppføre seg! Skulle tro at folk skjønte det, hvem gidder spille høy musikk klokka 7 :klø:

Ha en hyggelig kveld, håper det går greit å være litt unna vesla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til vesla med 1mnd! :)

Tiden går jammen fort!

Om denne musikkpersonen holder på flere dager, må noen si ifra. Slik kan man da ikke oppføre seg! Skulle tro at folk skjønte det, hvem gidder spille høy musikk klokka 7 :klø:

Ha en hyggelig kveld, håper det går greit å være litt unna vesla :)

Tiden går veldig fort, skremmende fort egentlig.

I dag har det ikke blitt spilt musikk tidlig og deilig var det - vesla og jeg fikk sove.

Gratulerer med dagen til Vesla! :) Tenk at det har gått en måned allerede!

Ja tenk at det har gått en måned allerede.

Det gikk greit å være borte fra vesla, men etter to timer hadde jeg fått nok av tørrprat og kjente at jeg ville hjem. Og det var godt å komme hjem til Mann og barn. De hadde hatt en fin tid sammen, selvom hun hadde hatt noen gråtetokter i løpet av kvelden. I tillegg hadde han ikke fått henne til å sove mens jeg var borte. Og da jeg kom begynte hun å gråte og roet seg ikke før hun kom til meg. Endte med at jeg la meg sammen med henne, og ga henne pupp. Da sovnet hun i løpet av 30 minutter og sov til kl 0300. Og etter litt mat da så sov hun helt til 0700, da vekket jeg henne for mer mat også sov vi til 0900. Deilig når man får sove slik.

Jeg har litt lyst på dette skjørtet. . Skal jeg bestille det tro???

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært ute en tur. Jeg tok med meg vesla bort på svømmingen for å vise henne frem. Og de synes hun var så nydelig, og det er hun jo også. :fnise: Fysioterapeuten som har bassengtreningen ble imponert over bæresjalet, og ville at jeg skulle bli med inn i svømmehallen for å vise frem både sjal og barn. Litt moro at jeg kunne vise frem noe hun ikke var så godt kjent med, som er bra for både mor og barn. Tenkte jeg skulle sende henne en mail med linker til forskjellige nettbutikker og tettinntil slik at hun kan få informasjon om bæretøy.

Etter bassenget gikk vi på senteret og innom posten for å poste takkekort til forskjellige folk. Vi ble ikke lenge der rett og slett fordi vi var så varme. Jeg var så varm at jeg hadde svettemerker på mage og bryst da vi kom hjem, og vesla var også veldig varm.

Her hjemme har vi tatt av sengetøyet på sengene, lagt i maskinen (skal sette på snart), lagt sammen og bort det rene tøyet og ryddet bort oppvasken. Er deilig å få gjort litt ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så godt at dere fikk sove! :)

Koselig å være litt ute, og vise frem vesla kan jeg tenke meg :)

Og det skjørtet var flott :jepp:

God helg :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skjørtet var bare utrolig lekkert!

Du MÅ bestille det, du har ganske god smak du! :lur:

slitsomme netter vet jeg alt om.

har et vagt minne om TheaM som ikke ville sove og bare gråt, tilslutt satt jeg på gulvet , holdt meg fast i sprinkelsenga hennes og gråt sjøl.

Nå venter nye nattlige utfordringer siden sprinkelsenga blir byttet ut med vanlig seng.

Blir nok noen turer for og følge henne inn igjen da, ja.

Nok om det!

Håper dere får en super helg.

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dere fikk sove! :)

Koselig å være litt ute, og vise frem vesla kan jeg tenke meg :)

Og det skjørtet var flott :jepp:

God helg :):klem:

Det er veldig koselig å vise frem vesla - hun får så mange komplimenter at det er morsomt.

Synes det skjørtet er veldig fint.

det skjørtet var bare utrolig lekkert!

Du MÅ bestille det, du har ganske god smak du! :lur:

:lol: Jeg tror i hvertfall at jeg har god smak. Det kan se ut til at vi har ganske lik smak sånn sett da.

Og det var jo ikke så utrolig dyrt heller det skjørtet, så det blir nok til at jeg bestiller det. Hadde vært moro å hatt det til dåpen til niesen min med høye snørestøvletter til. Burde hatt korsettet på til, men med en liten en som skal bæres og ammes blir det ikke det. Får vel heller se om jeg kan asse en av skjortene mine.

slitsomme netter vet jeg alt om.

har et vagt minne om TheaM som ikke ville sove og bare gråt, tilslutt satt jeg på gulvet , holdt meg fast i sprinkelsenga hennes og gråt sjøl.

Nå venter nye nattlige utfordringer siden sprinkelsenga blir byttet ut med vanlig seng.

Blir nok noen turer for og følge henne inn igjen da, ja.

Nok om det!

Håper dere får en super helg.

:klem1:

Håper vi slipper så slitsomme netter, men jeg kan fint se for meg at det skjer her også for å si det sånn. Lykke til med bytte av seng.

_______________________________________________________________________

Jeg har verdens beste Mann. Han sto opp "tidlig" med vesla i dag for at jeg skulle få sove, og det etter at han måtte stå opp og lage tillegg i natt kl 0200 og ta seg av matingen da kl 0600. Jeg klarte ikke å sitte i sengen en gang så svimmel var jeg. :sukk: Det er så slitsomt når jeg er sånn, og det tærer på Mannen også. Skla til legen om 1 1/2 uke og da skal dette tas opp med han. Så jeg fikk ligge til 0930 og da kom han inn med vesla og la henne - for hun sov. Det varte i ca 5 minutter så da ble det litt mer pupp også sov vi i nesten en time til.

I dag er planen å prøve å få tak i solbriller til henne, for sola er så skarp mot de små øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...