Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Ikke bra at du er så mye svimmel :(

Håper virkelig at legen finner ut av det, det er ikke riktig at noen skal ha det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bra at du er så mye svimmel :(

Håper virkelig at legen finner ut av det, det er ikke riktig at noen skal ha det slik.

Det håper jeg også, men sist jeg var hos legen pga svimmelheten fant de ikke ut noen ting. Så sånn sett er jeg ikke særlig optimistisk.

Vesla er varm... så varm at vi har mistenkt feber i flere omganger, men det har hun ikke. Så det virker som om hun bare er veldig varm av seg. Heldigvis hjelper det på når vi kler av henne og lar henne være uten klær. I går var hun kledd i bare bleie, body og sokker og var akkurat passe varm. Så da vi kledde på en liten bukse pga besøk var hun ikke særlig imponert. :lol: Men vi tok av buksa da besøket dro og da var hun fornøyd igjen. Kan ikke si at jeg gleder meg til en varm sommer når hun er så varm nå når det er såpass kjølig ute.

Det ble ikke til at vi fikk sove lenge i dag heller, for musikknaboen spilte musikk igjen før kl 0700. :sukk: Så nå er gjestesengen på barnerommet redd opp slik at vi kan flykte inn dit om morgenen når Mannen drar på jobb om det blir mer musikkspilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikkert hun er like varm til sommeren da kanskje?

Og gud så irriterende med den naboen! Jeg ville tatt en telefon til styret, jeg... Selv om dere ikke vet hvem det er, så kanskje det har kommet klager fra andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper at hun har lært å kontrollere akkurat den biten litt bedre når vi kommer så langt osm til sommeren for å si det sånn.

Jeg tror nok kanskje at jeg kommer til å levere en klage på denne naboen ja - er ganske irriterende å ikke få sove om morgenen når man har vært oppe om natta.

Ellers føler jeg meg som en superkvinne i dag. Jeg har vært i sentrum med vesla - alene. Dvs at jeg måtte bære vognbagen, stellebagen og vesla ned 4 etasjer for å komme ut. Vognunderstellet står i boden i kjelleren - som er på bakkeplan. Jeg puttet vesla i bæresjalet og kom meg ned - det gikk helt fint. Og så tuslet vi rundt i sentrum og fikk tilgodelapp på et par ting vi har fått til henne som enten var for lite eller som ikke helt passet i fargene til henne. Jeg traff en venninne og vi satt på café og pratet, mens jeg matet vesla. Og da jeg kom hjem sov hun i vognbagen så da måtte jeg bære vognbag med vesla i, stellevesken og handleposen opp alle 4 etasjene. Man blir sterk av sånt som dette. Også klarer jeg det jo fint - jeg skal si at det gjør godt for et selvbilde å se at jeg faktisk klarer å gjøre ting alene. Og at jeg ikke er avhengig av Mannen for å komme meg ut.

Og da jeg kom hjem lå det en pakke i posten fra dreia. En utrolig nydelig strikka kjole med matchende sokker i en skogsgrønn farge. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supermamma! :5:

:lol: Følte meg veldig som en supermamma, samtidig som dette gjør at jeg beundrer de som er alenemødre ennå mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at du er supermamma! For jeg har en følelse av at det ikke er bare-bare å gjøre sånt, ikke med en så liten bebi.

Jeg kan stresse nok og er "redd" nok for å gå ut og ned til byen alene nå, men får håpe det går bra når man har barn, uansett alder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at du er supermamma! For jeg har en følelse av at det ikke er bare-bare å gjøre sånt, ikke med en så liten bebi.

Jeg kan stresse nok og er "redd" nok for å gå ut og ned til byen alene nå, men får håpe det går bra når man har barn, uansett alder ;)

Nei det er ikke bare-bare å gjøre noe sånt. Er jo så mye man må tenke på. Før jeg dro så pakket jeg stellevesken med bleier, termos med varmt vann til melkeblanding, melkepulver, flaske, kluter til rompevask, pose til skitne bleier, gulpekluter og lommebok og nøkler. Også måtte jeg kle på meg og vesla før vi tuslet ut. Har faktisk funnet ut at stellevesken vår er litt i minste laget siden vi må ha med termos med vann og flaske til tillegget. Det hjelper jo heller ikke at vi bruker tøybleier slik at vi må ha med brukte bleier hjem også. Så ser ut til at jeg må se meg om etter en større stelleveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye å tenke på :overrasket:

Ja det er ikke bare å slenge på seg jakka og ta med lommeboka og gå lenger. Må tenke på en del - ikke bare en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke bare-bare å gjøre noe sånt. Er jo så mye man må tenke på. Før jeg dro så pakket jeg stellevesken med bleier, termos med varmt vann til melkeblanding, melkepulver, flaske, kluter til rompevask, pose til skitne bleier, gulpekluter og lommebok og nøkler. Også måtte jeg kle på meg og vesla før vi tuslet ut. Har faktisk funnet ut at stellevesken vår er litt i minste laget siden vi må ha med termos med vann og flaske til tillegget. Det hjelper jo heller ikke at vi bruker tøybleier slik at vi må ha med brukte bleier hjem også. Så ser ut til at jeg må se meg om etter en større stelleveske.

Jeg er veldig fornøyd med jujube packabe. Har den i sort. Det er jo en liten ryggsekk. Der får jeg plass til liten våtpose, et par bleier, flasker (har du sett termosflaskene til organic kidz?)og litt pulver. Det er stellematte (liten) med veska. Lommebok og småtterier er det også plass til. Jeg har ofte med en ekstra body og strømpebukse, i tilfelle, rottefelle.

Endret av Saeria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med jujube packabe. Har den i sort. Det er jo en liten ryggsekk. Der får jeg plass til liten våtpose, et par bleier, flasker (har du sett termosflaskene til organic kidz?)og litt pulver. Det er stellematte (liten) med veska. Lommebok og småtterier er det også plass til. Jeg har ofte med en ekstra body og strømpebukse, i tilfelle, rottefelle.

Kanskje det var en idé. Jeg får surfe litt og se hva jeg finner av forskjellige vesker og hva jeg evt faller for.

Nå har vi hatt en liten en som ikke vil slå seg til ro og sitter jeg stille så hyler hun. Og Mannen er ikke god nok - det er kun mamma som gjelder. Endte med at jeg tok på meg bæresjalet og nå sover hun, nesten i hvertfall. Har funnet ut at hun får sitte der til jeg skal legge meg, så får hun ligge sammen med meg i senga for jeg orker ikke skriking i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom meg aldri så langt at jeg fikk kjøpt stelleveske og har med stort hell brukt ryggsekk. Innmari kjekt når man "skal bare" ha med litt til ;) Når jeg og Lillemann skal på skolen omtrent strutter den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekk er kjekt, men jeg er ikke så glad i å gå med sekk på ryggen og så liker jeg at stellevesken henger så fint på styret til vognen. Litt sær er jeg da må vite. :fnise: Jeg får bare se litt på det rett og slett. Regner med at Mannen har noe han skulle ha sagt også.

Saeria: Nei de flaskene hadde jeg ikke sett før du nevnte de. De så ganske lure ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en, og er fornøyd med den. Den holder på varmt vann lenge. I topplokket er det to linjer. En for 30 ml og en for 60. Så tar du bare med deg den og en annen flaske/behoder med kaldt vann og blander ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sekk er kjekt, men jeg er ikke så glad i å gå med sekk på ryggen og så liker jeg at stellevesken henger så fint på styret til vognen. Litt sær er jeg da må vite. :fnise: Jeg får bare se litt på det rett og slett. Regner med at Mannen har noe han skulle ha sagt også.

Nei det gidder ikke jeg heller, bare slenger den under vogna :fnise: Det kan virke som om jeg har blitt litt mere tut&kjør etter jeg ble mor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ordens skyld, så har jeg ei stelleveske på¨vogna også. En brukt skip hop. Men det er sjelden mer enn ei bleie og en bleiepose i den + evt. litt tøy og posten som vi rasker med oss. Jujube er genial når jeg er ute på bæretur. G er jo på magen enda, så da er det greit med sekk på ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tenke over stelleveske behovet vårt før jeg bestemmer meg.

I natt sov vesla 6 timer igjen, deilig. Men vi trengte det alle tre etter kvelden i går, for da hadde hun det ikke godt med seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...