Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har hatt veldig vondt i magen de siste dagene og da særlig i livmoren, så det var spørsmål om det kunne være en betennelse der, men det er det altså ikke. Heldigvis!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hug: Forstår godt bekymringen din, veldig godt å høre at det ikke er noe galt. Håper du får en fin kveld :)

Takk! :)

Nå må jeg bare holde ut med magevondt, blir det ikke bedre innen 3-4 dager så skulle jeg ta kontakt igjen. Da kan det hende at det blir utskrapning for at det skal bli bra. Håper det går over av seg selv, for jeg tror ikke jeg orker å få en utskrapning på samme sted som jeg ble operert i januar i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si dette her, det gjør noe helt for jævlig vondt i magen i dag. Det har selvfølgelig ikke hjulpet at legen har klemt og kjent på den vonde livmoren min. :sur: Koser meg masse med vesla, men det gjør vondt å bære henne. :sukk: Er ikke sånn jeg vil ha det. Håper dette går over fort, for jeg orker ikke magevondter. Ikke slike magevondter som minner om smertene i januar i fjor. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har gått på et vis, med en liten en som skal ha pupp hele tiden og ikke vil sove annet enn på mamma'n sin. Litt slitsomt i lengden, men samtidig er det kos at hun vil være med meg da.

I morgen har vi time på helsestasjonen og da finner vi ut om hun har lagt på seg noe den siste uken. Jeg har mine tvil faktisk, og da må vi begynne med tillegg. Mannen og jeg har snakket om at det kan være en av grunnene til at hun henger i puppen hele tiden, nemlig at jeg ikke har nok melk til henne. Og at hun derfor er så urolig og sover så rart. Jeg har jo visst det hele tiden at det er stor sannsynlighet for at vi må ha tillegg, men jeg vet at når helsesøster sier det i morgen så begynner jeg å gråte. Skal ingenting til før tårene triller for tiden. Men det tar vi når vi kommer så langt i morgen. Før den tid skal vi prøve å sove litt tenkte jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle så skje, så husk at mme gjødsler unger det også, og mammingen er det viktigste. Litt melk har hun fått, og det er mye bedre enn ingenting. Jeg skjønner jo at det i såfall vil føles veldig leit å ikke ha nok da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk jenter. Jeg vet at litt melk er bedre enn ingenting, og jeg vil fortsatt prøve å amme litt. Jeg har jo melk så det skla hun få, men hun trenger nok noe med mer næring. Men alt det får jeg jo svar på om noen timer. Skal gjøre så godt jeg kan å ikke begynne å gråte, men regner med at jeg begynner uansett - enten hos helsesøster eller når jeg kommer hjem. Er helt uforbederlig for tiden.

En god nyhet er at den såre brystvorten min ser ut til å ha blitt litt bedre, den er ikke fullt så hissig og gjør ikke så vondt når hun tar tak lenger. Det er deilig skal jeg si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du begynner å grina på helsestasjonen, er det absolutt ingen krise. Det vil eg tru dei er veldig vant til. Det er iallfall ingen tvil om at du vil det aller, aller beste for den vesle jenta di. Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om du begynner å grina på helsestasjonen, er det absolutt ingen krise. Det vil eg tru dei er veldig vant til. Det er iallfall ingen tvil om at du vil det aller, aller beste for den vesle jenta di. Lykke til! :klem:

Takk :klem: Var det jeg sa til Mannen i går, at om jeg begynner å grine der så er de vel vant til sånt fra før av. Jeg er ikke første mamma'n de er borte i.

Og jeg vil det aller aller beste for vesla mi. Får så vondt i magen når hun gråter og vi ikke finner ut hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...