Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Er det jeg også tenker, at så lenge man har billetter, pass, penger og kamera, så kommer man ganske langt :fnise: Vi skal jo ikke inn i tjukkeste Amazonas eller til Sahara, men faktisk til et ganske sivilisert sted. :jepp: Og man har jo en tendens til å ta med for mye snarere enn for lite :fnise:

Først Curling-kamp (som var knallbra!), og nå veksler jeg mellom laghopp og lagsprint. Altfor mye som sendes på en gang :fnise:

Fremdeles uvirkelig at jeg til helgen befinner meg på et sted som er ca 40 grader varmere enn her... :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fremdeles uvirkelig at jeg til helgen befinner meg på et sted som er ca 40 grader varmere enn her... :dåne:

Det skjønner jeg godt!

Også må du LOVE meg å ferieflørte! Masse! Hvis ikke komemr Strenge-Suzy igjen :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå! Kan skjønne du er fryktelig spent! Det virker bare helt fantastisk å reise til Bali nå, særlig med tanke på all den j*vla snøen. *lei* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt!

Også må du LOVE meg å ferieflørte! Masse! Hvis ikke komemr Strenge-Suzy igjen :nei:

:skratte:

Ferieflørte? Meg? Vet knapt hvordan ordet flørte staves jo... :sjenert: Men skal vel alltids klare å sende et smil hit og dit... Du altså! *skeptisk til Strenge-Suzy*

Ikke lenge igjen nå! Kan skjønne du er fryktelig spent! Det virker bare helt fantastisk å reise til Bali nå, særlig med tanke på all den j*vla snøen. *lei* :ler:

Etter så mange uker med snø og minusgrader skal det bli helt fantastisk med litt sol og varme. Sånn sett føles timingen av turen helt suveren! :hoppe: Har forsåvidt vært deilig å slippe slaps, regn, sørpe, is og slikt, men nå begynner jeg å bli ganske forsynt med minusgrader og snø. Rett og slett!

Nede på 9-tallet igjen i dag, etter noen dager på 0'en. Har slurvet ganske mye med karbene den siste uken, men har heldigvis lagt ganske så stabilt på litt lav 0 hele tiden. Nå prøver jeg å mobilisere litt karbo-skjerpings før turen (lettere sagt enn gjort, må innrømme det), og så et glimt av 9'ern idag. Gjorde godt! Men stresser ingenting nå, er i skikkelig feriemodus, og tar det litt som det kommer. Rett og slett!

Nei, må hive meg rundt her og komme i gang. Mye som må gjøres på en tirsdag! Og litt stress når det er mye som må gjøres før jeg sitter på flyet...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Feriesommerfugler regjerer i fuglemagen om dagen, tror jeg. Det er bra. Sånn skal det jo være når man straks skal til sommerhimmelen ;)

Japp - du skal ferieflørte. Det har du skikeklig godt av.

Smil, kikk, prat med hvem som helst og klin om anledningen byr seg :nigo: Det er jo ingen som kjenner deg der uansett.

Hurra for 9'ern uansett slurv eller ei. Kanskje du har stresset av deg litt vekt? Det har jo gått rimelig fort i det siste.

Ha en god dag - selv om det er tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Ja, for all del ikke ta med for mye. Tror jeg brukte halvparten av det jeg tok med til Australia. Og i tillegg kjøpte jeg meg litt klær.

Enig med Suzy her! Benytt anledningen til å flørte med akkurat hvem du vil :lur: Sunt for kropp og sjel !

Forresten....skriver du blogg? Er det lov å få adressen dit? :sjenert:

:klem: til deg! Nå nærmer det seg avreise!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville kanskje tatt med meg ei bukse jeg :sjenert: Vet ikke hvordan tempen er der om kveldene, men jeg fryser gjerne i 25 grader på kveldstid om jeg har blitt litt solbrent på dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Feriesommerfugler regjerer i fuglemagen om dagen, tror jeg. Det er bra. Sånn skal det jo være når man straks skal til sommerhimmelen ;)

Japp - du skal ferieflørte. Det har du skikeklig godt av.

Smil, kikk, prat med hvem som helst og klin om anledningen byr seg :nigo: Det er jo ingen som kjenner deg der uansett.

Hurra for 9'ern uansett slurv eller ei. Kanskje du har stresset av deg litt vekt? Det har jo gått rimelig fort i det siste.

Ha en god dag - selv om det er tirsdag.

Faktisk en ok tirsdag i dag. Hektisk, men ikke så mos som jeg pleier! Men småstressa over alt som må gjøres, og føler jeg stort sett bare løper i ring :kaklehone:

:sukk:

Gleder meg til å få avreagert litt på spinninga!

God morgen :)

Ja, for all del ikke ta med for mye. Tror jeg brukte halvparten av det jeg tok med til Australia. Og i tillegg kjøpte jeg meg litt klær.

Enig med Suzy her! Benytt anledningen til å flørte med akkurat hvem du vil :lur: Sunt for kropp og sjel !

Forresten....skriver du blogg? Er det lov å få adressen dit? :sjenert:

:klem: til deg! Nå nærmer det seg avreise!

PM er sendt! :sjenert:

Knallvær her i dag :sol: kanskje en liten forsmak på det som venter? 35 grader varmere, og vesentlig mindre snø (erstattet med sand...), men :sol: gjør godt for kropp og sjel altså!

Må le, et par på jobb kaller meg bare Bali-bitch i dag :fnise: Kan ikke annet enn le jeg, er jo ikke vondt ment i det hele tatt, bare bittelitt god misunnelse tror jeg :hoppe:

Ville kanskje tatt med meg ei bukse jeg :sjenert: Vet ikke hvordan tempen er der om kveldene, men jeg fryser gjerne i 25 grader på kveldstid om jeg har blitt litt solbrent på dagen :ler:

Reiser i ei bukse, så NOE har jeg med :) Og litt avhengig av hvilken bukse jeg reiser i (om det blir dongeri eller bomullsbukse (litt mellomting mellom treningsbukse og kosebukse) vet jeg ikke helt...), så er det mulig at det blir med ei ekstra. Men aner meg at det skal mye til før jeg kommer til å fryse nå.. Alt over 5 varme er jo varmt! :fnise:

:kaklehone: farer videre til nye oppgaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh har du blogg? Og den har ikke jeg adressen til??? :snurt:

:kaklehone:

PM-sendt

:dåne: *det var nære på...*

(men kunne jo bare spurt pent, så hadde link kommet... :sjenert: )

Strenge-Suzy er skommel altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan være lurt å ta med en cardigan i veska - det er kaldt på flyplasser med aircondition.... jeg holdt på å fryse i hjel da vi måtte vente på flyplassen i KL på et fly videre til ei øy... var sikkert 20 grader der inne, men det er kaldt det når du kommer inn fra rundt 30 grader... Jeg brukte også cardigan på kveldene pga mygg, syns ikke myggsprayene funket noe særlig.. de norske er for svake rett og slett.. og det er alltid et sted en har glemt å smøre seg.. jeg hadde myggstikk på rompa feks! gikk med skjørt og da fløy de opp der og forsynte seg.. frekke mygg! :kjefte:

Masse god tur hvis jeg ikke kommer meg innom her før du reiser! Kooooos deg masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, thumbalina!

Om to døgn sitter vi i Oslo :bolledeig:

Vurderer sterkt om jeg skal reise i en behagelig kosebukse, og min kjære HH-genser. Og så ha med t-skjorte/stroppetopp i håndbagasjen, samt et skift undertøy. Tror jeg bør være reddet da? Frister veldig å reise i en behagelig bukse, og passe varmt kledd oventil. Slipper da å dra på ekstra jakke, og samtidig tar den genseren liten plass i kofferten underveis. Men vi får se!

