Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 13. februar 2010 -Dt3QWsJ0Bs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. februar 2010 #182 Del Skrevet 13. februar 2010 Nesten helt til venstre i øverste hjørnet når du skriver en ny forummelding! Jeg har funnet den men det skjer ikke noe når jeg trykker på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #183 Del Skrevet 13. februar 2010 YAAAAY!!! JEG ER DATAEKSPERT!! Thankx, Pingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. februar 2010 #184 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har funnet den men det skjer ikke noe når jeg trykker på den Erh, det var merkelig... Hakke peiling! YAAAAY!!! JEG ER DATAEKSPERT!! Thankx, Pingen!! All right! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 13. februar 2010 b2d9J_4bnsI Her er musikkvideo til Laputa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 13. februar 2010 #186 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Hm, får spørre moddene Endret 13. februar 2010 av Shade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 13. februar 2010 KHc4bWeKRDA Og her er en til Spirited Away Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #188 Del Skrevet 13. februar 2010 H1obmUZM3PI Og Howl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 #189 Del Skrevet 14. februar 2010 Har ikke sett noen av de filmene enda, så jeg tror jeg venter med åse på videoene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. februar 2010 #190 Del Skrevet 14. februar 2010 Årh, jeg elsker AMVer. Og nå vet jeg at det står for anime music video. Takk for at du Belle-sikret Bleach'en for meg Pingting. Jeg har nemlig ikke tørt å se noen fra Bleach i frykt for å spoile alt for meg selv. Jeg liker veldig godt denne AMVen fra Full Metal Alchemist: aMN3cGvz-g0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shade Skrevet 14. februar 2010 #191 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) ... Endret 14. februar 2010 av Shade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 #192 Del Skrevet 14. februar 2010 Årh, jeg elsker AMVer. Og nå vet jeg at det står for anime music video. Takk for at du Belle-sikret Bleach'en for meg Pingting. Jeg har nemlig ikke tørt å se noen fra Bleach i frykt for å spoile alt for meg selv. Jeg liker veldig godt denne AMVen fra Full Metal Alchemist: Haha, værsågod! Kjenner igjen den der altså, jeg hater å lete etter AMVer fra serier jeg ikke har sett ferdig. Den du linket til var fin altså! Veldig godt laget Det som også er morsomt er når folk blander klipp fra serier med lydspor fra andre filmer/serier etc. F.eks. har noen blandet klipp fra Bleach (Belle-sikker!) med traileren til The Dark Knight: uUdvEaTVXy0 Eller Full Metal Panic! og Mr. and Mrs. Smith: VICZNqbmC8w Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 14. februar 2010 Har ikke sett noen av de filmene enda, så jeg tror jeg venter med åse på videoene Har du ikke sett noen Ghiblier ? I så fall er det på tide, Pingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. februar 2010 #194 Del Skrevet 14. februar 2010 Anime favoritter: Min nabo totoro, Grave of the fireflies, Chihiro og heksene(!) Only yesterday. Akira. Paranoia agent (serie) Neon genesis evangelion (serie) Elfen lied (serie) Lain (serie). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 14. februar 2010 Anime favoritter: Min nabo totoro, Grave of the fireflies, Chihiro og heksene(!) Only yesterday. Akira. Paranoia agent (serie) Neon genesis evangelion (serie) Elfen lied (serie) Lain (serie). Har du sett noen andre Ghiblier enn de fire du nevnte over ? Min absolutt favoritt er Chihiro; har enda ikke funnet noe som slår den fantastiske magien og fantasien i den filmen! