Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #461 Del Skrevet 4. februar 2011 Stikker snuten innom her, jeg Hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #462 Del Skrevet 4. februar 2011 I dag fikk jeg en gul eos lipbalm i posten, kjøpt på ebay til 50 kr (dvs jeg sparte 30 kr ) Vet ikke helt om jeg likte den eller ei, syns den var litt for glatt på leppene (som vaselin), kanskje jeg blir mer vant til den etterhvert, jeg er jo veldig fornøyd med den med mint Smaker godt da, det skal den gula ha Vært litt flink studine i dag da, har gjort en øving, og litt på en annen, er ikke verst det på en dag som jeg egentlig ikke må på skolen Nå er det snart opplading til date, kanskje rydde litt inne på rommet først, må vel gå herifra om to og en halv time.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #463 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg, Hinata! Fikk du løst dassproblemet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #464 Del Skrevet 4. februar 2011 God helg, Hinata! Fikk du løst dassproblemet? Ble til at jeg vasket selv, og heldigvis har kjæresten dratt sin vei igjen Får håpe det er lenge til neste gang :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 4. februar 2011 #465 Del Skrevet 4. februar 2011 Ble til at jeg vasket selv, og heldigvis har kjæresten dratt sin vei igjen Får håpe det er lenge til neste gang :gjeiper: Da jeg bodde sammen med to andre jenter, hadde vi en lapp bak doen hvor det sto "Vær så god og SITT!". Funka faktisk over all forventning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #466 Del Skrevet 4. februar 2011 Det kunne kanskje fungert, men syns det er så teit, de to andre jeg deler bad med er ganske nære, og jeg snakker ikke med dem utover det nødvendige. I tillegg måtte lappen vært på engelsk fordi kjæresten ikke snakker norsk, føler det derfor blir litt innlysende at det er han jeg klager på :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 4. februar 2011 #467 Del Skrevet 4. februar 2011 Det kunne kanskje fungert, men syns det er så teit, de to andre jeg deler bad med er ganske nære, og jeg snakker ikke med dem utover det nødvendige. I tillegg måtte lappen vært på engelsk fordi kjæresten ikke snakker norsk, føler det derfor blir litt innlysende at det er han jeg klager på :gjeiper: Skjønner den. Vi kom på det i fellesskap, så det blir litt annerledes - men nøkkelen til et konfliktfritt kollektiv er å ta opp problemene før de blir store. Ta det opp rolig og saklig før det må bli en stygg konfrontasjon. Ja, det er lettere sagt enn gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #468 Del Skrevet 4. februar 2011 Hmmm, tilbake fra date.. Vet ikke helt hva jeg syns om han, litt som forventet, og litt uforventet.. vet ikke helt hva jeg syns om han til syvende og sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #469 Del Skrevet 4. februar 2011 Dass: skjønner at det er vanskelig for deg å si ifra til kollektivjentene...er ikke lett å bo sammen på den måten... Date: spennende....eller, kanskje ikke...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #470 Del Skrevet 4. februar 2011 Har blitt enig med meg selv at jeg skal gi han en sjanse til.. Kanskje jeg har vært singel så lenge at jeg har blitt altfor kresen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #471 Del Skrevet 4. februar 2011 Har blitt enig med meg selv at jeg skal gi han en sjanse til.. Kanskje jeg har vært singel så lenge at jeg har blitt altfor kresen? For a little bit of the ol' , eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #472 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, vi får nå se, ikke umiddelbart tror jeg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. februar 2011 #473 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, vi får nå se, ikke umiddelbart tror jeg :gjeiper: Har du ikke lyst på umiddelbart, så er'n vel ikke no' å spare på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 4. februar 2011 Forfatter #474 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, må innrømme at jeg tittet litt i skjul når han tok av seg genseren og t-skjorta ble med litt opp på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 6. februar 2011 Forfatter #475 Del Skrevet 6. februar 2011 Godterisprekk her i dag, måtte bort på 7-eleven og kjøpe litt smågodt i stad Jaja, ny uke med nye muligheter i morgen har snakket litt med han karen nå i helga, tror det som gjør at han skurrer er at han virker litt utilpass i sosiale situasjoner, litt "sosete" på en måte.. hmm, skal ikke være enkelt.. skal møte han igjen på torsdag, får se hva som skjer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #476 Del Skrevet 8. februar 2011 Halvveis til helg I dag fikk jeg samples fra Everyday Minerals, driver og tester dem ut nå (dårlig med dagslys men) Tror kanskje jeg må bestille nye samples, ser ikke ut som om noen av dem er riktige, men kanskje de smelter litt mer inn i huden etterhvert Dagens plan er (kanskje minus zzz og med tv) I morgen er det duket for bedriftspresentasjon med tapas Begynner å bli på tide med sommerjobbsøking også, fikk oversikt over de bedriftene som er spesielt ute etter folk innen mitt felt nå i helga. Blir litt satt ut når jeg leser mange av stillingsbeskrivelsene.. Skal jeg liksom kunne gjøre det? Skummelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. februar 2011 #477 Del Skrevet 8. februar 2011 Du skal ikke la deg lure av de stillingsbeskrivelsene altså, de høres mye, mye vanskeligere ut enn det stillingen innebærer i virkeligheten. Arbeidsgivere elsker å bruke store ord på det de jobber med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #478 Del Skrevet 9. februar 2011 Får sette meg ned og skrive søknader i helga, tror jeg har kommet frem til 6-7 bedrifter som er aktuelle for meg og som har sommerjobb i de områdene jeg kunne tenke meg (Trondheim, Oslo og hjemme-hjemme) Vet ikke helt hvor jeg har lyst til å være da, hadde vært deilig å være her og fått litt privatliv, men sommeren er jo tross alt en god anledning til å være sammen med familien og spesielt tantebarn. Dessuten så er det drittvær her oppe i forhold til hjemme Nå er det en time til jeg skal rusle bort til skolen og se bedpres, med tapas og bingo etterpå (bingoen tør jeg nok ikke å delta på, man må synge hvis man vinner ), men er moro å se på de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 9. februar 2011 #479 Del Skrevet 9. februar 2011 Hehe, må innrømme at jeg tittet litt i skjul når han tok av seg genseren og t-skjorta ble med litt opp på veien Aaaaand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 9. februar 2011 #480 Del Skrevet 9. februar 2011 Høres ut som det blir en bra kveld Lykke til med jobbsøking! Er enig med Juliane, ikke la deg skremme! Og husk at bedriftene vet at du er student og tilpasser ut fra det. Noe nytt på datefronten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg