Hinata Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #101 Del Skrevet 4. mai 2010 Hehe, da får jeg kanskje svare da.. Nei, jeg har ikke følelser for han, vi var vel begge ute etter en ting. Og så lenge vi begge er med på dealen så går det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 6. mai 2010 Forfatter #102 Del Skrevet 6. mai 2010 I går var jeg flink studine da også, men i dag står det verre til Jeg har gått tur da, og vasket klær, og regner med jeg skal shine rommet mitt i dag. Mamma kommer på besøk i morgen, for jeg har bursdag på lørdag Vet ikke om vi har så mye planer, får se hva jeg får dratt med mamma på, og om mamma er enig i at jeg får bursdagsgaven min på Ikea Blir vel middag ute sammen med mamma og brodern på kvelden da ihvertfall, det blir nok hyggelig. Får se om jeg får karret meg ned på butikken, har vært litt blakk de siste dagene, men i dag har det kommet 700 kr inn på kontoen Jeg har trekk fra sparekontoen til kortkontoen en gang i uka slik at jeg kan bruke 700 kr i uka. Blir som regel til at jeg overfører noen hundrelapper her og der hvis jeg skal til byen og shoppe eller noe. Sånn går det med den sparinga ja.. Gruer meg til husleia i juli, da må jeg sikkert be mamma og pappa om hjelp (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. mai 2010 Forfatter #103 Del Skrevet 7. mai 2010 Vil ønske alle sammen en fin helg :sol: Mamma er rett rundt hjørnet her, så blir nok ikke så mye KG i helga Enjoy guys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 8. mai 2010 #104 Del Skrevet 8. mai 2010 Gratulerer så mye med dagen, hinata! Håper du får en strålende bursdag og en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. mai 2010 #105 Del Skrevet 8. mai 2010 GRATULERER MED DAGEN :bolledeig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 9. mai 2010 Forfatter #106 Del Skrevet 9. mai 2010 Tuuusen takk Da er jeg passert 23 år :dåne: Nå har jeg fått sendt avgårde mamma. På fredag så var vi en tur innom IKEA, jeg kjøpte en kommode, et skoskap og et tv-bord. Av gaver fikk jeg drill av søs med familie (passet bra når jeg skulle montere ikeamøbler), av mamma fikk jeg øredobber og en ring i sett, men ringen passet ikke, så da var jeg og byttet det inn i en klokke. Av brodern så fikk jeg 3 singletter Så hadde vi rekelunsj før vi senere på dagen dro til tyholttårnet og spiste mat på Egon der Alt i alt en veldig trivelig bursdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 9. mai 2010 #107 Del Skrevet 9. mai 2010 TENK at jeg ikke fikk gratulert deg på dagen din. Fy Titt, FY!! Gratulerer på etterskudd Høres ut som du fikk masse fint, og det liker vi Håper du har det fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #108 Del Skrevet 15. mai 2010 Tusen takk TittTitt Denne uka har gått fort og sakte på samme tid, har absolutt ikke fått gjort det jeg hadde håpet på med tanke på lesing. Får se om jeg får satt meg ned litt i morgen I dag har jeg ikke gjort så mye, vært en tur i byen og sett etter noe å ha på meg på 17. mai, men fant ikke noe særlig. Så har jeg laget tacopizza i dag. Tacosaus, tacokrydret kjøttdeig, ananas, paprika, mais, løk, nachos og til slutt ost. Så må man jo selvfølgelig ha rømme med hvitløk på toppen *stålånde* Middagen blir ei heller komplett uten en heineken :øl: Vet ikke om jeg har så mye planer i kveld egentlig, kan hende det blir litt Kunne trengt det nå egentlig Har vært litt nedfor de siste dagene, vet ikke hvorfor. Bare godt å gråte litt over livet av og til. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 15. mai 2010 #109 Del Skrevet 15. mai 2010 Har vært litt nedfor de siste dagene, vet ikke hvorfor. Bare godt å gråte litt over livet av og til. *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #110 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg ønsker dere alle en fin 17. mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #111 Del Skrevet 18. mai 2010 Er så kjeeedelig å lese til eksamen Sitter på biblioteket og finner på alt mulig annet enn det jeg egentlig skal gjøre. Jeg har vært her i 2 timer og har drukket kaffe, lest litt i papiravisene, lest nettavisene kanskje 5 ganger, facebook, msn, spist litt mat, drukket mer kaffe Har fått gjort noen få eksamensoppgaver da, 2 av 10 eller noe sånt Jeg hadde ihvertfall en fin dag i går, selv om det var litt kaldt å stå ute og se på borgertoget. Men det viktigste er at jeg fikk is, pølse og brus Hehe... Ble litt småkvalm etterhvert, men det er nå sånn som hører til. I dag er det en uke til den første eksamenen min, jeg har eksamen 25. mai, 31. mai, 3. juni, 9. juni og 12. juni.. Det går slag i slag. De to som jeg har 31 og 3 er det ikke så farlig med da, det er to psykologifag med multiple choice som jeg har meldt meg på for å se om jeg kan få noen billige studiepoeng for lånekassa Vi får se om logikken min holder til å stå Nei, nå er det vel back to work.. *prøve å spole fram til 12. juni kl 13* Hmmm, funker dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #112 Del Skrevet 18. mai 2010 Jaja, da har jeg ihvertfall kommet meg velberget hjem. Ble til at jeg kjøpte meg 3 boller og en iskaffe for å klare å holde ut litt lenger på lesesalen Bad Hinata Også fikk jeg lånt meg to tynne lefser som kan hjelpe meg med eksamen i psykologi. Har ikke kjøpt noen pensumbøker, og tenker ikke å lese så mye på forhånd, så en lefse som jeg kan pløye gjennom kvelden før passer meg ypperlig Hva skal man ta seg til resten av dagen da? Kanskje en tur på solariumet, men jeg tror jeg utsetter det til litt senere i kveld. Er ganske varmt ute i dag, og da blir viftene så varme også. Sist gang lå jeg og badet i svette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #113 Del Skrevet 21. mai 2010 Oi, denne uka har jeg vært flink, sittet på biblioteket sammen med ei venninne fra kl 9 til 14.30 Så nå kan jeg ta velfortjent helg Har vært fint vær de siste dagene også, grilla sammen med to venninner på onsdag, spilte litt kort etterpå, og i går grillet jeg og drakk vin sammen med en kar som jeg har møtt på nett. Kos I kveld er det duket for fest sammen med de samme to venninnene som på onsdag, skal bli deilig å koble av litt Ha en fin kveld :sol: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #114 Del Skrevet 22. mai 2010 Blir sliten av alt dette sosiale samværet jeg Var moro i går da, koselig å komme seg litt bort fra eksamensbekymringer. I dag har jeg ikke gjort så mye annet enn å ligge på sofaen og sett tv, sett noen episoder med Big Bang Theory også Også har jeg irritert meg over at folka jeg bor med ikke gidder å kjøpe fellesting.. Nå er det sånn at jeg har oppvaskmaskintabletter inne på rommet mitt, sånn at kanskje folk tar hintet om å kjøpe inn. *silent treatment* Er min vaskeuke denne uka også, men de som skulle vaske gang og kjøkken forrige uke gjorde det jo ikke, så det er jo ekstra moro når det er ekstra skittent. Jeg tok en sveip over kjøkkenet her om dagen, for jeg var lei av å subbe rundt i matrester.. Hvem er det som ikke plukker opp ting som potetgull eller lignende når det faller på gulvet? Moro å få et helt måltid under sokkene sine når man lager seg litt mat ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #115 Del Skrevet 23. mai 2010 Jeg var nettopp på solariumet og tok noen minutter med kreftmedisin, og oppdaget etterpå at jeg har så hengeræv at jeg har fått to hvite striper under rumpeballene. Tror jeg må prøve å få litt farge inni dem også, kanskje ligge med knærne bøyd neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 23. mai 2010 #116 Del Skrevet 23. mai 2010 vet du det med at folk ikke kan kjøpe inn fellesting og ikke klarer å vaske etter seg tror jeg er veldig vanlig! jeg har ihvertfall opplevd det alt for mye selv og gjør som du, handler inn eget og har det på rommet! av og til så lurer jeg nesten på om foreldrene deres har lært de noe som helst når det gjelder vasking og deling.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #117 Del Skrevet 24. mai 2010 Høvleriii Høvleraaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #118 Del Skrevet 25. mai 2010 Æsj, jeg har eksamen i dag kl 15 Har absolutt ikke fått lest nok, men vet heller ikke hva jeg burde lese på :klø: Jaja, kl 19 i kveld så er jeg ferdig med en av fem eksamener da ihvertfall Som dere kanskje fikk med dere på forrige posten har Hinata fått litt intimkontakt også, er en som jeg møtte på nett, besøkte han spontant på søndag. Vi satt og tok noen øl og pratet og timene fløy. Så i går når jeg sa meg ferdig med eksamenslesing tok jeg meg en ny tur. Han hadde på forhånd advart meg om at han er kosesyk dagen derpå (som de fleste andre), men det gjorde ikke meg så mye Så da så vi litt på csi, , spiste kebab og så film.. Koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #119 Del Skrevet 25. mai 2010 Er ren pining å ha eksamen på ettermiddagen *nervøs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 25. mai 2010 #120 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvordan gikk eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg