romettig_ Skrevet 29. februar 2016 #5881 Del Skrevet 29. februar 2016 Fant opphøgde søtpoteter fra Hoff på Kiwi idag. Er de ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. februar 2016 #5882 Del Skrevet 29. februar 2016 Spiser Havrelunsj med eple og kanel nå. Synes den er veldig god. Ligner litt på Byggrynslunsj, og den er jeg også glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. februar 2016 #5883 Del Skrevet 29. februar 2016 Ikke overbevist om den storplata fra Freia. Det blir for mye... rart i den. Samtidig som den ikke blir like morsom å spise som Jelly Pop, eller hva den nå heter (het? Har ikke sett den på en stund ) Og enig i at de mørke myke cookiene er bedre enn de lyse. Men det er fortsatt en smak av bakepulver eller noe der jeg ikke blir helt fortrolig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5884 Del Skrevet 29. februar 2016 19 timer siden, NasseNøff skrev: Synnøve finden har en "ny" kryddersmør.. Men er det de gamle bare i ny pakning? Synes den ser annerledes ut... Altså pakkningen er nå firkantet. Men synes det ser annerledes ut, selve produktet. http://www.synnove.no/produkter/sm%C3%B8r/hvitl%C3%B8kssm%C3%B8r Slik så den gamle ut; Det er bare ny pakning, samme smøret Anonymkode: 56cf3...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 29. februar 2016 #5885 Del Skrevet 29. februar 2016 1 time siden, Tekola skrev: Ikke overbevist om den storplata fra Freia. Det blir for mye... rart i den. Samtidig som den ikke blir like morsom å spise som Jelly Pop, eller hva den nå heter (het? Har ikke sett den på en stund ) Og enig i at de mørke myke cookiene er bedre enn de lyse. Men det er fortsatt en smak av bakepulver eller noe der jeg ikke blir helt fortrolig med. Saaaavner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. februar 2016 #5886 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.2.2016 den 17.49): Det er bare ny pakning, samme smøret Anonymkode: 56cf3...4ec w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5887 Del Skrevet 29. februar 2016 59 minutter siden, NasseNøff skrev: Synes den ser mer grønn ut. Men kan være fordi jeg "ser" på den for første gang Kanskje, hvertfall det konsulenten fra synnøve finden sa når jeg snakket med han på jobb. Anonymkode: 56cf3...4ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. februar 2016 #5888 Del Skrevet 29. februar 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 29.2.2016 den 20.56): Kanskje, hvertfall det konsulenten fra synnøve finden sa når jeg snakket med han på jobb. Anonymkode: 56cf3...4ec w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2016 #5889 Del Skrevet 29. februar 2016 Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. Anonymkode: 1d8d1...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 29. februar 2016 #5890 Del Skrevet 29. februar 2016 Smakte skyr med smak av grønn te og sitron. Den var veldig god! Er det noen som har sett skyr med kokossmak? Finner den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haugenjenta Skrevet 29. februar 2016 #5891 Del Skrevet 29. februar 2016 Nidar Dark Mint.. Jeg er solgt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 29. februar 2016 #5892 Del Skrevet 29. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. Anonymkode: 1d8d1...f9b Åå nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. mars 2016 #5893 Del Skrevet 1. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Nam. Zeroh! med jordbær og blodappelsinsmak var skikkelig god. Søt, sommerlig, frisk og deilig kunstig snopesmak. Blir nok min faste drikk for våren/sommeren. Terningkast fem fra meg! Følte nesten jeg tjuvstartet når jeg drakk av den nå i februar .. Anonymkode: 1d8d1...f9b Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KristineS Skrevet 1. mars 2016 #5894 Del Skrevet 1. mars 2016 2 timer siden, Mazilla skrev: Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret Ooooh. Jeg elsker Solrik! Så om den minner om den regner jeg med den faller i smak. Tror nesten jeg må innom butikken på vei hjem og kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 1. mars 2016 #5895 Del Skrevet 1. mars 2016 Mager kesam med sitron, nam! Finnes i lite beger ala Skyr. Leste på nettet at den kun finnes på Coop, litt dumt :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smookiekins Skrevet 1. mars 2016 #5896 Del Skrevet 1. mars 2016 5 timer siden, Mazilla skrev: Ja, den var skikkelig god! Smakte akkurat som Solrik med appelsin og jordbær, men uten alt sukkeret Oj! Den MÅ jeg prøve! Elsker solrik, men unner meg kanskje 1 i året! Prøvde akkurat supergrøt m/quinoa. Den var god, men litt liten. Tror det hadde blitt kvalmende med mer da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uskyldenselv Skrevet 1. mars 2016 #5897 Del Skrevet 1. mars 2016 Nugatti Zero, veldig positivt overrasket over smaken! 43 kroner måtte jeg ut med for den lille boksen, det var skuffende Den zeroh safta må jeg lete etter, solrik er det beste jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 1. mars 2016 #5898 Del Skrevet 1. mars 2016 Prøvde Flow-yoghurten med mint og mørk sjokolade. Den var veldig god! Kommer garantert til å kjøpe den igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bell Skrevet 1. mars 2016 #5899 Del Skrevet 1. mars 2016 Sitter og koser meg med et glass Zeroh nå. Beste saften jeg har smakt jeg tenkte først på lollipop-is når jeg smakte den, men henger meg på at den smaker som solrik også! Mm, denne skal jeg lage saftis av i sommer. Sommeren er i boks! Terningkast seks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. mars 2016 #5900 Del Skrevet 1. mars 2016 17 timer siden, Sofie_22 skrev: Er det noen som har sett skyr med kokossmak? Finner den ikke... Har ikke sett den på Rema1000, men ser ut som de fleste Kiwiene har fått den inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå