Gå til innhold

Voyager


Nótt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neida. Har tross alt vært veldig stor og god den magen...med baby G inni. ;)

Ikke sant - er sånn jeg tenker også.

Da har vi vært ute en tur i dag også, matbutikken og Nøstebarn butikken i Sandvika. Jeg kjøpte ullvaskemiddel, et par knapper og en liten dukke (hele dukken er grønn, ikke naturfarget) til vesla der.

Ellers har vi vært hjemme og slappet av. Vesla har ikke villet sove så mye i dag, men jeg tror det kan ha sammenheng med at hun sov veldig lenge i natt. Hun sov nemlig i 6 1/2 time sammenhengende. :sjokkert: Jeg våknet av meg selv når hun hadde sovet tre timer og forventet at hun skulle våkne, men sovnet igjen før det skjedde. Så bråvåknet jeg noen timer senere, så på klokka og fikk panikk over at hun ikke hadde våknet. Kastet meg ut av sengen og over vuggen, der hun lå og sov så søtt. Gikk tilbake i sengen og 20 minutter senere knirket det fra vuggen. Da var det en veldig glad og lettet mamma som villig ga bryst. Håper virkelig ikke at hun sover så lenge i natt også, det er ikke godt for et stakkars morshjerte at hun gjør sånne ting så tidlig. Om noen uker kan hun godt sove så lenge, men nå foretrekker jeg faktisk 3 timer av gangen. :fnise:

Og jeg har funnet ut at kroppen ikke er gravid lenger... Mannen var søt og spanderte en kaffemocca på meg i dag, og jeg koste meg mer enn gjerne med den. MEN jeg har fått betale for den kaffen i kveld, jeg tåler jo ikke melk og det tenkte ikke vi på for mens jeg har vært gravid har det gått bra. Det gjorde det ikke i dag så store deler av kvelden har nå vært tilbragt på do. :sukk: Magen sier klart i fra at dette gjør du ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring. Høres ikke noe gøy ut med slik mage.

Det er ikke noe moro, men det går over da - etterhvert. Må bare få melken ut av systemet først.

Ikke godt det med magen! Men da vet du det i hvert fall :)

Se for noen fine bilder av bebiser Blir ikke babysyk av slikt, eller å lese koselige dagbøker her inne :fnise:

Kos dere masse med vesla :happy: :klem:

De var bare helt herlige de bildene der da. :hjerte: Men vesla vår er søtere selvfølgelig. :fnise:

Nå vet jeg det ja, så nå blir det ikke noe melk på meg av noe slag. Like greit egentlig, er jo ikke det største å gi opp her i verden. Liker det egentlig ikke heller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at kiloene raser av igjen og at vekten snart er som den var :)

Høres ut som om du koser deg masse med lillemor om dagen da, høres herlig ut :hjerte: Deilig med lange soveintervaller om natten da, men skjønner at du blir litt stresset når det går så lang tid mellom ;) Flinke jenta det!

Ha en super helg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker masse på dere :hjerte:

Også er jeg masete og spør pent om flere bilder på mms, jeg :fnise: Jeg kan sende deg søte bilder av kattene i retur :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten - lite søvn i natt, har matet vesla mer eller mindre i ett siden midnatt. Bare avbrutt av noen korte pauser innimellom. Har dermed ikke sovet så mye selv, og skal snart finne senga mi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går dagene med til amming, og prøve å sove. Vesla er ikke særlig interessert i å sove lenge av gangen, men mange små power-naps derimot er greit. Noe som gjør at jeg ikke får sovet noe særlig i det hele tatt, og Mannen er bekymret fordi jeg sover så lite. Forhåpentligvis så går det seg til etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare og nyte tiden hvor de sover mye.

En dag savner du det. :fnise:

Du har forresten verdens skjønneste bok....

:hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går seg til gradvis. Ved tre mnd. alder har de jo begynt å få kontroll på natt og dag, og etter det blir det stort sett stadig bedre om nettene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etterhvert blir man også vant til oppbrutt søvn, og sover tyngre når man først sover og det hjelper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig hva noen timers søvn gjør med en person. :fnise: I natt har vesla sovet MASSE. Først 6 1/2 time, så ammet vi i 30 minutter også sov hun i 3 timer til. Hun har vært våken en stund og nå sover hun igjen (riktignok i vår seng da). Jeg føler meg merkelig uthvilt og det er deilig må jeg si.

Ellers har hun nå fått tilnavnet "lille frosk". Det er fordi hun krøller bena inn under seg akkurat som en liten frosk, hun er så søt når hun gjør det. Og det gjør hun uansett hvor hun ligger: på stellebordet, til brystet, i vuggen eller om vi holder henne opp mot skulderen. :rødme:

Og når det gjelder amming og det at man går ned i vekt ved å amme så ser det ut til å stemme for meg. :fnise: Jeg veide meg igjen i dag og har gått ned nesten en kilo til på under en uke. Nå veier jeg mindre enn da jeg ble gravid faktisk. :fnise: Vekten på torsdag viste 70,1 kg, vekten i dag viste 69,3 kg og vekten før svangerskapet viste 69,9 kg. Er ganske fornøyd med det, særlig siden jeg gjør absolutt ingenting for å gå ned i vekt. :)

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...