Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Det er ikke greit når de små plages med noe, nei.

Nei, det er ikke greit. Og dagen i dag ser ut til å bli lik som kvelden i går dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig. Lykke til i dag...Vet sånne dager er tunge. :klem:

Det ordner seg. Jeg har heldigvis ingen planer i dag. Det er bare tungt å se at hun ikke har det godt og så bruke 30 min på å roe henne i bæresjalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk på et vis, det gikk bedre da vi gikk og la oss sammen og sov i nesten to timer. Og så kom svigers en tur på kvelden og svigermor er fantastisk med henne og fikk roet henne slik at hun sovnet. Og hun sov godt frem til 0330, men da var vi ferdige med å være snille. :sukk: Det endte med at hun sov sammen med meg i senga vår og sov superurolig. Så ille at Mannen som lå på andre siden av meg merket det. Hun sovnet heldigvis igjen etter maten kl 0630 i dag, men våknet med et skrik før kl 0900. Og da var hun nesten umulig å roe ned. Selv ikke bleieskift eller mat roet henne ned. Og ikke spiste hun særlig mye heller, bare 30 ml og det er ingenting. Nå ligger hun og sover i sjalet. Heldigvis må jeg si, for jeg kjenner at jeg ikke orker så mye sånt i dag. Håper bare at hun holder seg rolig resten av dagen... *krysser fingrene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en lang dag, med mye uro og gråt. :sukk: Begynte nesten å gråte da Mannen kom hjem og kunne hjelpe til, for da var jeg supersliten. Endte med at vi pakket vesla i vognen og gikk en tur så nå sover hun i vognbagen på verandaen. Og hun har sovet i over en time - det lengste hun i dag. Og det har gjort at jeg har fått tatt meg en dusj, mens Mannen laget middag til oss. Håper bare at hun sover til natten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her kom det svar mens jeg skrev gitt.

Synd det ble en sånn slitsom dag. Håper dere slipper det i morgen :klem:

Endret av Synne-Marie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker jeg hadde det sånn i begynnelsen jeg og, det tar litt tid, og man blir fryktelig sliten. veldig viktig å ta vare på seg selv oppi dette, men det går over. når barnet blir 3-4 mnd glir det mer inn i rutiner, og ting blir mer forutsigbart og lettere. jeg lover! som regel sover de fleste hele natten da og, det blir mer smokke dytting evt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

I natt har vi hatt en god natt og så langt i dag er en veldig god dag. Vi har kuttet ut maltekstrakten og begynt med Minifom og det ser ut som om det gjør underverker for magen hennes. Hun virker mye mer fornøyd og det hjelper på en mamma også. I dag har jeg fått hengt opp klesvasken, tatt i linser, satt opp håret og laget mat til oss begge før jeg måtte vekke henne til maten. Skal gladlig innrømme at det er deilig når jeg har en liten en som er fornøyd og kan sove uten mamma'n sin i senga mi. :hjerte: Nå ligger hun ved siden av meg i sofan og pludrer, det har hun ikke gjort siden før helgen føler jeg så dette nyter jeg. Vi skal snart ut og dra til mamma sin jobb, og vise frem vesla der. Mamma gleder seg masse vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det innlegget over er mitt faktisk - bare kom borti en funksjon som ikke var her før og får ikke gjort noe med det. Liker ikke det nye utseende på KG nå for jeg finner jo ingenting. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt har vi hatt en god natt og så langt i dag er en veldig god dag. Vi har kuttet ut maltekstrakten og begynt med Minifom og det ser ut som om det gjør underverker for magen hennes. Hun virker mye mer fornøyd og det hjelper på en mamma også. I dag har jeg fått hengt opp klesvasken, tatt i linser, satt opp håret og laget mat til oss begge før jeg måtte vekke henne til maten. Skal gladlig innrømme at det er deilig når jeg har en liten en som er fornøyd og kan sove uten mamma'n sin i senga mi. :hjerte: Nå ligger hun ved siden av meg i sofan og pludrer, det har hun ikke gjort siden før helgen føler jeg så dette nyter jeg. Vi skal snart ut og dra til mamma sin jobb, og vise frem vesla der. Mamma gleder seg masse vet jeg.

