Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe,4 år istedenfor 2 hadde vært luksus, neida - her tar vi 120 studiepoeng på 2 år og 3 måneder :overrasket:

Sender deg PM med resten jeg ;)

:sjokkert:

Det høres jo beintøft ut!

Gleder meg til å lese PM nå... :) Jeg har valget mellom 3 års fulltid eller 6 års deltid dersom det blir studiet jeg har sett på. Men jeg ser også på muligheten for å ta enkeltemnene frittstående, slik at jeg kan se litt hvordan arbeidsbelastningen blir underveis. Kan jeg klare noe på fulltid, så vil jeg jo gjerne det...

Dukket plutselig opp et møte her som jeg hadde glemt... Passer dårlig kjenner jeg! Men men! Må man så må man!

Plutselig tilbake her! Nyt :kaffekopp: så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg kunne tatt enkeltemner hadde jeg aldri blitt ferdig, er nok for ustrukturert for det... Men det er meg da ;)

Er litt redd for det samme jeg også... Men er bare snakk om 4 emner, så det bør være overkommelig. Ikke en stor stykkevis oppdeling med andre ord! To av emnene blir evt 2 år hver deltid, og så to emner med ett år på hvert emne. Men om jeg skal binde meg for 6 år i første omgang, eller om jeg skal ta 2+2+1+1 det er jeg litt usikker på... Vi får se hva de svarer, og hvordan det evt er mulig å gjøre dette. Venter spent på svar :)

Dagen i dag har gått helt i ball... Ikke fått gjort det jeg burde på jobb, ikke forberedt jobbreisen, og har alt for mye jeg burde gjort i løpet av uken... :sukk:

Tror jeg trenger en treningsøkt her! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det høres spennende ut med studier jeg. Syns absolutt det er noe du burde gjøre, fordi det er vel lite sannsynlig at du kommer til å angre på å ha gjennomført det, men kanskje mer sannsynlig på at du vil angre på å IKKE har gjort det? Bare en tanke.

Supermisunnelig på den ferieturen din altså.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Da har jenta funnet hotellrommet. Og sannelig hadde jeg ikke et Telenor-kort som fungerer på trådløs sone også :fnise: Blir ikke så mye nett nå, må komme meg ut i det fine været og få meg litt mat og en byvims. Men kommer plutselig tilbake her! Kan sove litt lenger enn vanlig i morra, og kjenner jeg gleder meg inderlig!

Fått svar på eposten jeg sendte angående studiet forresten, der var det mye interessant! Møe grubling nå :jepp:

:spise:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

I'm back! Sløver foran tv'en, og surrer rundt på nettet. Fikk vimset litt i byen, kikket på livet, spist litt og kosa meg. Deilig! Bare synd jeg ikke har masse bagasjeplass og full bankkonto! :ler: Masse gøy man kan få tak i når man ikke kan shoppe...

Ser ut til at studiet har mange fleksible muligheter, som gjør at jeg i stor grad kan tilpasse det som jeg vil. Ikke faglig sett, men jeg kan variere mellom fulltid og deltid hvis ønskelig, og jeg trenger heller ikke binde meg for alle årene med en gang. Det er visst også et nytt studie på gang der, som starter til høsten, og som virker veldig interessant. Og en veldig bra løsning er at jeg kan søke om å få ta eksamen ved nærmeste høgskole/universitet siden jeg ikke bor i nærheten av Oslo. Det gjør jo saken MYE enklere! Jeg er virkelig engasjert i dette kjenner jeg, og skikkelig giret! :fnise: Tror det er STOR sjanse for at denne jenta blir student igjen (om ikke fulltid, så deltid ved siden av jobb). Kan jo bruke lønnsøkningen på litt mer kunnskap :jepp: Og merker jeg er veldig klar for en aldri så liten omskolering nå... Er ikke på rett hylle der jeg befinner meg nå, og det gjør meg om mulig enda mer engasjert i studiegrublingen. Dette føles "som meg" rett og slett!

Usj, magen er stinn av karbo (falt tilbake til vanlig kosthold et par dager nå...), herjer med sukkerfri sjokolade og jeg har nok ikke drukket nok i dag heller. Er nok litt mye andre tanker i toppen om dagen, og ekstra styr med sånne jobbreiser. Uregelmessige måltider, ikke like gode lavkarboalternativer, skranten motivasjon etc. Mange dårlige unnskyldninger rett og slett. Men jeg prøver å ikke fokusere så mye på det, ta dagene som de kommer og ikke dvele ved det som er litt kjipt. Vet jo at jeg kan skjerpe igjen når det trengs, bare litt sånne dustedager akkurat nå. Tror jenta er i feriemodus jeg! :fnise: Vi er jo til og med forbi det tosifrede antallet dager igjen, nå er det snart bare 8!!! En drøy uke :danser:

Sløvings med OL på skjermen!

:veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader! Bare ei uke faktisk - det er jo helt sprøtt det. Jeg blir nesten kriblete i magen på dine vegne jeg :fnise:

Ja, ja - et par karbodager går da fint. Jeg spiste et lass med hveteboller på søndag og nå er jeg snart tilbake på lavkarbofeeling i kroppen. Det går an å ta seg tilbake igjen (men det tar noen dager).

Deilig med hotellrom da - tv og seng nær ved hverandre og full ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotellrom en natt i ny og ne er ikke dumt det nei! Men, må innrømme at jeg håper hotellrommet på Bali har et snev bedre standard. Ikke det at standarden her er dårlig, jeg har både toalett, dusj, tv, stol, seng og telefon. Men litt småenkelt kan det vel sies å være :fnise: Uansett, gleder meg til frokosten i morra jeg! Alltid elsket hotellfrokost... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotell er igrunnen ikke så gøy, med mindre det er fantastisk strand og sol på utsiden :sol: Tenk så kort det er igjen til dere reiser!

:hoppe:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Og for å trøste deg så er det veldig lett å spise karbofritt på hotell :nigo:

:sjenert:

Ikke når det er lunkent, ferskt brød... Og magen har krøllet seg ganske kraftig de siste 14 timene, tror jeg har vært på toalettet 5-6 ganger i løpet av den tiden. Er det mulig? Var sulten da jeg våknet, og spiste altfor mye til frokost... :sukk: Skal bli godt å komme hjem igjen! :fnise:

Hotell er igrunnen ikke så gøy, med mindre det er fantastisk strand og sol på utsiden :sol: Tenk så kort det er igjen til dere reiser!

:hoppe:

Du har så rett! MYE bedre med hotell der man har stranden og bassenget rett utenfor døren...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Joda - det er lett for det jo så mye annet godt jo. Ikke rart magen krøller litt, lunkent brød er knallhardt på mager som er vant til lavkarbo har jeg merket. Jeg har prøvd med varme boller og det gir mye luft og lite bevegelse her gitt.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuu....

Jeg lover (nesten) at jeg (nesten) aldri skal rote så mye med kostholdet igjen (tror jeg) på to dager. :sukk: Det verste er at jeg ikke har rotet SÅ galt heller tror jeg... :klø: Men fikk solid mageknip i går kveld, og fløy noen turer på do. Samt store mengder luft... Håpte det skulle hjelpe med frokost i dag, men magen har bare krøllet videre, med jevn mageknip. Har klart å unngå de fleste toalett-turene (går ganske greit når man heller er hard i magen enn løs...), men har vel blitt minst 4 i dag også. Himmel og hav! Jeg angrer! Jeg angrer på brødmat, pizza og lefse. Jeg angrer på at jeg ikke har drukket nok (det er sannelig ikke lett når man sitter i møte/kurs hele dagen, og ikke vann i umiddelbar nærhet!), og har spist for mye sukkerfri sjokolade i går kveld. Jeg angrer! :pls:

Nå får jeg vasket en maskin klær, og slapper av på sofaen. Ikke lyst på mat, men må prøve å få drukket litt mer før natta. Ellers bare krølle meg sammen og være angrende synder som synes synd på seg selv :fnise: Håper det hjelper med en omelett til frokost og lunsj i morra, og at skrotten er klar for litt intervallspinning igjen. Det tror jeg trengs!!! Siste treningsuken før ferien nå! :danser:

Dustejente! :murvegg:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Stakkar pip-pip-magen. Det er ikke godt å spise for mye brødmat når man er litt avvent nei... Merkelig hva slags utslag feil mat gjør altså.

Det blir helt sikkert bedre i morra og det er jo bare ei uke til ferie (herremin som tiden flyr!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heller hard mage enn løs mage, særlig når man er i møter og sånn.. :ler: Jeg hadde superløs mage sist jeg var på møtet med jobben.. Mareritt å risikere å bæsje på seg foran ALLE kollegaer man har.. :ler:

Håper du føler deg bedre nå da! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

:fnise: Litt bedre i magen i dag (tror jeg), og har fått i meg en god omelett til frokost. Var ganske sulten da jeg våknet i morges, men kanskje ikke så rart. Da jeg fikk tenkt etter, viser det seg at jeg ikke spiste stort etter lunsj i går. Ei lefse, litt nøtter og litt sukkerfri sjokolade... Magen krøllet jo skikkelig, og matlysten var tilnærmet lik null. Men nå satser vi på at torsdagen blir en bra dag! Allerede godt i gang med vanndrikkingen, så lover bra så langt!

Ellers påmeldt intervallspinninga i dag :trene: Kjenner jeg gjerne skulle brukt kvelden i heimen (der ser virkelig ikke ut!), men får prøve å få gjort litt før treninga i det minste.

Ahh! Føles godt å være tilbake! Borte bra men hjemme best :jepp:

Hektisk dag foran meg, men tror det skal gå greit nok (hvis det ikke blir enda mer mas underveis da). I morra er det seminar fra morgenen av, så snaut 4 timer på jobb før det er tid for en siste tur på vaksinasjonskontoret. Så er det helg! :danser: Og bare ei uke til vi setter oss i bilen og drar østover! :duskedame: Helt sykt hvor fort det har gått de siste ukene!

Nei, får fylle opp med vann her, og komme igang :jepp:

:kaffekopp: er servert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fuglen og velkommen tilbake til hjemme og hverdag :)

Jeg kom plutselig på at jeg kommer til å savne deg veldig når du er vekk... :sjenert: Det er ikke det samme når du ikke er innom boka mi om morran altså.

Satser på at magen "retter seg ut" utover dagen når den får mat som gjør den godt. Masse vann er sikkert også lurt så du får skylt gjennom tarmene :ler:

Ha en fin dag - selv om den blir travel :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Veldig koselig å høre at jeg vil bli savnet! Kommer sikkert til å savne KG også, og får jo masse jeg må lese meg opp på når jeg kommer hjem igjen. Men tro meg, de to ukene kommer til å gå styggfort, og plutselig er fuggeln her igjen, med et brak :fnise: Rart hvor godt vant man blir med sånne små rutiner, og hvor mye man kan savne det når man er borte...

Dagen blir sikkert grei, krysser fingrene for det! Må bare få sveivet igang skrotten og komme igang her. Litt småugg i magen ennå, men definitivt bedre enn i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...