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. februar 2010 #196 Del Skrevet 14. februar 2010 Har du sett noen andre Ghiblier enn de fire du nevnte over ? Min absolutt favoritt er Chihiro; har enda ikke funnet noe som slår den fantastiske magien og fantasien i den filmen! :gjeiper: Har sett nesten alle Ghiblier - mangler en to-tre stykker, tror jeg. Tales from earthsea er fantastisk, og howls moving castle er helt utrolig. Og for ikke å glemme My neighbours the Yamadas - den er mooooorsom! Er ikke sikker på om den er lansert i norge ennå, men den finnes på amazon til praktisk talt ingenting. Katteprinsen er også veldig fin, selv om jeg har et inntrykk av at den er beregnet på et litt yngre publikum. Det skal godt gjøres å toppe chihiro og heksene hva historie, animasjon, ambisjon og stemning angår - den får meg til å føle meg fullstendig fortapt, isolert, hjelpesløs - akkurat som Chihiro sannsynligvis føler seg helt i begynnelsen av filmen. MEN: Min nabo totoro får meg til å føle meg langt bedre, den gjør meg rett og slett bare glad, og er min definitive favoritt blant Ghibli filmene. Ihvertfall dersom jeg trenger noe som får meg i godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #197 Del Skrevet 14. februar 2010 Har sett nesten alle Ghiblier - mangler en to-tre stykker, tror jeg. Tales from earthsea er fantastisk, og howls moving castle er helt utrolig. Og for ikke å glemme My neighbours the Yamadas - den er mooooorsom! Er ikke sikker på om den er lansert i norge ennå, men den finnes på amazon til praktisk talt ingenting. Katteprinsen er også veldig fin, selv om jeg har et inntrykk av at den er beregnet på et litt yngre publikum. Det skal godt gjøres å toppe chihiro og heksene hva historie, animasjon, ambisjon og stemning angår - den får meg til å føle meg fullstendig fortapt, isolert, hjelpesløs - akkurat som Chihiro sannsynligvis føler seg helt i begynnelsen av filmen. MEN: Min nabo totoro får meg til å føle meg langt bedre, den gjør meg rett og slett bare glad, og er min definitive favoritt blant Ghibli filmene. Ihvertfall dersom jeg trenger noe som får meg i godt humør Så Yamadas for første gang i går! Den var artig! Ja, Totoro og Kiki's budservice er filmer som gir meg den ultimate happiness-følelsen av Ghibliene. Føler det samme som deg ang. Chihiro....den er rett og slett magisk!! Katteprinsen...er det "the Cat returns" på engelsk ? Eller er det "Whisper of the Heart" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lapetos Skrevet 14. februar 2010 #198 Del Skrevet 14. februar 2010 Så Yamadas for første gang i går! Den var artig! Ja, Totoro og Kiki's budservice er filmer som gir meg den ultimate happiness-følelsen av Ghibliene. Føler det samme som deg ang. Chihiro....den er rett og slett magisk!! Katteprinsen...er det "the Cat returns" på engelsk ? Eller er det "Whisper of the Heart" ? Katteprinsen er "the cat returns". Whisper of the heart er en annen, men veldig god, film. Forstår forvirrelsen der - katten er den samme i begge to, om jeg ikke husker helt feil nå. Kikis budservice har jeg ikke sett ennå, desverre Men den står på listen. Og jeg gleder meg usannsynlig mye til "Ponyo on the cliff by the sea". Har sett screenshots, og den ser BRAAAAA ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. februar 2010 #199 Del Skrevet 14. februar 2010 Har du ikke sett noen Ghiblier ? I så fall er det på tide, Pingen!! Jeg har sett Totoro og Ponyo. Og har to filmer på harddisken, jobber med å skaffe meg flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 14. februar 2010 Katteprinsen er "the cat returns". Whisper of the heart er en annen, men veldig god, film. Forstår forvirrelsen der - katten er den samme i begge to, om jeg ikke husker helt feil nå. Kikis budservice har jeg ikke sett ennå, desverre Men den står på listen. Og jeg gleder meg usannsynlig mye til "Ponyo on the cliff by the sea". Har sett screenshots, og den ser BRAAAAA ut Gleder meg også til Ponyo... Tror du vil like Kiki siden du er glad i Totoro. En skikkelig feel good-film!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå