Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:sol:  :natti:   :sol:  :kaffekopp:  :sol:

Og:

F R E D A G ! ! !

Snart lunsj, og så skal man ikke se bort fra at det kanskje blir en liten avspaseringstime senere, om det klaffer sånn... Mulig jeg må jobbe litt i helgen, men venter på beskjed. Så får bare ta det litt som det kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke med lite bevegelse, mye sitting med beina ned, varme og tidivs ganske usunt kosthold gjør visst underverker for føttene. :ironi: Snakk om hovne bein! :daane: Tror ikke de har vært så ille siden en lang flytur for et par år siden. Helt numment og klør, ikke spesielt trivelig kjenner jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får slenge dem på bordet... Jeg fikk på meg ankellenken  min i dag og var i grunnen ganske fornøyd med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Du får slenge dem på bordet... Jeg fikk på meg ankellenken  min i dag og var i grunnen ganske fornøyd med det...

Lang gåtur etter jobb hjalp litt heldigvis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Crazy, Stupid, Love og sløver i sofaen. Fin start på helgen :jepp:

Snart :natti: kjenner jeg, trøtt fuggel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:veslejenta:

Lang rusletur alene i formiddag, tok litt bilder og spiste blåbær. Deilig! Ellers noen sløve timer på verandaen, leste ut ei bok (Jørgen Brekke - Paradisplaneten) og startet på ny (Jan-Erik Fjell - Lykkejegeren). :sol:

Jobbet et par timer i går formiddag, fikk handlet litt og tok det ellers ganske rolig. Deilig helg! Godt med ei helg som ikke har vært fullstappet - bare avslapning og "lading" :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger sånne helger av og til :Nikke: Men det høres ut som om det foregår mye blodig på den verandaen din... :redd: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Man trenger sånne helger av og til :Nikke: Men det høres ut som om det foregår mye blodig på den verandaen din... :redd: :fnise: 

Etter par bøker med Lucinda Riley var det på tide med litt blod igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Nest siste mandag på jobb før årets sommerferie :jepp: Trøtt, men fattet. Sovet ok i natt, men drømt og herjet litt, så var ganske klar for mer søvn da klokka ringte.

Været ser jeg ingen grunn til å kommentere :sol: og ellers er det vel ikke så mye som har skjedd siden i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømmer også mye rart for tiden - kanskje det er varmen? :vetikke: I natt har jeg sett Book of Mormon med helt nytt cast og alternativt spillested, og så vidt unngått å havne i en ulykke med en av de gamle tre-t-banevognene, som ikke har vært i drift på mange år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feriestemning sa du? Halvannen uke igjen, blir laaange dager kjenner jeg.

Hjelper jo ikke akkurat med fantastisk sommervær ute, er jo ikke særlig fristende å være inne da :sukk:

Men, trøster meg med at NOE må jo finansiere vinterens langtur (og førjulsweekend), så får bare stå på :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Sauen Shaun skrev:

:essen2:  :perebrus: <- forfriskninger til deg på jobb. :klem: 

Tusen takk!

Timene har gått ganske fort i dag, så skal ikke klage :nigo:

Og nå er det jo bare FIRE dager igjen til ferie :strix:

Og vi sees jo veldig plutselig! :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Vraktrøtt tirsdag her... To sene kvelder hvor det har vært umulig å få sove i høvelig tid. Og tidlig våken (oppe rundt 05-0515 begge dager for toalettbesøk). :natti: Kan bli en interessant fortsettelse på uka dette kjenner jeg :frustrert:

Meeeen, veldig koselig ettermiddag sammen med Sauen i går! God mat, god prat og fine timer :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp: :kaffekopp: Fyller på med kaffe til deg. Og tar en :kaffekopp: selv og. Vraktrøtt sau også. Dårlig med søvn her og for tiden. Men jeg slipper tross alt å jobbe....

1 time siden, Roadrunner skrev:

 Meeeen, veldig koselig ettermiddag sammen med Sauen i går! God mat, god prat og fine timer :strix:

Tusen takk for fine timer :klemmer: Det var veldig godt å få luftet ut litt frustrasjon... Som du sa: hvem trenger såpeoperaer når man har Sauen? :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Mistenker at det er flere enn meg som trenger litt virtuell styrkedrikk i dag (eller hva, @Sauen Shaun?)

Er ikke uka for den gode nattesøvnen, men kommer meg heldigvis forholdsvis greit gjennom dagene allikevel. Tror skrotten har gitt litt opp, og bare godtatt at det er generell trøtthet, litt sene kvelder og snart ferie.

Fikk med meg armer og bein på tur i går, trosset varmen og dro meg oppover diverse bakker. Tungt og varmt, men samtidig deilig å få luftet meg litt igjen. Og god samvittighet etterpå, da sofaen kunne inntas med god samvittighet :jepp:

Mindre enn 13 timer igjen på jobb før ferie nå - dette liker vi! :strix:

Og langtidsvarselet ser meget lovende ut (for ferierende fugler, ikke like bra for regntørste bønder):

:sol::sol: :sol::sol: :sol::sol: :sol::sol: 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...