Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Disse to ukene kommer nok til å gå mye fortere for deg enn for oss her hjemme som sitter og venter på våren ! :filer:

Du må huske å nyyyyyte ferien :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fennikel te gjør underverker for luft i magen! og peppermynte te roer også ned magen.. dere har kanskje grønn te med mynte på jobb et sted??? Det funker i alle fall! Da jeg var på mitt verste med magetrøbbel så laget jeg te av tørket mynte, og det var nesten som å ta en paracet for hodepine.. helt genialt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og de to ukene unna KG og alt annet unner jeg deg av hele mitt hjerte altså! Bare så du vet det.

Takk :sjenert:

Gleder meg veldig, skal bli helt herlig! Og med full snøstorm ute (igjen...), så hjelper det med litt Bali-tanker i bakhodet.

Disse to ukene kommer nok til å gå mye fortere for deg enn for oss her hjemme som sitter og venter på våren ! :filer:

Du må huske å nyyyyyte ferien :sol:

Aner meg at mine uker kommer til å gå styggfort ja.. Egentlig er det litt urettferdig synes jeg, for mine uker burde gå saktere! Jeg skal jo nyte sol og varme, og trenger all den tid i verden. Dere har jo "bare" et lass hverdager i mellomtiden :fnise:

Fennikel te gjør underverker for luft i magen! og peppermynte te roer også ned magen.. dere har kanskje grønn te med mynte på jobb et sted??? Det funker i alle fall! Da jeg var på mitt verste med magetrøbbel så laget jeg te av tørket mynte, og det var nesten som å ta en paracet for hodepine.. helt genialt =)

Tenker aldri på sånt jeg vettu... Litt sløv på det området, og heller ikke glad i te-drikker... Har alltid slitt med å få ned ting jeg ikke synes smaker særlig godt, og måtte blant annet jobbe litt for å få dyttet ned drikkevaksina. Svelger heller et lass piller eller tar sprøyter jeg. :ler: Sær? Juppsi, er nok kanskje det...

Usj, blir bare noe vas denne dagen her...

Ser ut til at treninga går i vas på grunn av jobbing. Endel ting som MÅ gjøres i kveld, og nå ligger det til å bli noe inderlig stress om jeg skal komme meg avsted på treninga også (om jeg rekker det i det hele tatt). Har veldig lyst på en treningsøkt, samtidig som jeg har lyst til å få unna det jobbmessige. Og er nok redd jobb må seire denne gangen... :kjefte: Skal jobbe ekstra rett etter jobb i dag, samt at jeg må jobbe hjemmefra senere. Herlig...

*ta seg sammen og tenke mer på Bali*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh... Bali altså! Jeg kommer ikke over hvor heldig du er!! Men samtidig så unner jeg deg det virkelig! Det blir en helt utrolig tur tror jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fennikel te smaker lakrisrot og Peppermynte te smaker... vel ja.. mint :gjeiper: Så de er faktisk ganske gode..smaker ikke urter liksom.. den drikkevannsvaksninen er jo ganske ekkel.. vi droppa den da vi skulle til malaysia ettersom den ikke er 100% effektiv.. foressten.. nå når du nevner det, så fikk vi beskjed om at en KAN bli dårlig i magen av den.. så kanskje det er det du sliter med nå????

Snart helg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar overtidsfuggelen... :tristbla:

Takk for omtanken! Kjipt med overtid, men jobben må gjøres og jeg prøver å fokusere på pengene og at det er fredag i morgen og tur neste uke. Hjelper det!

Åhhhhh... Bali altså! Jeg kommer ikke over hvor heldig du er!! Men samtidig så unner jeg deg det virkelig! Det blir en helt utrolig tur tror jeg!

Det tror jeg også! :klem:

Og faktisk helt greit med guffen snøstorm utenfor. Jo mer kjipt vær, jo mer kjenner jeg at jeg gleder meg! Og så håper jeg at det verste er unnagjort til vi kommer hjem igjen, og at det begynner å ligne VÅR!

Fennikel te smaker lakrisrot og Peppermynte te smaker... vel ja.. mint :gjeiper: Så de er faktisk ganske gode..smaker ikke urter liksom.. den drikkevannsvaksninen er jo ganske ekkel.. vi droppa den da vi skulle til malaysia ettersom den ikke er 100% effektiv.. foressten.. nå når du nevner det, så fikk vi beskjed om at en KAN bli dårlig i magen av den.. så kanskje det er det du sliter med nå????

Snart helg!!!

:ler:

Tror ikke drikkevaskina er synderen skal jeg være ærlig. Føltes mer kostholdsrelatert, men vet jo aldri. Har lest litt om bivirkningene, men ser ut til at det for det meste er snakk om lett kvalme og uvelhet kort tid etter at vaksinen ble tatt. Min ble jo tatt for halvannen uke siden, og merket ikke noe ubehag da (annet enn masse raping pga luftbobler). Men nevnte for mams at jeg hadde hatt et par dager med intens mageknip og styr, og hun fortalte at hun hadde akkurat det samme for et par uker siden. To dager med skikkelig styrete mage, og masse mageknip. Så kanskje det er noe "som går"?

Ikke helt lavkarbo-middag i dag, siden det blir overtidsmiddag på jobb... Men satser på at det skal gå greit allikevel. Mat må man ha, og jeg blir litt småstressa og styrete av dette kaoset, og da blir gjerne kostholdet nedprioritert. Rett og slett. Skal være glad i morra når det er tid for HELG!

Nei, får vel komme igang igjen. Normalt tid for å gå hjem, men får vel holde ut nærmere 3 timer til tenker jeg.. Drømmer om :veslejenta: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang dag!!

Jobbingen gikk ikke så knirkefritt som "planlagt", så kom ikke hjem før nærmere 1930... Fikk vasket en maskin tøy og surret litt, før det var tid for hjemmekontor fra kl 21. Og her sitter jeg ennå... Nærmer seg heldigvis slutten nå, og kjenner det skal bli godt. Vært en lang dag! Nå håper jeg bare morgendagen går knirkefritt, med seminar, konsulentbesøk og siste vaksinestikk. Så blir det helg!!! MÅ gjøre rent her i morra, leiligheten er rene svinestien nå... Og får trolig venninnebesøk på lørdagen, så greit å få unna det verste.

Sov godt folkens! Dette er i seneste laget for denne skrotten altså... :natti: Men er jo skiskyting også dah! Og kan sove en liten time lenger i morra pga seminaret...

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Fredagen ble hektisk.. Først seminar, så noen timer på jobb som gikk altfor fort, og vips var det vaksinetid. Måtte dra ekstra tidlig fra jobb, siden det var litt snøkaos på veiene. Men fikk vimset innom et par butikker før jeg skulle på vaksinasjonskontoret, og fikk en liten treningsøkt etterpå. Godt for skrotten! Ellers en ganske sløv kveld på sofaen, jenta var sliten!

I dag skulle jeg hatt besøk av ei venninne (samme avtalen som ble avlyst for et par uker siden), men været satte en aldri så liten stopper for det gitt. Det ble advart mot å kjøre bil om man ikke var helt nødt, og da fant vi ut at det ikke var noe vi skulle risikere livet for. Siden jenta fremdeles er litt sliten, så er det i grunn helt greit. Hatt en rolig dag i heimen, med litt småpusling her og der. Fått skrevet ymse lister (bedre sent enn aldri), og tror jeg skal få litt oversikt over pakkingen etterhvert. Foreløpig bare funnet frem pass, billetter, litt toalettsaker og fotoutstyret (fått ladet ymse batterier blant annet). Men jeg er i gang!

Inviterte ei anna venninne hit i kveld, men hun hadde andre planer. Så da blir det sofaen på denne jenta, med OL på tv. Gleder meg! :veslejenta: Det eneste skåret i gleden er at jeg har en begynnende senebetennelse på gang i venstre arm... :sukk: Ergo må jeg rett og slett begrense databruken litt (og det er jo ikke så gøy!), og ser ut til at strikketøyet også utgår. Argh!

Ellers merkes det at jeg er litt tilbake på karbokjøret igjen... :sukk: Vært en rotete uke, og motivasjonen for å stramme inn igjen er ikke helt tilstede. Bare noen dager til vi reiser og lavkarbo utgår for et par uker, og nå er skrotten helt kjørt allikevel. Merker mye mer sug etter karbo/mat/sjesk/snop, blir liksom ikke helt fornøyd. Magen er mer i ulage, føler meg mer oppblåst, og er ikke flink nok til å drikke nok vann. Og alt er selvforskylt! Tåpelig :sjenert: Men skal ikke klage så veldig, for aner meg at de neste 5 dagene ikke blir så skrekkelig mye bedre, og det er min egen skyld.. Skal prøve å være litt flinkere enn nå, men motivasjonen ligger i feriemodus. Rett og slett!

