Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:fnise: Jeg blir stadig spurt om legitimasjon på butikken når jeg handler snus for samboeren. Men jeg tror det bare er snakk om en litt vel ivrig kassadame/jente.. :ler:

God helg! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke blitt bedt om leg siden jeg var 18 - sånn er det å bo i en liten by :ler:

Men har blitt spurt om datteren min er lillesøsteren min - det hjalp det altså :nigo:

God helg til snømåkeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

En drøy times jobbing i går kveld, og håpte alt skulle gå på skinner i morges også. Men det gjorde det jo ikke da... Så det som kunne vært en snau times arbeid ble i stedet snaut 3 timers jobbing. Men kom da i mål til slutt, heldigvis! Dro innom et par butikker på vei hjem for å handle litt for mine foreldre, og fikk etterhvert satt kursen dit. Har skuffet store deler av terrassen og hele verandaen sammen med paps, og det er et par meget fornøyde foreldre her! Stor takknemlighet for at jeg dro hjem, men det er jo bare sånn man gjør liksom... Jeg er bare skrudd sammen sånn... Har fått hjelp av paps til hårfarging nå i kveld, og jeg føler meg virkelig som et nytt menneske her jeg sitter. SÅ deilig!

I morra blir det nok litt mer snøskuffing, og ellers litt rolig dag tenker jeg. Er jo søndag...

Tror det nærmest er første gang jeg nærmest har blitt spurt om legitimasjon, bortsett fra et par ganger på et utested for rundt 10 år siden (himmel, begynner jo å bli gammel!). Men var jo absolutt en liten opptur en fredag ettermiddag!

Nei, tid for å innta en skikkelig lørdagspositur! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det søndagspositur...

Litt uggen i dag etter endel vino i går - og jeg som hadde tenkt å være litt flink og male lister på kjøkkenet i dag...

Vi får se. Foreløpig går jeg i slow motion :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske sløv søndag her også. Deilig!

Gått lang tur med paps (og fått uvant mye frisk luft), og ellers bare tatt det rolig. Nå nærmer det seg biffmiddag med tilbehør, og jeg gleder meg som en unge! Blir godt! :jepp:

Retur til leiligheten etterhvert og litt rolig kveld i heimen før det er klart for ny uke. Har allerede begynt planleggingen av ny treningsuke så smått, satser på et par solide økter!

Ellers ikke de store sprellene å fortelle om herfra gitt...

Søndagspositur ligner veldig på lørdagspostiur :veslejenta:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og :jepp:

Driver og lager middag jeg og - og etter det blir det søndagspositur for min del også!

Endret av Suzy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vel tilbake i leiligheten, mett og trøtt. Og småstøl etter uvant fysisk aktivitet med snøskuffa. :fnise: Vasket en maskin tøy og ryddet litt, ellers er jeg tilbake i skikkelig søndagspositur. Prøver å lade opp til ny uke!

Og bare sånn for å nevne det i forbifarten... 18 dager igjen!!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen RR!

Er du i full fart igjen på en mandag - selv etter timer med overtid i helga? Må ikke slite deg helt ut eller stresse deg hel ihjel nå da...

Treningsklar igjen sikkert, med litt surr og ball forrige uke så blir det godt å komme igang bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Litt sent på KG i dag, rett og slett fordi jeg skulle nærmest rett i møte i dag morges. Skulle ha litt intern opplæring, så brukte de små minuttene på morgenkvisten til litt forberedelser. Men nå er opplæringen unnagjort, og dagen er godt i gang allerede. Ergo litt ute av det i dag også :fnise:

Men joda, på'n igjen i dag morges. Timene i helga får gå som overtid, får ikke avspasert stort allikevel. Full fart! Med bare 17 dager igjen, så skal nok det gå som ei kule :)

Satser på spinning og styrke i ettermiddag, må jo komme igang med treninga igjen! Var nesten tresifret i dag morges, men stoppet heldivis før det bikket over.. Ble nok litt mye av den altfor gode biffmiddagen i går :fnise: Og litt mye snop i helga (Bacongull og sukkerfri sjokolade, men er jo kcal lell...). Litt skjerpings her nå!

Får vel komme igang med litt vanndrikking i dag også... Litt på hæla her ser jeg... Usj!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gå tom på treninga i dag! Helt gåen! Nå har jeg puslet litt i heimen, og skal snart finne senga. Skrotten er trøtt og sliten... Håper det er litt mer energi i morra, er nødt til å få gjort litt i heimen etter spinninga i morra.

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen!

Tirsdag... Rett og slett totalt vrak da klokka ringte i morges. Måtte utsette dagen noen minutter, orket rett og slett ikke tanken på å forlate dyna. 17 kalde grader ute, da vil jeg MYE heller bli under to deilige varme dyner! Trøsten er nå at det tallet på antall kalde grader er høyere enn antall dager igjen før vi reiser!

