Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Var veldig spent på hvordan yogaen hadde gått for deg altså! Jeg syns jo det er så saliggjørende selv, så jeg klarer nesten ikke forestille meg at andre ikke skal like det også! :ler:

Sjøl jobbet jeg så hardt i går at jeg har skikkelig vondt i kroppen i dag :roll:

Håper du kommer i vater både kroppslig og matlig og jobbmessig - det er ikke greit å brålande etter ferie altså :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snakk om krasjlanding etter ferien ja... :sukk: Fatter ikke det er mulig! Men godt å vimse innom treningssenteret igjen i går, og satser på at hverdagsrutinene skal komme sakte men sikkert. Har med treningstøy idag også, og vurderer en liten økt på ellipse/tredemølle. Myk start!

Småhektisk i dag, men skal prøve å vimse innom KG litt innimellom :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til kvardagen ! :tommel:

Har du våkna unormalt tidlig så langt? Døgnrytmen din er vel stilt inn noen timer frem nå?

Flink du er som er klar for trening allerede. Myk start hørtes bra ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døgnrytmen har stort sett fungert ganske bra på nattestid, bortsett fra at jeg er skrekkelig trøtt. Våkner gjerne en gang i løpet av natten, men har heldigvis klart å sovne igjen etter passe tid.

Nå har jeg unnagjort litt isspising, med nonstop og peanøtter. Siste utskeielsen! Fått feiret dagen, og kunne liksom ikke stå og se på at de andre spiste i dag syntes jeg (og hadde skrekkelig lyst på selv også). Nå har jeg konkludert med at det fint er mulig å kutte ut sånt igjen, og at det bare straffer seg. For jeg skulle kjapt og elegant sette meg på huk for å ta opp noe jeg hadde mistet på gulvet. Og hva skjer? Buksa spjærer bak.. :kjefte::sjenert: Heldigvis har jeg på meg collegejakke i dag, med t-skjorte under. Så nå har jeg jakka rundt livet, og løper rundt i bare t-skjorta her... Usj!

Ergo må jeg uansett hjem en tur etter jobb i dag, for kan ikke gå rundt i denne buksa.. Fader altså! Selvfølgelig favorittbuksa også...

Snau time igjen, hjem og skifte, trening og en tur innom butikken tror jeg. Burde være en plan?

:sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Unnskyld at jeg ler, men sånne buksehendelser kan skje ja - er du som meg så bruker du dem til de er rimelig oppbrukt og da går det fort sånn ja.

Stakkar - mmm is med non stop og peanøtter er godt :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Flirer jo jeg også, men samtidig ganske småfrustrert. Buksa er ikke så gammel, men det er en klar favorittbukse. Så nå vurderer jeg å ta den med i en pose i ettermiddag, og kjøre omveien om butikken på vei til treninga. KAN jo være noe kan gjøres? Kanskje få en liten kompensasjon? Har ikke kvitteringen tror jeg, men er få forhandlere av det merket i nærheten... Må jo uansett ha en ny bukse.. Men guri så teit altså! Heldigvis ikke så mye at jeg er helt handicappet, men det ene laget tråder har tatt kvelden. Så nå er det et ganske stort felt som bare har vannrette tråder... Nice :kjefte:

Denne uka skal visst ikke være bare bare :ler: Godt vi er halvveis!

Støl etter yogaen også... Var jo "bare" litt rolige øvelser jo! :fnise: Dette kan bli interessant videre :jepp:

Huff, mest lyst til å ta en shoppingrunde etter jobb nå, og ikke like klar for trening. Men jeg SKAL innom treningssenteret en passende dag mens det ennå er litt farge igjen i fjeset. Så det så... :sjenert:

5 min igjen! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har i grunn litt sånn Mr.Bean-følelse her jeg sitter :ler:

Mangler bare et skjult kamera, så er det meste komplett i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i grunn litt sånn Mr.Bean-følelse her jeg sitter :ler:

Mangler bare et skjult kamera, så er det meste komplett i dag!

Håper alt ordner seg med favorittbuksa di :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den ikke var veldig gammel hadde jeg helt klart klagd ja!

Jeg har faktisk opplevd det samme. Hadde ei olabukse om var omtrent en måned gammel som revnet bak på jobben - jeg gikk rett bort på butikken med buksa på og klagde på stående fot - og fikk ny bukse :)

Skulle jo bare mangle egentlig.

Ikke stress med trening denne uka da vel. Du er litt døgnvill, slitt sliten osv - og om du kommer deg dit på slutten av uka en gang for eksempel, så har du likevel vært flink da!

Mye kule bilder forresten - men si meg var dere ikke på stranda en eneste dag??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Sorry, men buksespjæring er litt morsomt.. :ler: Ikke gøy der og da, men sånn etterpå i alle fall. Jeg ville forresten også klaget på den altså, det kan i alle fall ikke skade. Hvis den er rimelig ny skal det jo ikke skje!

:klem:

Ikke vær så streng med deg selv, du kommer inn i rytmen igjen. Husk at kroppen har hatt litt av et miljøsjokk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Og hva i allverden har skjedd med KG mens jeg har hatt skjønnhetssøvnen min??? :bond: De oppdaterte jo akkurat forumet jo... :sukk:

Jaja, det er torsdag, og nesten helg! I morra skal jeg på seminar et par timer på morgenkvisten og til legen på ettermiddagen. Det betyr kort arbeidsdag på en fredag!! :danser:

Var innom butikken med buksa i går, og fikk ny :duskedame: Hun hadde ikke min størrelse i samme modellen, men hun hadde en annen modell som var ok. Litt uvant med smale bein kjenner jeg, men samtidig litt moro med forandring! Hun skulle også se om hun kunne få tak i den samme modellen jeg leverte inn, og skulle ringe hvis hun fikk tak i. Kanskje det blir enda ei ny bukse på meg? Ikke dårlig!

OG jeg kom meg en tur på treninga i går også! Ble ikke så hardt, men en drøy halvtime ellipse og litt roing fikk jeg da til. Bedre enn ingenting! Litt mat-handling på vei hjem (stod i mot nystekte rundstykker og annet karbovas, og kom hjem med rømme, smør, egg, skinke, kylling, agurk etc.), og en tur innom en bensinstasjon for å vaske bilen. Godt for alt som er gjort!

:ler: Skjønner godt du etterlyser stranda, Suzy! Ble ikke stort med strand/bading mens vi var på rundturen de første dagene. Mye kjøring og masse opplevelser. Men bare vent :) De siste 10-11 dagene derimot! :sol:

Flink i dag, omelett til frokost og lunsj :danse: Satser på at jeg er på vei inn i tralten igjen nå!

:kaffekopp: til tørste morgenfugler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som får sammbrudd av sånne omgjøringer :roll:

Det ser rimelig greit ut, men hvorfor har listen over mine innlegg blir så uoversiktelig og rar? Får helt fnatt av sånt.

Flinka som sto imot dill og dall og er på nett igjen - og som kom deg på trening da gitt. Føltes det godt å røre seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare er jeg som får sammbrudd av sånne omgjøringer :roll:

Det ser rimelig greit ut, men hvorfor har listen over mine innlegg blir så uoversiktelig og rar? Får helt fnatt av sånt.

Flinka som sto imot dill og dall og er på nett igjen - og som kom deg på trening da gitt. Føltes det godt å røre seg igjen?

Håper de fikser opp mye før de sier seg fornøyde med forumendringen! Mine Innlegg er bare rot, og man MÅ innom første side før man kan bla til siste? Hvorfor forsvant oversikten over antall sider? Og gamle sitater skulle visst komme på plass etter litt konvertering (nå føles det som å lese en bok der setningene ikke helt står i rekkefølge...

Føltes godt med en treningsøkt igjen! Var tungt, men tror det var lurt å komme litt igang. Starte rolig og øke etterhvert :jepp:

En fasinerende yoga-betraktning så langt forresten: jeg ble mye raskere støl etter yogaen enn etter vanlig trening føler jeg. Kan det stemme? I dag er det dag to etter første yogaøkt, og jeg er mindre støl enn i går. Normalt har jeg den verste dagen på dag to.... Hmmm.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En fasinerende yoga-betraktning så langt forresten: jeg ble mye raskere støl etter yogaen enn etter vanlig trening føler jeg. Kan det stemme? I dag er det dag to etter første yogaøkt, og jeg er mindre støl enn i går. Normalt har jeg den verste dagen på dag to.... Hmmm.. :klø:

Hm, det kan nok fort være sånn ja. Jeg er stort sett mest støl dagen etter også letter det på dag to. Når skal du dit igjen?

Det som er mer interessant med yoga er at man kan bli støl på helt isolerte plasser på kroppen (det kan i allefall jeg). Ti cm på hver side av midjen f.eks :vetikke::ler:

Jeg håper de fikser opp litt... sukk.. det er ubehagelig å lese og bloggene er søkk vekk også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny yogaøkt i kveld :)

To ganger denne uka og to ganger neste uke. Så blir nok mer krigere og solhilsen i kveld tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er misunnelig på dere som kan lære yoga. Hadde det vært et sånt tilbud i nærheten, hadde jeg dratt med en gang! Vil gjerne bli litt myk og statisk sterk. Ble helt fasinert av søskenbarnet mitt som lærte meg litt, og mens jeg skalv hele tiden gjorde hun alt med rolig bevegelser og full kontroll.

Skjønner lite av forumet jeg og, men tror at alle tråder er lagt inn på nytt, så derfor er alle innlegg "nye". Derfor kommer man til det "eldste av de nyeste", dvs. førstesiden. Kaos på morgenkvisten :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunsjen unnagjort, dagens andre lavkarbomåltid. Kommer seg!

Ellers fremdeles småhektisk, og jeg kjenner det skal bli veldig godt med helg snart. Slappe av og sove!

Tror det blir en liten tur innom et par butikker på vei hjem fra jobb i dag, så litt mat og så videre på yoga senere. Og kanskje CM i kveld? :jepp:

Tom i hodet... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også prøve yoga, bare venter på at de skal starte nye nybegynnergrupper. Yess!

Jeg er enig med dere ang. forumet. Føler meg litt lost her nå, sliter med å få oversikt på min side, og ikke minst å finne ut hva som er nytt og ikke! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg strever også litt med å få oversikten her - alt er liksom så langt unna hverandre på listeer osv... :klø:

Yoga er toppers - tror jeg frelste ei til i går. Hun jobber som intruktør på treningssenteret og vi var på samme time i går, også prata vi litt og jeg sa jeg var så tung i beina på grunn av stølhet fra dagen før - og det ene tok det andre. Hun var veldig nysgjerrig på yoga og jeg solgte inn alt jeg kunne.

Så hun skulle prøve :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste som er litt synd her er at det ikke er så mange yogatimer utenom kurs. Nå går det endel nybegynner kurs, og så kjører de et eller to kurs for viderekomne (parallelt). Utover det er det en eller to timer i uka, ellers ikke noe Yoga. Håper det kommer flere timer etterhvert! Føler meg nok ikke helt klar for et viderekomment kurs etter 4 ganger på nybegynnerkurs :ler:

Halvannen time igjen, og det er tid for kakepause på jobb. Jeg skal fint klare å holde meg unna :jepp: Men kan være det blir en bitteliten fruktbit da... :sjenert: Ellers er sola på vei frem, og jenta teller ned til klokka nærmer seg 15... Varm også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...