Håper folket har en fin helg! Tross drittvær... Her blåser det friskt, snør jevnt og er for øyeblikket 8 kalde. Det er kaldt med den vinden! Næh, holder sofaen jeg gitt :jepp:

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

Ingen her? Hmm... Svært stille! Men har ikke vært den mest aktive jeg heller da... :sjenert:

Kofferten har kommet frem, og jeg tenkte jeg skulle være flink og gjøre litt mer fornuftig her i dag. Jo mer jeg har på stell i dag, jo mindre stress blir det utover i uka, og jo større er sjansen for at jeg får trent litt etter jobb de neste tre dagene. Rett og slett! Må jo begynne å planlegge hva jeg skal gå med de neste dagene, kontra hva jeg skal ha med... Får bare komme igang igjen her!

Håper alle har en finfin helg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Endelig er uka her! Uka der snø blir til sol, minusgrader til plussgrader, ull til bikini :danser: Trenger kanskje ikke si mer? :fnise:

Et par runder med koselig besøk i går, og vips var det kvelden. Søndagen gikk fort! Fikk ikke gjort alt jeg hadde tenkt, men er uansett i rute tror jeg. Satser på en treningsøkt etter jobb i dag, så et par ærend på vei hjem, og så litt pusling hjemme. Epilsering, pakking og rydding. I morra blir det trening og klesvask, og onsdag satser jeg på trening, pakking og siste innspurt. Gleder meg! :sol:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Utrolig fort helgene går, men for din del er vel dette en av de få gangene hvor mandag er helt greit ? Har du reisefeber?

Husker jeg ikke hadde det før ca. 2 dager før avreise.

Det er jo veldig greit å pakke til varme strøk når det er vinter her hjemme, for det du skal pakke blir vel ikke brukt daglig? Mine sommerkjoler ligger iallefall ikke øverst i skapet...

Her snør og snør det! Veldig hyggelig, men ikke fullt så gøy å måke. Noe både meg og mannen syns, så vår oppkjørsel er vel den som kommer til å bli bar seinest i gata... :fnise:

Ha en fortreffelig mandag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen sydenfarer :ler:

Her er det 20 minus på morgenen i dag og surt og jeg kunen ikke annet enn å tenke på deg som pakker solkremen og gjør deg klar for bare sol og varme. Så HERLIG!

Vi har begynt med tidlige møter på deadlinedager, så jeg tror jeg skal samle meg litt sammen her, men kommer innom igjen.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Utrolig fort helgene går, men for din del er vel dette en av de få gangene hvor mandag er helt greit ? Har du reisefeber?

Det er jo veldig greit å pakke til varme strøk når det er vinter her hjemme, for det du skal pakke blir vel ikke brukt daglig?

Ha en fortreffelig mandag! :klem:

God morgen!

Vet egentlig ikke helt om jeg vil kalle det reisefeber, men kjenner jo at jeg gleder meg. Og var godt å få frem kofferten i går, selv om det var litt uvirkelig også. Er så lenge siden turen ble bestilt, og plustselig er det bare få dager igjen. Før uken er omme er jeg på Bali, og det er en helt syk tanke!

Du har helt rett :fnise: Innså det etter at jeg hadde skrevet innlegget om pakkingen (og at jeg måtte planlegge hva jeg skulle gå med de siste dagene her hjemme), at det ikke akkurat er noe stort problem. Stroppetopper, shorts og bikini blir ikke flittig brukt om dagen :ler: Og tror ikke fleece, ull og superundertøy blir den store slageren på Bali heller....

Helt greit med mandag ja :jepp: Litt trøtt, litt stressa og litt mye armer og bein, men satser på at det skal gå seg til. Blir vel litt sånn denne uka uansett, mye som skal være på stell før jeg reiser. Men reiser gjør jeg uansett! :danser:

Ha en superduper mandag du også, Kanei! :klemmer:

God morgen sydenfarer :ler:

Her er det 20 minus på morgenen i dag og surt og jeg kunen ikke annet enn å tenke på deg som pakker solkremen og gjør deg klar for bare sol og varme. Så HERLIG!

Vi har begynt med tidlige møter på deadlinedager, så jeg tror jeg skal samle meg litt sammen her, men kommer innom igjen.

:kaffekopp:

Rett og slett SUPERHERLIG! Og litt uvirkelig... Bikini i februar liksom... Spesielt snålt på lørdagen, med snøstorm og ørten kalde. Måtte grave dypt i skapet for å finne det som skulle i kofferten! Tenk, to uker uten å fryse!!! :danser:

Kos deg på møtet, og ha en superduper mandag!

:danse::kosteskaft::sexy::sol::fisk::is::bolledeig:

Litt kreativitet burde knekke koden over :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å pakke immodium!! :fnise:

Du er så utrolig heldig!!! Jeg stoooorkoste meg i malaysia i 30 grader, var helt herlig!!! Litt mye fuktighet i lufta, så sminke og hårstyling utgår - men gud så deilig det erå bare kunne stå opp og gå ut døra uten å tenke åp hva en må kle seg med... er bare å surre på seg en sarong å gå ut... jeg levde i den lille stoffbiten de dagene vi var på hotellet.. fantastisk deilig! De prøvde stadig vekk å selge meg sånne når vi var ute og fartet, og jeg prøvde å forklare at det var for kaldt hjemme.. og de bare "nei nei, da knytter du den bare sånn, så blir det varmere..." hehe -ikke akkurat noe forståelse for hva "kaldt" betyr... han ene guiden vår i regnskogen ble helt forferda da vi fortalte om vinter, snø og piggdekk på bilen.. han trodde vi var gale som kjørte bil da.. og lurte på om myndighetene da opplyste for dag til dag om det var sikkert å gå ut i kulda :fnise: Det kaldeste han noen gang hadde opplevd var 15 varmegrader.... så sier seg jo selv at de har litt vanskelig for å forstå hva minusgrader er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Imodium er pakket! :fnise:

Dama på apoteket spurte om jeg ville ha Idoform eller Imodium, og jeg var ganske klar på at her skulle galskapen stoppes. Reguleres får man gjøre en annen gang :ler:

Denne dagen utgår rett og slett. Helt gåen etter å ha sittet imøte fra kl 09 til nå... Og i utgangspunktet trodde jeg møtet bare skulle vare halvannen time :dåne: Ble to møter da, men allikevel! Er det mulig???

Og nå har jeg bare drøyt 2,5 dager igjen før jeg reiser, og jenta er lettere stresset. Trenger ferie, definitivt!!!

Håper jeg kommer avgårde herfra om en halvtime, og at jeg får en god treningsøkt. Og litt rolig kveld i heimen...

*fuglen flyr lavt for øyeblikket...*

:kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avslapning i sofaen nå, før det blir senga etterhvert. Har vært flink jente og epilert legger og armhuler, ryddet litt og dyttet litt mer oppi kofferten. Fikk også handlet et par ting etter treninga i dag, så nå tror jeg det meste skal være på stell snart. Veldig usikker på hva jeg har med meg av klær, føler det er skrekkelig tynne og lette plagg (med tanke på det været og temperaturen jeg reiser fra...), men har jo fått flere forsikringer om at jeg ikke trenger noe varmere. Så en heklet jakke, to par capribukser, noen t-skjorter, flere stroppetopper og 3 shorts burde vel være et bra utgangspunkt? To par sandaler, reiser i joggesko, har med badedrakt og to bikinier samt undertøy. Og selvfølgelig toalettveske full av det ene og det andre, samt en liten pose med solkrem, shampo, dusjsåpe etc. Et par poser Biotex, en pakke bind i ymse størrelser (krysser alt jeg har for at jeg ikke trenger et eneste ett!), og en hel masse andre ting og tang... Tror virkelig at jeg begynner å nærme meg noe altså! Begge kameraene er ladet, minnekortene er formattert, mobilen er konfigurert for mobilblogging (om det skulle bli aktuelt) og mp3-spilleren er ladet (tar ny lading og litt mer musikk på den på onsdagen). Pass, solbriller, billetter, penger, reisehåndbok etc er lagt klart. Noe mer jeg bør tenke på? Har også med et lett strandhåndkle i mikrofiber, tar lite plass og skal visst fungere greit. :klø: Føler jeg har litt kontroll gitt! :jepp:

I morra blir det spinning, klesvask, litt overtidsjobbing og ellers ymse forefallende. Onsdagen satser jeg på en kjapp treningsøkt etter jobb, så hjem til siste pakkingen, blomstervanning, bære ut søppel, gjennomgang av kjøleskapet etc. Alt man må tenke på! :ler:

Lagsprint på tv, får innta OL-positur: :veslejenta:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter også i OL-positur :ler:

Ganske spennende dette her og et veldig bra hopp av Tom Hilde der altså!

Høres ut som du har stålkontroll på alt nå. Og skulle det være noe smått du trenger så kan du alltidas kjøpe det der du er. Ingen krise :)

Åh det kommer til å bli sååå herlig - sol, sand, sommer og sløving i massevis. Deilig mat, deilige drinker, kjekke karer... :sjarmor: Dette blir knall det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...