Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klemmer: Tusen takk for koselige mmser og meldinger idag og for at du har holdt boken min oppdatert! Glad i deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klemmer: Tusen takk for koselige mmser og meldinger idag og for at du har holdt boken min oppdatert! Glad i deg :klemmer:

Du var min sladris så da kunne jeg være din.:) Og så måtte jeg jo vise deg hvor stor vesla er blitt. :lur:

Vi har hatt enda en god natt selvom hun våknet to ganger for mat. Det overlever jeg så lenge hun ikke bare gråter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svimmel... har vært det flere ganger i dag. Takk og lov for at vesla har vært grei så langt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ekkelt. Rart at ingen har funnet ut av det. Fått sjekket jernlagrene dine nå?

Nei, skal til legen først på onsdag. Ja det er rart at de ikke har funnet ut av det før. Men nå er de annerledes enn de har vært før også, jeg våknet ikke om natten og var svimmel før - ikke som jeg kan huske i hvertfall, men det gjør jeg nå. Håper at de kan finne ut av det nå. Mannen er litt redd for at jeg har fått diabetes og vil at jeg skal få det sjekket også. Jeg aner virkelig ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ikke noe godt ut vennen! :klemmer: Får håpe legen finner ut at du bare mangler noe, ikke at det er diabetes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det høres ikke noe godt ut vennen! :klemmer: Får håpe legen finner ut at du bare mangler noe, ikke at det er diabetes!

Det håper jeg også for å si det sånn. I dag har vært en lang dag sånn sett, siden jeg har vært en del svimmel. Heldigvis har vesla oppført seg ganske bra. Kun nå på ettermiddagen/kvelden har det vært litt gråting. Og ikke noe fikser det osm enten mat eller å bli båret i sjalet. Jeg har på meg sjalet for første gang i dag faktisk, og det er jo virkelig en forbedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne fikk meg til å tenke på deg og lille gullet til "tante" :rødme:

http://www.toofastonline.com/p-10068-pink-baby-ruffle-dress-hoot.aspx

Den var stilig.

I dag har vi vært i by'n og "handlet", dvs brukt gavekort og tilgodelapper. :fnise: Vi endte opp med to pysjer til vesla i litt store størrelser - er greit å ha pysj til høsten igjen også. Og en brun velourdress med lilla pynt og en lilla ullstrømpebukse. Jeg var veldig fornøyd med resultatet der for å si det sånn. Og Mannen fikk seg en kokkekniv på Glasmagasinet og et barneservise til niese EL som dåpsgave. På TilBords fikk også Mannen tak i litt mer kjøkkenting. Og til slutt spiste vi lunsj på Marhaba der vi traff en studievenninne av meg, med hennes kjære og deres datter. Så i dag har vi hatt en veldig fin dag, en skikkelig kjæreste dag egentlig med vesla på slep. :fnise: Hun oppførte seg eksemplarisk på caféen også, er så deilig når hun har det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så deilig med bekreftelse på at dere fortsatt kan ha kjærestedager selv med vesla på slep :fnise:

Godt å høre at du har hatt en bra dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med bekreftelse på at dere fortsatt kan ha kjærestedager selv med vesla på slep :fnise:

Godt å høre at du har hatt en bra dag :klemmer:

Det er veldig deilig med en slik bekreftelse faktisk. Og så se at vi faktisk klarer det, på caféen tok vi vesla begge to for å avlaste hverandre slik at vi fikk spise begge to. :)

Nå holder vi på å bestille invitasjoner til navnefesten hennes. Er så greit å kunne "lage" de ferdige på nettet og slippe å gjøre det selv. Har ikke tid til det nå med vesla. Merkelig nok så har jeg nok å gjøre på dagtid nå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh? Har du nok å gjøre? :fnise:

Nei jeg har vel egentlig ikke det - burde vel kanskje høre om jeg kan ha med meg vesla på jobben for jeg burde vel egentlig komme meg på jobb igjen. :ironi::lol:

Ja jeg har egentlig mer enn nok å gjøre, bare det å komme seg ut på tur er litt av et prosjekt for å si det sånn. Særlig når jeg skal ut alene, er litt lettere når Mannen er med. men er fortsatt jeg som må passe på at vi har med alt vi trenger - tror ikke han er klar over hva som skal med når vi drar på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg merker at mannen også hviler på at jeg har kontroll på hva som skal være med når vi skal ut av huset, så han ofrer ikke det så mange tanker alltid, nei. Han regner med at jeg har kontroll. ;)

Men han er nå flink med gutten sin da, og klarer seg fint alene med han. Han gjør kanskje enkelte ting annerledes enn meg, og det er jo fint det. Det er jo ingen av oss som gjør noe mer riktig enn den andre uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en deilig dag! :)

Det var en deilig dag.

Jeg merker at mannen også hviler på at jeg har kontroll på hva som skal være med når vi skal ut av huset, så han ofrer ikke det så mange tanker alltid, nei. Han regner med at jeg har kontroll. ;)

Men han er nå flink med gutten sin da, og klarer seg fint alene med han. Han gjør kanskje enkelte ting annerledes enn meg, og det er jo fint det. Det er jo ingen av oss som gjør noe mer riktig enn den andre uansett.

Mannen er flink med vesla og han gjør også ting annerledes enn meg, men det gjør ingenting. For det er like riktig som det jeg gjør.

Og de lærer nok å pakke stellebagen når de skal ha sin del av permisjonen. :fnise:

:hallo:

:vinke:

I dag begynte dagen før kl 7 for oss, men det funker helt greit. Er sånn det er å ha små har jeg skjønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...