Begynner allerede å merke litt stølhet etter i går, kroppen holder på masse væske, vekta viste tresifret igjen :kjefte: og jeg er bare så inderlig mos-trøtt. :natti:

Sånn, da håper jeg den verste klagingen er unnagjort! :fnise:

Treningstøyet står i bilen, så jeg har en sterk plan om å komme meg på spinning etter jobb i dag. Så må jeg hjem til en leilighet som hyler etter oppmerksomhet. Støvsuging, gulvvask, blomstervanning og rydding. For ikke å snakke om epilering av legger! :sjokkert: Ikke spesielt vakkert syn som møtte meg i går gitt :ler: Må nok ta det en gang til før vi reiser, kan virkelig ikke gå slik i to uker til...

Sånn, det var min tirsdag i korte trekk. Stort sett klaging har jeg inntrykk av :gjeiper:

Serverer rykende varm :kaffekopp: og håper noen lar seg friste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirdag er jo en drittdag, så det er bare å klage!

Vekta går opp og ned, så snart er du nede på tosifra igjen :)

Iallefall med treningsplanene dine !

Du er flink :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tirdag er jo en drittdag, så det er bare å klage!

Vekta går opp og ned, så snart er du nede på tosifra igjen :)

Iallefall med treningsplanene dine !

Du er flink :klem:

Tusen takk for gode ord en trøtt tirsdag, Kanei! :klem:

Er ikke så veldig redd for vekta, bare litt akutt frustrasjon på morgenkvisten. Vet jeg var flink med kostholdet i går, og at det sånn sett ikke er noen spesiell grunn til at det skulle være opp. Men samtidig trente jeg ganske hard styrketrening, og var totalt utslitt i går da jeg kom hjem (faktisk helt fullstendig tom, nesten litt ubehagelig), og kjenner allerede at jeg begynner å bli støl. Så kroppen har nok sitt å stri med! Bare litt teit å se tresifret igjen, etter halvannen uke på tosifret...

Huff, har litt dårlig samvittighet om dagen. Er så mange jeg skulle ringt, besøkt og truffet, men så fyker dagene avsted uten at jeg får gjort så mye med det. Og så bare øker det i haugen med dårlig samvittighet... Ei venninne ble mor for andre gang for en drøy uke siden, og jeg må bare finne tid til å få besøkt. Samtidig har jeg flere venninner og familie som gjerne vil komme på besøk, og jeg må rett og slett bare få spikret noen avtaler sånn at jeg ser at ting skjer. Skulle jo unnagjort et par av besøkene i helgen som var, men det ble jo ingenting av noe da. Liker ikke sånn dårlig samvittighet! Vet jo at jeg er den eneste som kan gjøre noe med det, og at det bare er dumt å skyve på det. Samtidig som jeg gjerne vil få trent litt, jeg må gjøre litt i leiligheten (nå er det virkelig et desperat behov!), og på toppen av det hele så legger jeg meg tidlig og er dønnsliten... :sukk:

Får rett og slett bare sende ut et par sms og få avtalt noe konkret, sånn at jeg får det unnagjort! Fælt å si noe slikt i grunn, er jo ikke det at jeg bare vil få det unnagjort... Vil jo gjerne treffe folkene, være sosial og ha overskudd til alt! Og setter utrolig stor pris på de menneskene jeg har rundt meg! Bare litt mye på den fronten for øyeblikket kanskje.... :sukk:

Snakk om at bagateller kan bli større og større problemer... :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

[..]

Serverer rykende varm :kaffekopp: og håper noen lar seg friste!

God morgen! :goodbye:

Jeg lar meg friste! :jepp:

*slurper :kaffekopp: nam*

Stikker innom for å ønske deg en fabelaktig 2-dag-i-uken! :duskedame:

Du skal se den bare blir bedre og bedre mens den skrider frem :danse:

Lykke til med å få orden på det sosiale! Det er mange som er veldig opptatte for tiden, så du er iallefall ikke alene med å ikke rekke alt... så la den samvittigheten fare, hvis du kan. Du gjør jo det beste du kan!! :hug:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Her trenes det og styres skjønner jeg! Kjipt med sånne dager hvor en føler seg tom for energi altså.. men så tar du det igjen en annen dag med litt mer energi =)

Snart BALI tur på deg!!!! Ligger her - rimelig bleikfeit - og er misunnelig!!!! Hadde tenkt meg ut på en liten trilletur i dag, men det er jo altfor kaldt for lille Thumbis å være med ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk... ikke noen god tirsdag i dag høres det ut som. Om det er noen trøst i felles skjeben så ta den. Jeg har vært i fullt firsprang hele dagen kjennes det ut som og er helt utafor nå - og føler jeg har allverdens byrde på mine skuldre som må gjøres unna. Det blir nok bedre i morgen, tenker jeg.

Skjønner hva du mener med sånn slektning og venner samvittighet. Jeg hadde masse tid til sånt før, men nå som jeg bruker så mye tid på trening, så blir det faktisk ikke så mye igjen til å sveive rundt å drikke kaffe og slikt... Har ikke lyst til å prioritere vekk treninga heller - i allefall ikke så mye - så da blir det litt sånn sær og alene tendenser her og - i tillegg til veldig dårlig samvittighet.

Nå er det ikke lenge igjen på jobb heldigvis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye:

Jeg lar meg friste! :jepp:

*slurper :kaffekopp: nam*

Stikker innom for å ønske deg en fabelaktig 2-dag-i-uken! :duskedame:

Du skal se den bare blir bedre og bedre mens den skrider frem :danse:

Lykke til med å få orden på det sosiale! Det er mange som er veldig opptatte for tiden, så du er iallefall ikke alene med å ikke rekke alt... så la den samvittigheten fare, hvis du kan. Du gjør jo det beste du kan!! :hug:

:klemmer:

Tusen takk for det, fairygirl! :klem:

Jo, jeg gjør jo forsåvidt så godt jeg kan. Samtidig kan jeg jo sikkert kutte ut treninga i større grad, være mer sosial og prioritere annerledes. På den annen side så trives jeg utrolig godt med treninga, ryggen/kroppen fungerer godt og jeg klarer å holde vekta sånn nogenlunde på stell. Og så blir det en litt ond sirkel til slutt. En ting er de venninnene som trener mye selv, og som dermed har full forståelse for det jeg driver med. Men er ikke alle som ser det på samme måten.. Og da dukker min samvittighet opp... :sukk:

Hei hei! Her trenes det og styres skjønner jeg! Kjipt med sånne dager hvor en føler seg tom for energi altså.. men så tar du det igjen en annen dag med litt mer energi =)

Snart BALI tur på deg!!!! Ligger her - rimelig bleikfeit - og er misunnelig!!!! Hadde tenkt meg ut på en liten trilletur i dag, men det er jo altfor kaldt for lille Thumbis å være med ut..

Er nok i kaldeste laget for trilleturer her nå ja! Flere snakket om at det var mellom 15-18 kalde i morges, og det er kaldt altså! Mer enn kaldt nok for min del i alle fall... Og nå er det sannelig noen små snøfjon i lufta også... Skjønner godt du er misunnelig :fnise: Jeg er bare SÅ klar for Bali! :sol: Men bittelitt "det er jo bare drøye to uker igjen"-panikk innimellom :fnise:

Akk... ikke noen god tirsdag i dag høres det ut som. Om det er noen trøst i felles skjeben så ta den. Jeg har vært i fullt firsprang hele dagen kjennes det ut som og er helt utafor nå - og føler jeg har allverdens byrde på mine skuldre som må gjøres unna. Det blir nok bedre i morgen, tenker jeg.

Skjønner hva du mener med sånn slektning og venner samvittighet. Jeg hadde masse tid til sånt før, men nå som jeg bruker så mye tid på trening, så blir det faktisk ikke så mye igjen til å sveive rundt å drikke kaffe og slikt... Har ikke lyst til å prioritere vekk treninga heller - i allefall ikke så mye - så da blir det litt sånn sær og alene tendenser her og - i tillegg til veldig dårlig samvittighet.

Nå er det ikke lenge igjen på jobb heldigvis...

:klem:

Er nettopp det... Døgnet har ikke flere timer, og jeg ønsker faktisk å bruke endel av timene på treningen. Det er kanskje ikke så sosialt, men det gir meg og skrotten min skrekkelig mye tilbake! Så da blir det som du skriver ".. litt sånn sær og alene tendenser - i tillegg til veldig dårlig samvittighet...". Usj! Men jeg får bare ta tak i litt av gangen, og komme meg i mål! Ikke annet å gjøre rett og slett... :sukk:

45 min igjen. Skrekkelig tung i skrotten i dag også, og litt spent på hvordan det vil være på spinninga. Men jeg får prøve, og trøste meg med at litt er bedre enn ingenting. Kan jo være det blir bra! Selv om jeg akkurat nå føler meg mer som en sliten potetsekk enn ei sprek ungfole :fnise:

Heldigvis ikke allverdens mas på jobb i dag (faktisk litt stille nesten..), så dagen har gått ganske greit jobbmessig. Bare holde ut resten nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...