Nótt Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #221 Del Skrevet 7. mars 2010 Uff vennen Håper det blir bedre snart! Tenker masse på dere :rødme: Tenk at Vesla snart er en måned gammel allerede! *stolt tante* Det håper jeg også, det gjør særdeles vondt når jeg blir kald og brystvortene knopper seg. Har medisiner til ut torsdagen så da bør det ha gitt seg, hvis ikke må jeg ringe legen og få mer medisin. Ja det er helt surrealistisk å tenke på at vi har hatt henne hos oss i snart 1 måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 8. mars 2010 Da har vi blitt tøybleiebrukere. Vi måtte bruke papirbleier i helgen fordi tøybleiene ikke var tørre og vesla ble sår og rød på rompa. Og etter et døgn med tøybleier er hun helt fin igjen, så her blir det kun tøybleier fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2010 #223 Del Skrevet 8. mars 2010 Velkommen i klubben! Du får joine på forumet også da, om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 8. mars 2010 Velkommen i klubben! Du får joine på forumet også da, om du vil. Er der allerede, har bare ikke skrevet noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2010 #225 Del Skrevet 8. mars 2010 Du vet hvertfall hvem jeg er...Jeg har glemt ut nicket ditt så send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #226 Del Skrevet 8. mars 2010 Alltid innbilt meg at tøybleier er tungvint. Er det det, eller er det bare noe jeg tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #227 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes ikke det er så tungvint jeg, og det hadde ikke spilt noen rolle siden jeg ser at vesla har det best med tøybleier. Må bare kjøpe nok tøybleier slik at jeg slipper å vaske annenhver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 8. mars 2010 #228 Del Skrevet 8. mars 2010 Klart Vesla sitt beste kommer først! Har sett tøybleier på nettet, og det er jo veldig mange fine og velge i. Ikke som da jeg brukte tøybleier og mamma kokte hvite gasbleier på komfyren. Godt verden går framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #229 Del Skrevet 8. mars 2010 Nei det er helt annerledes enn hva det var når vi brukte bleier. Og godt er da det. Samtidig er jeg veldig glad jeg har vaskemaskin på badet og ikke må ned i vaskekjelleren her og vaske for da hadde det nok ikke blitt tøybleiebruk for å være helt ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aftenstjerne Skrevet 8. mars 2010 #230 Del Skrevet 8. mars 2010 Det håper jeg også, det gjør særdeles vondt når jeg blir kald og brystvortene knopper seg. Har medisiner til ut torsdagen så da bør det ha gitt seg, hvis ikke må jeg ringe legen og få mer medisin. Ja det er helt surrealistisk å tenke på at vi har hatt henne hos oss i snart 1 måned. Huff huff, misunner deg ikke det der. Hadde gule staf. med begge jentene, og det var grusomt. :/ Ellers, veldig koselig å lese i boken her. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 8. mars 2010 Huff huff, misunner deg ikke det der. Hadde gule staf. med begge jentene, og det var grusomt. :/ Ellers, veldig koselig å lese i boken her. :rødme: Gule staf. er ikke mye moro nei. Selvom jeg ikke har mye melk så gir jeg jo bryst og det er ikke mye moro. Så hyggelig at du følger med da vennen. Nå har jeg prøvd å få vesla til å sove i vognen på verandaen, og det funket særdeles dårlig. Så jeg ga opp til slutt, orker ikke å stå der med en unge som bare skriker etter kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 8. mars 2010 Føler meg som en skikkelig husmor i dag, har gjort litt her hjemme: - vasket en maskin med bleier og kluter - lagt sammen de klutene som var på stativet og lagt de bort - ryddet bort ren oppvask - vasket skitten oppvask - hengt opp bleier og kluter - vasker nå nedgulpet bæresjal og genser og i tillegg har jeg matet både vesla og meg flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. mars 2010 #233 Del Skrevet 8. mars 2010 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2010 #234 Del Skrevet 8. mars 2010 Det får en si! Imponerende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. mars 2010 #235 Del Skrevet 8. mars 2010 Så flink du har vært idag! Og så koselig med trilletur. Sitter her og ser på alle mammaene som går forbi med barnevognene og må si jeg begynner å glede meg til det blir min tur igjen! (ihvertfall hvis vi får somlet oss til å kjøpe en vogn en gang ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2010 #236 Del Skrevet 8. mars 2010 Koselig å lese her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 9. mars 2010 Flink du er! Det får en si! Imponerende! Jeg prøver for å si det sånn. Ting må jo gjøres for det om jeg har en liten en å ta meg av, og Mannen er jo på jobb hele dagen + at han gjør så mye utenom at han ikke kan gjøre alt. Så flink du har vært idag! Og så koselig med trilletur. Sitter her og ser på alle mammaene som går forbi med barnevognene og må si jeg begynner å glede meg til det blir min tur igjen! (ihvertfall hvis vi får somlet oss til å kjøpe en vogn en gang ) Jeg gleder meg til å ta flere trilleturer når snøen her er mer eller mindre borte. Er ikke så lett sånn som det er nå. Og når dere har fått kjøpt dere vogn og den lille har kommet kan vi trille sammen. Koselig å lese her. Så hyggelig at du synes det, jeg synes det er koselig at du følger med her. I natt har Mannen vært en helt, jeg skulle stå opp og skifte på vesla, men ble super svimmel bare av å sette meg opp i senga Så jeg turte ikke å løfte henne ut av senga, langt mindre gå på badet for å skifte. Så det gjorde Mannen, også laget han tillegg til henne etterpå. Selv det å sitte i senga å mate var ekkelt nok. Er glad for at sånt skjer når han er hjemme og jeg ikke er alene, men jeg vet at det bare er et tidsspørsmål før det skjer når jeg er alene med henne. Og når Mannen hadde stått opp i dag, begynte vesla å bråke - i søvne. Tydelig at hun jobbet og ikke fikk det til, så da ble det litt skriking i søvne. Mannen kom inn på rommet og løftet henne opp og gikk rundt med henne for å se om det hjalp. Hun våknet selvfølgelig av det, men det var helt greit for det var på tide med mat - som Mannen igjen ordnet. Og etter maten så la jeg henne tilbake i vuggen og der sovnet hun etter ca 30 min med vugging. Det er første gang hun har gjort. :rødme: Og jeg måtte vekke henne da det var på tide med mat igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. mars 2010 #238 Del Skrevet 9. mars 2010 :rødme: Tenker det var koselig for Mannen å få litt pappatid med Vesla også, selv om det var midt på natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 9. mars 2010 :rødme: Tenker det var koselig for Mannen å få litt pappatid med Vesla også, selv om det var midt på natta Det tror jeg nok at det var. Nå ser det ut til at jeg har klart å få vesla til å sovne i vuggen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg føler meg effektiv og som et skikkelig kone-emne for tiden. Litt huslig har jeg blitt etter at jeg ble gravid - merkelig nok, eier jo egentlig ikke et eneste husmorben i kroppen. I dag har jeg altså fått vesla til å sove i vuggen sin alene to ganger, jeg har satt på to vaskemaskiner, lagt sammen det rene og tørre tøyet, lagt det bort, hengt opp den ene klesvasken og vasket tåteflasker. Som sagt føler meg effektiv og flink. Deilig at hun kan sove alene også, det gir meg tid til å gjøre sånne ting så det ikke ser for jævlig ut her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå