Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Kelsi skrev:

Bakte akkurat Møllerens brookies.

Sjokoladebitene faller ned i deigen, og det ser ut som noe helt annet enn utenpå pakken. De minner mer om en todelt muffins som er lys og mørk. Ikke noe cookie-preg over den øverste delen egentlig. 

Men smaken er veldig god! 

Så kjedelig! Ble den cookie delen hard da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, Smookiekins skrev:

Så kjedelig! Ble den cookie delen hard da?

Cookie delen har samme konsistens som lyse muffins og delte seg fra brownien. Men det smakte veldig godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kelsi skrev:

Cookie delen har samme konsistens som lyse muffins og delte seg fra brownien. Men det smakte veldig godt :)

Ah, ok. Ja, jeg kommer nok til å prøve den :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Fotballfrueis på Seven Eleven :fnise: den så ikke direkte lekker ut for fargen minnet om koagulert blod..

Men Dream gresk sitron pinneis er helt nydelig! Må bli årets sommeris! :biggrin:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, toothfairy skrev:

Fotballfrueis på Seven Eleven :fnise: den så ikke direkte lekker ut for fargen minnet om koagulert blod..

Men Dream gresk sitron pinneis er helt nydelig! Må bli årets sommeris! :biggrin:

Hva er det??

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, venus_ skrev:

Hva er det??

En "sunnere" sorbet type is som er laget på Stevia.. Inneholder under 40 kcal eller noe. Bilde av CBE på papiret og greier. Camilla Pihl har også fått sin egen is. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, toothfairy skrev:

En "sunnere" sorbet type is som er laget på Stevia.. Inneholder under 40 kcal eller noe. Bilde av CBE på papiret og greier. Camilla Pihl har også fått sin egen is. 

Fader da, hadde definitivt kjøpt og blitt hekta på den om det ikke hadde vært for sørens CBE. Usj, da fortsetter jeg heller med moodi. 

Anonymkode: b1949...4cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo
59 minutter siden, toothfairy skrev:

Du tuller! Er det virkelig mulig? Da skal jeg ihvertfall ikke kjøpe isene. Takk for advarselen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tine Nå Middagsbase Thai red Curry (eller noe sånt) var ganske god. Den kunne vært mer spicy, for den var tam på den fronten. Og jeg tror nok at jeg neste gang skal ha litt egne grønnsaker oppi. Men det var godt med vannkastanjer. Det har jeg ikke spist på evigheter og hadde egentlig glemt at eksiterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hatt penger til noe. Men de står på handlelisten, skal handle neste mandag. Jeg er veldig spent, skriver her med en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Totenchips med salt var overraskende gode :D Ikke så harde som Sørlandschips, så var mer "behagelige" å spise (om man kan si det :fnise:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sørlandschips vaffelchips med paprika og chili er syns jeg og mannen var kjempegode. Har på mystisk vis forsvunnet 3 poser denne uka. Så nå skal jeg ikke handle det på leenge kjenner jeg. 

Så nugatti zero på extra i går, men den kostet over 40 kroner, vanlig nugatti koster 19.90 så jeg fortsetter å kjøpe den. 

Anonymkode: 86bc9...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa flow med mint og sjokolade. Helt ok,men blir nok ikke gjenkjøp

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Poppie skrev:

Synes Totenchips med salt var overraskende gode :D Ikke så harde som Sørlandschips, så var mer "behagelige" å spise (om man kan si det :fnise:).

Haha, det samme syntes jeg og! Samboeren hater sørlandschipsene fordi de er så "harde" å tygge på, eller som han sier: "Det er som chips som har ligget ute i en uke" Totenchips forsvant relativt fort :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah! :) Kanskje jeg skal prøve meg på Totenchips da, jeg synes nemlig de hørtes gode ut, men fryktet at de skulle være like harde som Sørlandschips. De får jeg søren meg vondt i tennene av.  :P 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde nettopp Battery no calories lime og den var jo kjempegod. Beste energidrikken jeg har prøvd og med bare 7 kcal i hele boksen blir det helt klart gjennkjøp.

Har også prøvd skyr cottage cheese vanilje i dag og den var også veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, dillyduzit skrev:

Haha, det samme syntes jeg og! Samboeren hater sørlandschipsene fordi de er så "harde" å tygge på, eller som han sier: "Det er som chips som har ligget ute i en uke" Totenchips forsvant relativt fort :laugh:

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah! :) Kanskje jeg skal prøve meg på Totenchips da, jeg synes nemlig de hørtes gode ut, men fryktet at de skulle være like harde som Sørlandschips. De får jeg søren meg vondt i tennene av.  :P 

Anonymkode: fff2e...c46

Jeg kommer nok til å kjøpe dem fremfor Sørlandschips faktisk...lagde meg dip ved siden av, og jeg klarte ikke å stoppe å spise :P Var ikke fordi jeg spiste av kjedsomhet, men fordi det var så godt at jeg ikke klarte å slutte. 

Nugatti zero kommer jeg ikke til å kjøpe, da jeg er litt imot "sunnere" varianter av usunne ting...når jeg først skal kose meg, så orker jeg ikke teller kalorier. Blir som å kjøpe Fedon-burger på Burger KIng.

Blir dog også sykt oppblåst av kunstig søtning, så spiser heller sukker og har greit flat mage fremfor kunstig søtning og gravidmage:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...