Alt tøyet er vasket i kveld og henger nå til tørk. Siste pakkingen i morra, så er jenta klar!

Nå har jeg jobbet litt overtid og skal sløve litt på sofaen før senga. Trøtt gitt! :jepp:

Utrolig tung i kroppen på spinninga i dag, og måtte virkelig jobbe hardt for å fullføre. Skal se kroppen har innstilt seg litt på ferie allerede? :fnise: Har en liten plan om trening i morra også, men får se litt hvordan arbeidsdagen utvikler seg. Mulig jeg må jobbe litt ekstra for å få unna det som trengs, og da får jeg bruke litt av ettermiddagen. Men krysser fingrene for at jeg slipper ekstra jobbing!

Slappfisk her... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slappfisk her... :natti:

Her og! :ler:

Syns ideen med kosebukse og HH-genser var god. Det er gjerne ganske kaldt på flyene og dere skal sitte der lenge, så det er greit å ha noe lunt å ha på der.

Rart med dagsform gitt. Jeg svettet som et dyr da jeg løp i dag. Kjørte første intervall på 10, neste på 10,5 og den deretter på 11 og siste på 11,5 (km/t - altså) fy flate jeg var kjørt altså! Klissvåt i ansiktet (og selvsagt andre steder også). Da betyr det sikkert at det er veldig sunt for meg - pleier alltid å tenke det når noe er vondt og tungt :ler:

Nå er det skiskyting og 10.000 meter på tv - sløver videre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vips utgikk treninga i morra....

Ei venninne som jeg ikke har sett på evigheter (før jul i fjor) skulle en tur hitover, og ville gjerne treffes når jeg var ferdig på jobb. Aner ikke når hun evt tusler videre, så regner med at treninga utgår ganske greit. Skal heller få bedret min sosiale samvittighet! :fnise:

Men da kan jeg jo pakke litt mer i kveld da, begynne å få håndbagasjen på stell kanskje? :jepp: Eller kanskje ta det i morra? :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og! :ler:

Syns ideen med kosebukse og HH-genser var god. Det er gjerne ganske kaldt på flyene og dere skal sitte der lenge, så det er greit å ha noe lunt å ha på der.

Rart med dagsform gitt. Jeg svettet som et dyr da jeg løp i dag. Kjørte første intervall på 10, neste på 10,5 og den deretter på 11 og siste på 11,5 (km/t - altså) fy flate jeg var kjørt altså! Klissvåt i ansiktet (og selvsagt andre steder også). Da betyr det sikkert at det er veldig sunt for meg - pleier alltid å tenke det når noe er vondt og tungt :ler:

Nå er det skiskyting og 10.000 meter på tv - sløver videre :fnise:

Herlig med skikkelig treningsøkt da! :trene:

Kan nyte en skikkelig godfølelse etterpå.

Her var det mest tungt... Slet med å få opp pulsen, beina var blytunge og hodet var ikke med i det hele tatt. Klarte liksom ikke å fokusere skikkelig på treninga, ble bare noe rot. Men, litt er bedre enn ingenting! :jepp:

Slappfisker videre (bare å bøye verbet "å slappfiske" :fnise: )

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Småstressa her... Flyr lavt på jobb om dagen, og innimellom går det rett og slett litt rundt for en stakkar. Lurer på om alle føggel's har det sånn før de skal trekke sydover for vinteren? Nå er denne fuggeln litt treg i oppfattelsen da, så er litt sent ute med reisen sydover :fnise: Men bedre sent enn aldri!

Sjelden jeg sier dette føler jeg, men nå går timene altfor fort på jobb altså! Snart lunsj jo! :sukk: Får bare hive meg rundt igjen, om jeg skal ha håp om å komme fra jobb på tida og rekke venninnebesøk.

Beklager litt hektiske besøk på KG om dagen, og litt lite dagbokaktivitet... Prøver å få lest hva som står i deres bøker, men ikke alltid jeg rekker å svare dessverre...

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...