Det innlegget over er mitt faktisk - bare kom borti en funksjon som ikke var her før og får ikke gjort noe med det. Liker ikke det nye utseende på KG nå for jeg finner jo ingenting. :sukk:

De er mine begge to..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte at det var deg. Jeg er ikke overvettes begeistret for den nye løsningen her altså. bare det at man må gjennom to steg for ikke å få varsling om svar(er ikke alt jeg gidder å følge med på), er irriterende.

Godt vesla har det bedre nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte at det var deg. Jeg er ikke overvettes begeistret for den nye løsningen her altså. bare det at man må gjennom to steg for ikke å få varsling om svar(er ikke alt jeg gidder å følge med på), er irriterende.

Godt vesla har det bedre nå. :)

Skjønner godt at du ikke gidder å følge med på alt. Liker ikke det at man kan legge inn anonyme innlegg i dagbøkene, det frustrer meg faktisk.

Vi har nå vært ute og besøkt mamma på jobben og på veien hjem stakk vi innom gudmoren min sin jobb. Og vesla har oppført seg eksemplarisk. Nå ligger hun i vognbagen og sover på verandaen. Jeg håper virkelig dette varer i dag, særlig siden Mannen er sent hjemme fra jobb pga kollokvigruppe - de leser til en eksamen på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med trilleturer, og at du klarer å komme det ut på egenhånd :Nikke: Husker hvor mye det var som skulle oppi stellebaggen, og den herlige, befriende følelsen når jeg kunne begynne å bevege meg ut av døren uten 10 kg ekstra utstyr.

Alle har dager som bare blir dumme og slitsomme, men de blir mer enn veid opp for av de gode dagene som bare består av smil og latter. Lover! Og bæresjal er en livreddende oppfinnelse. Skjønner ikke at ikke flere bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Koselig med trilleturer, og at du klarer å komme det ut på egenhånd :Nikke: Husker hvor mye det var som skulle oppi stellebaggen, og den herlige, befriende følelsen når jeg kunne begynne å bevege meg ut av døren uten 10 kg ekstra utstyr.

Alle har dager som bare blir dumme og slitsomme, men de blir mer enn veid opp for av de gode dagene som bare består av smil og latter. Lover! Og bæresjal er en livreddende oppfinnelse. Skjønner ikke at ikke flere bruker det.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor ikke flere bruker bæresjal - det har virkelig reddet meg de siste dagene for å si det sånn.

Det er veldig koselig med trilleturer og jeg er veldig glad for at jeg klarer å komme meg ut på egenhånd selvom vi bor i 4.etasje og det krever litt planlegging.

I dag har vi hatt en sånn småteit dag. Godt det er flere av de gode.

:klem: Da lever man godt på de gode dagene.

*innom*

:klem:

:klem: Hyggelig å se deg!!

___________________________________________________________________________________________

Dette har vært en fin dag, selvom det har vært litt grining på kvelden så var det på langt nær så ille som i går og tirsdagen. Fullstendig overlevelig faktisk.

Jeg har tittet litt på stellevesker og funnet en jeg har falt litt for... :fnise: Denne vesken her, aner ikke om den er større enn den jeg har. Men liker den godt da.

Målene på denne er:

35 cm høy x 35 cm bred x 12 cm dyp

Mens målene på Skip Hop Dash, den vi har nå er:

33 cm bred x 30 cm høy x 11 cm dyp

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stellevesken var veldig fin :Nikke: Vi hadde en som både kunne henge på vognen og som kunne brukes som sekk. Utrolig praktisk! Den er litt slitt nå, så tror jeg skal se etter noe lignende til den nye vognen. Eneste dumme med den var at det bare var et stort rom, og ikke små lommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...