Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Da har vi vært en tur på sykehuset (igjen...), denne gangen for å besøke jordmoren som har fulgt oss hele svangerskapet. Hun har nemlig ikke jobbet mens vi har vært inne der. Hun ble kjempeglad da vi kom, Mannen hadde med seg sjokolademuffins til henne for hun fylte 60 i går. Og vi fikk bare skryt av vesla, jordmor synes hun var en veldig pen jente. Dessuten skrøt hun av øynene hennes, syntes nesten at det virket som om hun har begynt å feste blikket allerede. Vesla så nemlig veldig på jordmor hver gang hun snakket til henne. Moro å få skryt av vesla, selvom vi som foreldre synes hun bare er helt nydelig. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En av verdens beste følelser er når noen skryter av barnet ditt.

Jeg blir så fryktelig babysyk av å lese her inne.

Og Nòtt....

Når alle sammen sier at dere må kose dere, for den første tida går så fort- De har helt rett.

Det føles som om du legger en liten bylt på tre uker i senga si om kvelden.

Og om morgenen står det en tre åring der og roper på mamma.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er moro! :)

Det var veldig moro faktisk - ble superstolt. :rodme:

En av verdens beste følelser er når noen skryter av barnet ditt.

Jeg blir så fryktelig babysyk av å lese her inne.

Og Nòtt....

Når alle sammen sier at dere må kose dere, for den første tida går så fort- De har helt rett.

Det føles som om du legger en liten bylt på tre uker i senga si om kvelden.

Og om morgenen står det en tre åring der og roper på mamma.

:ler:

Jeg koser meg masse. Har jo tross alt verdens herligste Mann og fineste lille babyjente. :rødme:

:klemmer:

:klem:

Natten i natt har vært ennå bedre enn de forrige nettene. Det virker nå som om vi bare blir bedre og bedre kjent med hverandre alle tre og det er så deilig. I natt har jeg ordnet alt med vesla helt selv, og det synes ikke Mannen noe om. Men det har kun vært mat som har stått på planen og det kan ikke han gjøre noe med, så da har jeg ikke sett poenget med å mase på han. Tror han føler seg litt snytt for den biten der faktisk. Men han skiftet den største bæsjebleia så langt, og det var visst MASSE i den. :fnise: Jeg fikk beskjed om at han og vesla var blitt enige om at neste gang hun hadde bæsjet så mye så skulle jeg få skifte. Og når de skiftet bleie så datt navlesnorresten av så nå er den borte. Ble helt satt ut da Mannen fortalte det, for jeg trodde ikke det skulle skje så fort, men godt at den er borte for det gjør bleiefestingen litt lettere.

Og nå kommer noe som kanskje høres litt rart ut, men til tross for super-ømme-brystvorter så er ammingen noe av det herligste som finnes. Jeg stor koser meg når hun ligger inntil meg og koser seg. :rødme: Og enda bedre er det når hun faktisk sovner til puppen, da føler jeg virkelig kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender søster adressen din i dag, så da kan du vente enda en pakke snart. Med mange luktfrie tøy. Så slipper mannen å klage over full blei! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så utrolig koselig å lese om hvordan dere har det :rødme:

Jeg og S pratet om å få til en Oslo-tur snart, håper vi får til det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første tida er bare nydelig.

Det lille nydelige nurket.

Å... jeg skjønner jeg må lese så lite som mulig her inne.

Det kan kjapt ende i at p-pillene havner i søpla uten at gubben vet det...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :klemmer: til alle tre. Gleder meg masse å høre at du koser deg med ammingen :rødme:

Plutten sier: mmmm,m,kik666666666666666688888888877777-,kkjuuuuuuytgtyyyyyyyyyyyyyyyyyy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom for å legge igjen et spor og vise at jeg leser, og tenker masse, masse på dere og håper dere koser dere og har det bra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her, men har litt mye å gjøre for tiden. Ting som jeg faktisk prioriterer mer enn KG for øyeblikket. :fnise: I går var en hektisk dag, med tur til sykehuset først (for å få litt hjelp med ammingen), så en tur innom jobben til Mannen og til slutt middag hos svigers. Jeg var helt utslitt da vi kom hjem, og vi var helt enige om at dagen i går nok hadde blitt litt for hektisk.

Vi skal ut en tur i dag også, men ikke på langt nær så lenge og mange steder som i går. I dag er det hovedsaklig butikken som står for tur.

Og til alle sammen: jeg kommer sterkere tilbake etterhvert, men jeg følger med for det om jeg ikke skriver så mye som før. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her, men har litt mye å gjøre for tiden. Ting som jeg faktisk prioriterer mer enn KG for øyeblikket. :fnise: I går var en hektisk dag, med tur til sykehuset først (for å få litt hjelp med ammingen), så en tur innom jobben til Mannen og til slutt middag hos svigers. Jeg var helt utslitt da vi kom hjem, og vi var helt enige om at dagen i går nok hadde blitt litt for hektisk.

Vi skal ut en tur i dag også, men ikke på langt nær så lenge og mange steder som i går. I dag er det hovedsaklig butikken som står for tur.

Og til alle sammen: jeg kommer sterkere tilbake etterhvert, men jeg følger med for det om jeg ikke skriver så mye som før. :klemmer:

Hva er det du sier? Har du viktigere ting å prioritere enn KG? Og hva i alle dager er egentlig viktigere enn kg? :ler:

Håper du får en fin dag og at dere koser dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du sier? Har du viktigere ting å prioritere enn KG? Og hva i alle dager er egentlig viktigere enn kg? :ler:

Håper du får en fin dag og at dere koser dere! :klemmer:

Nei det var det da, kan'ke skjønne at noe er viktigere enn KG. Eller vent nå litt...jo en liten herlig jente på ca 3200 gram og 50 cm som nå ligger og sover søtt i vuggen sin er helt klart mye viktigere enn KG. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kos dere, og venn dere til at dersom dere planlegger å gjøre tre ting, så er dere heldige om dere får gjort to. :ler:

Foreløpig så har vi klart det vi har planlagt, men det har nok mer med det å gjøre at vi er to hjemme og ikke bare en. Regner ikke med at vi klarer å få gjort alt. Klesvask og oppvask har for eksempel ikke blitt gjort så mye av, så det skal prioriteres i dag har vi snakket om. Når vi kommer hjem skal jeg slenge på en maskin med ulltøy tenker jeg.

Også må jeg bare skryte litt av kroppen min, dagen før fødsel veide jeg 77,1 kg og i dag nøyaktig en uke etter fødsel veier jeg 70,1 kg. Dvs at jeg har gått ned 7 kg på en uke + at jeg nesten veier det jeg veide før jeg ble gravid. Ganske så fornøyd med det kan man si. Har fortsatt litt mage igjen, den er litt sånn bolledeig aktig, men det gjør meg overhodet ingenting. Jeg har tross alt fått et alldeles vidunderlig lite barn ut av den magen. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...