Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi hadde en fin dag i går, tok det helt med ro - ikke noe stort som skjedde egentlig. Vi var hjemme og gikk ikke ut, først så var det greit siden det både snødde og regnet. Så kom jo solen og følelsen av at vi burde gå ut, men da gikk jeg og vesla og la oss, og jeg fikk sove i nesten to timer - det var bare helt herlig at Mannen lot meg få sove for jeg trengte det virkelig. Dagen begynte nemlig tidlig til søndag å være, nemlig i 8-tida.

Nå ligger vesla i vippestolen mens foten min går for å vippe henne, jeg håper at hun sovner for det trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var formen min veldig laber, jeg frøs stort sett hele dagen og følte at jeg fikk gjort minimalt her hjemme. Følte at jeg stort sett bare satt i stolen min med vesla i vippestolen eller på fanget. Var redd for at jeg holdt på å bli forkjølet - noe jeg nok også er, men det er en helt annen sak. :fnise: I dag derimot er formen en helt annen, jeg føler at jeg har mye mer overskudd og energi. Så så langt i dag har jeg:

- ryddet bort alt det rene tøyet

- lagt sammen det som hang på tørkestativet og lagt det bort

- tatt oppvasken

- og ryddet litt på soverommet vårt

Om jeg får gjort så mye mer i dag aner jeg ikke, men føler at jeg må rydde spisestuebordet og stuebordet for der ser det virkelig ikke ut. :fnise: Skulle tro at det ikke var noen som ryddet her, bare rotet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har du ikke sett stua vår. Spisebordet ser helt bombet ut! :fnise:

Godt det ikke bare er her :lol: Nå har jeg "ryddet" begge bordene, dvs samlet sammen ting i bunker så det ser litt mer ryddig ut. Aner ikke helt hvor jeg skal gjøre av alt så dette er det beste jeg får gjort akkurat nå.

Vesla prater i søvne og det ganske mye også, er så morsomt å høre alle lydene hun kommer med. Nå var det en helt ny lyd og det er helt tydelig at hun prater med noen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne lille go'ungen!

Noen ganger skremmer det meg hvor glad man blir i barnet sitt.

Av og til når TheaM sover og jeg skal bare inn på rommet hennes med noe... Noen ganger står jeg og ser på henne, tårene renner og jeg kjenner jeg elsker den lille ungen så det gjør nesten vondt i hjertet.

Tipper du skjønner hva jeg mener.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne lille go'ungen!

Noen ganger skremmer det meg hvor glad man blir i barnet sitt.

Av og til når TheaM sover og jeg skal bare inn på rommet hennes med noe... Noen ganger står jeg og ser på henne, tårene renner og jeg kjenner jeg elsker den lille ungen så det gjør nesten vondt i hjertet.

Tipper du skjønner hva jeg mener.... ;)

Jeg skjønner veldig godt hva du mener. Det er helt merkelig hvor glade man kan bli i en slik liten skapning. :rødme:

Jeg fikk akkurat et ørlite savn av den gravide magen. :fnise: Helt merkelig egentlig, jeg er utrolig glad i vesla og er glad hun er ute, men sånn helt plutselig så savnet jeg det å være gravid. Jeg tror nok det er hele den følelsen av spenningen og det å vente på det lille mirakelet som slo til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det savnet gir seg.

Har det sånn enda, jeg.... :sjenert:

Merkelig det der, trodde ikke jeg ville få det savnet, men det har jeg altså fått litt i hvertfall.

Nå koser jeg meg med vesla som sover i sjalet, er så godt når hun får sove på dagtid - for hun trenger det så sårt. Får hun ikke nok søvn blir hun så utidig, merkelig hvor mye søvn sånne små faktisk trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å være gravid har jeg aldri savnet faktisk! :ler:

Trodde ikke jeg ville savne det jeg heller, og det er vel ikke selve det å være gravid jeg savner, men heller forventningene, gleden og kjærligheten som følger med det å være gravid jeg savner. Nå har jeg jo fortsatt mange av de samme gledene, forventningene og kjærligheten til vesla, for vi vet jo aldri hva som kan forventes i hverdagen. Og kjærligheten til denne lille jenta vokser jo bare for hver dag - helt utrolig akkurat det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er altinn sjekket og jeg får igjen på skatten. :bolledeig:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra. Jeg fikk restskatt på hele 64 kroner! :fnise:

Det var en sum man kan leve med da. Jeg får igjen nesten 13 store jeg - men så har jeg jo trukket ekstra skatt hver eneste måned også da. Lur måte å spare på egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vasket ulltøyet som må vaskes for hånd og satt på en vaskemaskin med vanlige klær, dvs Mannens og mine klær - ikke veslas klær eller bleier. :lol: Har blitt mye sånn vask i det siste. Og om ca 2 timer er Mannen hjemme og da skal vi spise indisk - gleder meg - det blir Mannens og min feiring av hans bursdag. Han har nemlig bursdag på torsdag. Fredag skal vi til svigers og spise bursdagsmiddag der, men i dag blir altså vår lille familie sin feiring. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en lur spareform, men med 1900 kroner tjent i fjor, var det ikke så mye å spare, akkurat. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en lur spareform, men med 1900 kroner tjent i fjor, var det ikke så mye å spare, akkurat. :ler:

Nei da blir det ikke mye å spare, det har du rett i. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...